Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wel een beetje voorspelbaar, maar toch mooi
En Onder de huid van Alice Blanchard, ook heel erg mooi!

verder heb ik de Narnia boeken gelezen en lees ik Marion Zimmer Bradley graag. Maar de laatste twee jaar alleen in de zomer tijd voor lezen (vorig jaar examenjaar en zit nu in het eerste jaar psychologie) nouja ik lees wel maar bijna alleen maar studieboeken. Wil toch graag deze zomer beginnen in de boeken van Dan Brown

!

.
Lielle schreef:Tonke Dragt is iig van Torenhoog en Mijlenbreed en Ogen van Tijgers.

), Dan Brown, Dean Koontz (schrijf ik het zo goed eigenlijk?), alle drie de vampierboeken van Anne Rice (o.a. Interview with the vampire). En verder wat pockets die me leuk lijken. Kan heel verschillend zijn.Duke schreef:Uhmmmm *denkt na*
Harry Potter, Stephen King, Jill Mansel (lekkere literatuur voor het slapen gaan), Dan Brown, Dean Koontz (schrijf ik het zo goed eigenlijk?), alle drie de vampierboeken van Anne Rice (o.a. Interview with the vampire). En verder wat pockets die me leuk lijken. Kan heel verschillend zijn.
Vroeger ook veel Roald Dahl (schrijf ik dat ook zo goed?).
stef schreef:wat lezen jullie nou zoal? (en dan doel ik op leesboeken, niet op informatieve boeken.
Ik ben vorig jaar begonnen met lezen, daarvoor gaf ik er niks om. Begonnen met de hobbit van Tolkien, gevolgt door LOTR (en ja, uitgelezen) toen de silmarillion gekocht, maar daar kom ik niet doorheen, even als nagelaten vertellingen. Van de zomer in 1 zomer heel de harry potter reeks er doorheen gejaagd, toen de engelse deel 6 (ik kon niet wachten) gevolgt door de nederlandse deel 6
Ben nu bezig in Auriane, dochter van het licht (schrijver moet ik jullie even schuldig blijven, geen zin om naar de slaapkamer te lopen)
Ik ga dus vooral voor fictief/fantasie, maar ook geschiedenis spreekt me aan (denk aan verhalen die spelen in de romeinse tijd of bijv king arthur ofzo)
Wat lezen jullie?
En ik ben een sprookjesfanaat, alles wat lekker fantasie is en goed geschreven is vind ik leuk
poezie, kunst en cultuur en geschiedenis vind ik ook erg leuk, heb dus ook veel mythen en sagenboeken uit alle uithoeken van de wereld... ben gewoon een boekenwurm