Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lindatje schreef:Ik kom niet meer bij ons in de DA. Het moment dat je daar binnenstapt wordt er iemand achter je aan gestuurd om te kijken of je niks jat. Diegene kijkt gewoon over je schouder mee waar je mee bezig bent. Daar was ik snel klaar mee
esziiY schreef:kruidvat!!!!
Zitten amar op je te vitten al+s je bij de snpoees staat te kijken super chagerijnig personeell oowwhhh!! Kga dr nooit heen
love_lucca schreef:de jola in veldhoven
we lopen daar binnen voor mijn broertje nog VOOR sluitings tijd maar die mensen stonden daar zo van wij gaan sluiten dus wij 3sec gekeken dat mens daar kan ik u ergens me helpen ? mijn moeder nee we kijken even paar min later kan ik u echt niet helpen want het is sluitings tijd mijn moeder die werd kwaad en zei ik ga al die vrouw maar mevrouw ik wil alleen helpen mijn moeder lekkere klant vriendelijkheid
bergkraai schreef:love_lucca schreef:de jola in veldhoven
we lopen daar binnen voor mijn broertje nog VOOR sluitings tijd maar die mensen stonden daar zo van wij gaan sluiten dus wij 3sec gekeken dat mens daar kan ik u ergens me helpen ? mijn moeder nee we kijken even paar min later kan ik u echt niet helpen want het is sluitings tijd mijn moeder die werd kwaad en zei ik ga al die vrouw maar mevrouw ik wil alleen helpen mijn moeder lekkere klant vriendelijkheid
Ik zou zelf een paar minuten voor sluitingstijd nooit een winkel binnenstappen, tenzij ik precies wist wat ik moest hebben en het meteen kon afrekenen. Ik werk zelf ook in een winkel en vind het ook niet prettig als mensen nog uitgebreid gaan rondkijken, daarom vraag ik dan ook aan elke klant of ik ze kan helpen (maar als ze niet willen wacht ik altijd wel geduldig tot ze weer weg zijn, klant voelt zich uiteindelijk vaak bezwaard als het over sluitingstijd is --> moet je uit beleefdheid zeggen: ooh geeft niet hoor!)
Scum schreef:BCC. Maakt niet uit in welke plaats. Als je geen vent bij je hebt komen ze zowiezo al niet helpen (want een vrouw alleen koopt toch zeker niks). Personeel is onkundig en ongemotiveerd.
En bij ons in het dorp de Yola. Brutaal personeel, ongemotiveerd, en je wordt de deur uitgekeken als je binnenkomt. 20 min voor sluitingstijd!! wordt iedereen de winkel uitgezet.
Sorane schreef:De Mediamarkt was ik al niet zo gecharmeerd van. Maar toen ze hun personeel on hun blote reet in een ordinair mannenblad hebben neergezet zijn ze in mijn ogen gedaald toto het vriespunt.
Een bedrijf wat zo reclame moet maken heeft het bij mij afgedaan.b
love_lucca schreef:waar woon jij dan ergens ? want ik ben het echt met je eens wat betreft de yola
Wuis schreef:Pets Place.
Al die inteeltdieren, en het fokt maar door en fokt maar door om maar winst te behalen, verkeerd voorlichten over dieren, vieze etensbakken en geen water, BAH!
BeLoVeD schreef:En jij kwam erachter dat ze in dat ordinaire mannenblad stonden door..........?? Je leest het toch zelf niet he!