Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Luf_Midnight schreef:brrrr,, je neem toch aan dat je die pil met een reden slik...maar als ik het zo hoor werkt dat dus zelfs niet
Moniek schreef:haha ja mistral dan heb ik het ook verkeerd gedaan en nog wel 2 keer ook!!!
Roosmarijn schreef:Moet je eens googlen op de kans om zwanger raken wanneer je aan onthouding doet, dus algehele onthouding, oftewel no sex at all. Zelfs dan raken er nog wel een heel aantal zwanger. Maria was zo uniek nog niet. De term is trouwens abstinentie.
Roosmarijn schreef:Moet je eens googlen op de kans om zwanger raken wanneer je aan onthouding doet, dus algehele onthouding, oftewel no sex at all. Zelfs dan raken er nog wel een heel aantal zwanger. Maria was zo uniek nog niet. De term is trouwens abstinentie.
Myra1 schreef:Roosmarijn schreef:Moet je eens googlen op de kans om zwanger raken wanneer je aan onthouding doet, dus algehele onthouding, oftewel no sex at all. Zelfs dan raken er nog wel een heel aantal zwanger. Maria was zo uniek nog niet. De term is trouwens abstinentie.
Ben ik nou blond of kan dat gewoon echt niet kloppen?
Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen?
aliesje schreef:kan niets van deze topic geloven eerlijk gezegt!
Myra1 schreef:Roosmarijn schreef:Moet je eens googlen op de kans om zwanger raken wanneer je aan onthouding doet, dus algehele onthouding, oftewel no sex at all. Zelfs dan raken er nog wel een heel aantal zwanger. Maria was zo uniek nog niet. De term is trouwens abstinentie.
Ben ik nou blond of kan dat gewoon echt niet kloppen?
Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen?
wendytjeG schreef:aliesje schreef:kan niets van deze topic geloven eerlijk gezegt!
Dus omdat jij het niet kent, geloof je het niet?![]()
MISTRAL94 schreef:Hmm dan heb ik het helemaal verkeerd gedaan door wel een buik te krijgen en een heftige bevalling mee te maken
Luf_Midnight schreef:brrrr,, je neem toch aan dat je die pil met een reden slik...maar als ik het zo hoor werkt dat dus zelfs niet