Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supertje schreef:Een andere 'ex' (meer sex-ex zeg maar), is me een tijd heel irritant blijven stalken, hij hield maar niet op. Toen heb ik op een gegeven moment even een paar belletjes naar tellsell gedaan waardoor hij vanalles thuisgestuurd kreeg
user1 schreef:Ik ben ooit getuige geweest van een jongen die drugs in het drinken gooide van zijn ex vriendin. Zij is de zelfde avond overleden. Ik weet het fijne er niet van, maar ga ervan uit dat DAT ook niet de bedoeling was.
LiNDz schreef:Ik heb mijn ex, nadat hij me bedrogen had, op een homo site gezet met zn telefoon nummer en foto erbij
Hij werd platgebeld, gesmst, dag en nacht, en heeft een ander nummer moeten nemen
Inmiddels 4 jaar geleden (Ben nu 20)
LiNDz schreef:Ik heb mijn ex, nadat hij me bedrogen had, op een homo site gezet met zn telefoon nummer en foto erbij
Hij werd platgebeld, gesmst, dag en nacht, en heeft een ander nummer moeten nemen
Sorane schreef:LiNDz schreef:Ik heb mijn ex, nadat hij me bedrogen had, op een homo site gezet met zn telefoon nummer en foto erbij
Tja wees er maar trots op.
Sorane schreef:LiNDz schreef:Ik heb mijn ex, nadat hij me bedrogen had, op een homo site gezet met zn telefoon nummer en foto erbij
Sapphire schreef:Sorane schreef:
LiNDz schreef:
Ik heb mijn ex, nadat hij me bedrogen had, op een homo site gezet met zn telefoon nummer en foto erbij
Inmiddels 4 jaar geleden (Ben nu 20 )
zou ik wel zijn hoor
Debo schreef:ik heb bij mijn ex (toen ik hem net betrapt had met " mijn beste vriendin" (dat is ze nu niet meer natuurlijk) in allemacht geprobeerd een zijspiegel van zijn auto te trappen... maar t rot ding had er een veer in zitten en kwam steeds weer terug in vorm
![]()
jessie1234 schreef:ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn ex ook een rot streek heb geleverd.
ik was een jaar of 20 en mijn ex vertelde mij dat hij in onze relatie 3 keer vreemd was geweest.
ik was boos,maar er kwam iets doms in mij op en ik heb hem verteld dat ik hem zijn fout vergaf.
heb toen die zelfde avond in de discotheek met zijn beste vriend voor zijn neus staan zoenen.
ik weet was echt een rot streek.....was mijn eerste vraak gevoel wat er in mij op kwam.
naar die avond was het echt over en uit.
rommie schreef:Sapphire schreef:Sorane schreef:
LiNDz schreef:
Ik heb mijn ex, nadat hij me bedrogen had, op een homo site gezet met zn telefoon nummer en foto erbij
Inmiddels 4 jaar geleden (Ben nu 20 )
zou ik wel zijn hoor
ik ook