Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyntje schreef:Ik snap het echt niet...??? Ik voldoe aan alle 'eisen' van een fibropatient maar de reumatoloog zei direct dat ik het niet kon hebben???
Chans schreef:Ik wilde ook die cursus gaan doen om "er mee om te leren gaan" (dit is echt al jaren geleden) maar ben daar nooit terecht gekomen door andere omstandigheden. Moet zeggen dat ik zelf ook wel geleerd heb om er mee om te gaan zonder zo'n cursus. Je moet toch zelf je eigen grenzen leren kennen..
Meestal ga ik gewoon door met dingen doen die gedaan moeten worden ook al heb ik veel pijn maarop dit moment lig ik in bed het is gewoon echt niet te harden vandaag
joelle schreef:Bij een gewone sauna moet je koelen, en dat geeft bij mij problemen. Bij een infraroodsauna mag je niet koelen.
joelle schreef:Ik ben trouwens mijn vriend aan het overhalen om, als we de badkamer (ooit) gaan verbouwen een infraroodsaunaatje te plaatsen.
Bij een gewone sauna moet je koelen, en dat geeft bij mij problemen. Bij een infraroodsauna mag je niet koelen.
daantjuhhh schreef:Ik weet niet wat ik heb,
Ik heb heel vaak en al heel lang last van mijn heupen.
Het begon vorig jaar zomer.
Toen had ik het heel erg.
Het straalde uit naar mijn benen en ik had heel erg last van mijn staartsbotje en die straalde uit naar mijn onderrug.
Kon er niet van slapen.
Waardoor het kwam/komt geen idee?
Ik had niks raars gedaan.
Na 2 a 3 maand is het wel afgezakt. (kreeg codeine tabletten)
Tegenwoordig heb ik alleen nog last van mijn heupen.
En het gekke is ik heb het niet als ik sta, loop of spring.
Maar als ik zit of lig??
maakt niet uit welke houding, welke stoel of welk bed.