Fijn dat het de goede kant op gaat. Wens je baas en zijn vrouw en alle andere betrokkenen maar sterkte!
En dat je in dit geval het hek moet laten zitten (klinkt cru) heb ik idd ook gehoord. Het houdt idd de bloedingen tegen, maar ik denk dat niemand op zo'n moment rationeel denkt. Ik zou ook niet weten hoe snel ik mijn dochter van t hek af zou moeten halen!
Het gaat nog steds de betere kant op....sprak m'n baas vandaag heel even, hij was nog erg aangeslagen en heb het eigenlijk niet durven vragen, ik denk dat ie de laatste dagen wel bestookt is met verhalen.
Tjee dan is het echt een wonder dat ze het overleeft heeft... Al die maagsappen zijn zo zuur... branden overal doorheen enzo... en als ze veel voedsel erin had zitten was dat helemaal drama geweest...
Gelukkig hebben ze haar nog kunnen redden, wat een vreselijk ongeluk zeg. Heel veel sterkte voor het meisje zelf en haar familie en vrienden
gelukkig gaat alles goed nu. Als ouders vergeef je jezlef het nooit dat je zo,n hek heb geplaatst. Wie denkt daar nu aan. Beterschap voor het meisje en sterkte voor de fam. Hoe gaat het met dar vriendinnetje, die zou zich ook wel te pletter zijn geschrokken.