Hondje opgehangen bij overval gehandicapte vrouw

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:32

Skroderijs schreef:
ik vindt het dus wel te overdreven
oke je meot neit spijbelen haha
maar ik bedoel laat ze dan eerst de echte boeven gaan vangen
ik bedoel ik doe er mensen tog geen pyn mee dat is me eigen fout
dus ik vindt dat ik geen crimineel ben
dus waarom dan glijk zo overdreven taakstraf als er allemala crimelen rond lopen

Lijkt me verstandig als je niet meer zoveel spijbelt en gewoon lekker op school je grammatica een beetje op gaat halen

weet je dat dit soort mensen die dat soort dingen doen, beginnen met spijbelen.................

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:37

daar heb je een punt,kiwiko..

maar niet iedereen die begint met spijbelen eindigt verkeerd..

maar ontopic:Ik ben echt voor zwaardere straffen voor dit soort misselijkmakende acties in nederland..

Let_be

Re: Hondje opgehangen bij overval gehandicapte vrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:44

Hier heb ik geen woorden voor... te triest voor woorden....

Dors04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:45

KiWiKo : ja maar dat van mij boeit nou niet maar wou alleen veen laten weten dat ik het in dit soort zaken dan gewoon on nodig vindt om al die dingen te krijgen terwijl dat mevoruwtje nu die beelden voor der heb dat haar eigen hondje gewoon doodgaat
vindt het gewoon echt niet kunnen

snoeppapier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:45

Anoniem schreef:
maar ontopic:Ik ben echt voor zwaardere straffen voor dit soort misselijkmakende acties in nederland..

Ik ook, absoluut! Net zo goed als dat ze nu zoveel moeite en tijd steken in al die liquidaties, om maar even wat anders te noemen.
Laat ze elkaar lekker uitmoorden, dat tuig, dan zijn wij er vanaf. Hard? Misschien wel. Maar iedereen die in de onderwereld zit wéét waar hij voor kiest, dus vind ik dat de overheid z'n handen er vanaf moet trekken wat betreft het in bescherming nemen van deze mensen.

Zet criminelen lekker met z'n 6en in een cel ipv ieder een eigen celletje incl. tv. Je kunt hier in Nederland beter een crimineel zijn dan een zwerver: je hebt een dak boven je hoofd, een warm bedje, elke dag eten en zelfs een tv'tje en internet! Een beetje crimineel hier heeft een paar jaar straf (als ze dat al krijgen), het slachtoffer levenslang!

Ik heb al vaker gezegd: stuur zware criminelen maar lekker naar Afrika of andere ontwikkelingslanden. Putten slaan, dorpen opbouwen, laat ze maar eens wat productiefs doen, in plaats van dat ze de overheid klauwen met geld kosten!
Laatst bijgewerkt door snoeppapier op 15-11-05 17:48, in het totaal 1 keer bewerkt

branco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:47

ik ben het met darkschrystal eens dat dit soort acties veel zwaarder gestraft moeten worden. ik las het gister ook en werd er helemaal kwaad van...

echt belachelijk om iemand dat aan te doen en die arme hond..

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:54

VlaBuks schreef:
Het probleem is dat de daders van deze laffe streek een kopje thee krijgen en vrij komen.
.

Of een nieuw clubhuis?

snoeppapier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:59

Desiree schreef:
VlaBuks schreef:
Het probleem is dat de daders van deze laffe streek een kopje thee krijgen en vrij komen.
.

Of een nieuw clubhuis?

Ja...want 'er is zo weinig te doen voor jongeren in de omgeving'...

Dan ga je lekker werken voor je geld, kun je een hoop leuke dingen van doen en draag je je steentje bij aan de maatschappij

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 18:04

Gatver hier word ik dus echt misselijk van. Zulke mensen moeten preventief voorgoed opgesloten worden, of anders op hun voorhoofd tatoeren wat ze gedaan hebben en dan loslaten in de stad waar ze de misdaad begaan hebben.

