Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lielle schreef:Tonke Dragt is iig van Torenhoog en Mijlenbreed en Ogen van Tijgers.
Duke schreef:Uhmmmm *denkt na*
Harry Potter, Stephen King, Jill Mansel (lekkere literatuur voor het slapen gaan), Dan Brown, Dean Koontz (schrijf ik het zo goed eigenlijk?), alle drie de vampierboeken van Anne Rice (o.a. Interview with the vampire). En verder wat pockets die me leuk lijken. Kan heel verschillend zijn.
Vroeger ook veel Roald Dahl (schrijf ik dat ook zo goed?).
stef schreef:wat lezen jullie nou zoal? (en dan doel ik op leesboeken, niet op informatieve boeken.
Ik ben vorig jaar begonnen met lezen, daarvoor gaf ik er niks om. Begonnen met de hobbit van Tolkien, gevolgt door LOTR (en ja, uitgelezen) toen de silmarillion gekocht, maar daar kom ik niet doorheen, even als nagelaten vertellingen. Van de zomer in 1 zomer heel de harry potter reeks er doorheen gejaagd, toen de engelse deel 6 (ik kon niet wachten) gevolgt door de nederlandse deel 6
Ben nu bezig in Auriane, dochter van het licht (schrijver moet ik jullie even schuldig blijven, geen zin om naar de slaapkamer te lopen)
Ik ga dus vooral voor fictief/fantasie, maar ook geschiedenis spreekt me aan (denk aan verhalen die spelen in de romeinse tijd of bijv king arthur ofzo)
Wat lezen jullie?