Kwetal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 18:19

Kellebel88 schreef:
[Daarom heb ik nu ook altijd een klein busje haarlak in mijn zak zitten. De eerste de beste die mij te dichtbij komt om wat voor reden dan ook kan een fikse lading in z'n ogen verwachten. Als ik niet op de politie/wijkagenten aankan, zorg ik wel voor m'n eigen veiligheid. Het is dat pepperspray niet mag, anders zou ik zorgen dat ik daar een busje van mij me had...
[/quote]

Hummmm...tipje...heb je ook een aansteker bij je??? Moet je die eens voor de spuitende bus houden...wel uitkijken hoor, dat het niet op je handen lekt

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 18:20

En dan is Nl zo krom dat jij de sigaar bent, niet de aanvaller...

remi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 18:45

Ik heb hier eigenlijk geen woorden voor, alleen al als ik me probeer in te denken hoe het voor die vrouw geweest is ( en natuurlijk het hondje) gaat mijn maag een paar rondjes draaien. Wat bezielt die jongens in vredesnaam, het zal je kind maar zijn die dit op zijn geweten heeft...... Ik vraag me af of ze de daders ooit te pakken krijgen.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 18:46

Ik zag het in de krant staan vanmorgen...
vreselijk.. hoe ziek kan je dan zijn

DaphneL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 18:48

Brr, ik weet nog wel dat het hier ooit rustig en veilig te noemen was Hoor laatste tijd veel te veel van dit soort dingen hier in de buurt. Het begint met vandalisme en het eindigt niet eens met dit soort dingen.

Als ze die jongens pakken mogen ze die ook ophangen aan het hek. Ik blijf me echt afvragen hoe zoiets ook maar in je hoofd op kan komen dan moet je toch echt flink ziek in je kop zijn.
Hoop echt dat ze die jongens pakken, maar ik verwacht het eerlijk gezegd niet eens.

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 18:53

wat een idioten zeg....

Dors04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 19:09

het is ook nog vlakbij waar ik woon
ik zag het net op het nieuws
terwijl er dagelijks mensen hardlopen
als ik met me beste vriendin mee gaat naar haar paard rijden we daar ook gewoon in het donker heen
en geberut er ook niks vindt echt rot dat het bij een oude mevrouw zo iets moet gebeuren

lies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 19:10

Jammer dat Ruud de Wild die 3000 euro niet uitlooft voor de gouden tip in deze zaak, ipv voor degene die 1 miljoen stenen kan omgooien voor Domino-day..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 19:13

wat voor nut heeft het als we deze daders vinden lies?

Een takstrafje op onze kosten of

mogen we ze dan ook afknallen, net als die mus?
vast niet, terwijl de mus onschuldig was, in tegendeel tot dit gespuis...

jaantsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 19:24

lies schreef:
Jammer dat Ruud de Wild die 3000 euro niet uitlooft voor de gouden tip in deze zaak, ipv voor degene die 1 miljoen stenen kan omgooien voor Domino-day..

Dat dacht ik ook Lies.
Geef deze vrouw wat extra steun, kan ze vast wel gebruiken.

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 19:27

Arme vrouw Die ziet gewoon dat haar hondje wordt opgehangen en wordt gewurgd en zij kan niets doen!

DaphneL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 19:29

Maar rk, wat heeft het voor nut als ze ze helemaal niet pakken (of gewoon de moeite niet nemen om ook maar iets te doen, zoals ze bij brandstichting ook niet doen ).
Dan doen ze het rustig volgende week weer hoor Misschien ook als je ze wel pakt, maar goed.

magicunicorn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 19:30

ik vraag me af wat je bezield om zoiets te doen...waarom iemand neerslaan ze heeft de wereld niks misdaan en dat ook nog haar enige goed afpakken....haar hondje, volgens mij durft ze nooit meer alleen over de straat....2 weerlozen wezen hoe laf ken je zijn

maar goed spijknisse is hier aan de overkant, op zich leuke stad genoeg te doen dus t mag geen excuus zijn dat t uit verveling was of wat dan ook....kwam laatst ook langs een bushokje compleet alles vernield tot en met de bankjes verwoest ....waarom? dat is echt mijn vraag WAAROM? waar gaat t heen.....

en die ruud de wild....top van m

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 19:43

op de voorkant van de Telegraaf staat een foto met het lijkje van het hondje. Arm beestje.
Die vrouw is voorgoed geknakt.

lies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 19:50

runningkawa schreef:
wat voor nut heeft het als we deze daders vinden lies?

Een takstrafje op onze kosten of

mogen we ze dan ook afknallen, net als die mus?
vast niet, terwijl de mus onschuldig was, in tegendeel tot dit gespuis...

Ik weet het niet, maar in mijn ogen heeft het meer zin dan het vergallen van een toch al nutteloze wereldrecordpoging.

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 19:53

Triest ... arme vrouw