Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
runningkawa schreef:Ik neem toch aan dat de meeste top sporters toch wel zo verstandig zijn om af te bouwen

. Gaan jullie maar lekker verder met het treuren over jullie overgewicht, terwijl jullie met een doos bonbons in de hand kijken naar Oprah!
als je man later ineens sex wilt met het licht uit dan weet je in ieder geval waarom!! (man-mountain dit zinnetje jat ik even van je) 

Citaat:Verder was de vrouw die in de docu zat alles behalve gezond bezig. Die leefde wekenlang van poeders, je kan me veel vertellen maar dat is niet gezond.

Sizzy schreef:Ja, dat weet ik zeker want ze zei het toch zelf op de docu
Verder mocht ze geloof ik zelfs de laatste dagen een tiental slokjes water.
conversus schreef:Sizzy schreef:Ja, dat weet ik zeker want ze zei het toch zelf op de docu
Verder mocht ze geloof ik zelfs de laatste dagen een tiental slokjes water.
Ik had het meer over het gezond/ongezonde aspect.
Daarnaast zijn de fases waarin bodybuild(st)ers verkeren in de laatste dagen van hun voorbereiding niet gezond. Voor de rest zijn ze (op steroiden gebruik na dan) gewoon heel gezond bezig.
Betere voedingsschema's als die van een bodybuilder zul je niet vinden. Het grootste deel van al die kwakzalvers die zichzelf dietisten noemen stellen ook weinig voor in vergelijking met bodybuilders die zich ook maar een beetje verdiepen in het hele voedingsgebeuren.
Maar waarschijnlijk heeft dit weinig zin. De gemiddelde vrouw zal uit ontwetendheid, jaloezie of puur uit angst voor het onbekende vasthouden aan de vooroordelen die haar voorgelegt worden door haar lotgenoten.
Citaat:ik vind dit nogal gewaagde uitspraken.
de bodybuilders/sters zullen heus verstand hebben van voedsle en dergelijke die past in het trainingsschema van het body builden , maar om dan meteen te zeggen dat ze er meer vestand van hebben dan dieetisten...
plus dat ik vind dat het er totaal niets maar dan ook helemaal niets mee te maken heeft dat de gemiddelde vrouw uit ontwetendheid, jaloezie of puur uit angst voor het onbekende zal vasthouden aan de vooroordelen die haar voorgelegt worden door haar lotgenoten.
dat is waar jij in gelooft en sorrie dat delen wij dus blijkbaar niet..........
Sizzy schreef:Het ging mij ook om de laatste weken.
Ik neem aan de ze de rest van haar schema wel een gezond voedingspatroon heeft (ze iig alle benodigde voedingsstoffen binnenkrijgt)
LPtjuh schreef:hahaha *lacht zich rot* *kruipt weer op de stoel*
jaloezie : hahaha no way echt niet . ben reuze blij met mijn lichaam op deze manier![]()
onwetendheid : wie heeft het nou over onwetendheid... hoe zou jij nou in hemelsnaam kunnen weten dat ik jaloers zou zijn. das behoorlijk knap want jaloers ben ik zeker niet.
en buiten dat... kijk nou eens goed naar die lichamen, kritisch en zeg dan nog een keer dat dit op een natuurlijke manier is verworven
ik denk dat ik vanaf de andere kant een naief iemand hoor praten, als je clitoris de grote van een kleine penis krijgt en dan zegt geen middelen te gebruiken .. hallo??? wakker worden!!!!
en wie zegt dat ik koffie drink junkfood eet en drugs gebruik ????
ben niet gefrustreerd zou het pas worden als ik wakker zou worden in het lichaam van die vrouw !
te lui om er iets aan te doen ?????? whhahahahahha je inspannen om er zo uit te gaan zien??? nee echt niet . als ik er zo uit zou gaan zien van niets doen , dan zou ik net zo hard gaan trainen zoals zij nu doen , maar dan om er zo niet uit te hoeven zien![]()
sex met het licht uit ? vriendlief wil het licht aan en het liefst 100 keer op een dag
LPtjuh schreef:nee deze uitspraak is lekker slim wilde je zeggen![]()
je weet niet eens of ik wat over de kennis van bodybuilders en hun voeding weet ... dus dat is ook maar gel*l in de ruimte
jij vormt een mening naar jouw vooroordeel dat ik onwetend, jaloers en bang ben en dat ik al mijn info uit een docu van net 5 heb![]()
ja dat getuigd van een slimme onderbouwde opmerking
corazon2 schreef:LPtjuh schreef:nee deze uitspraak is lekker slim wilde je zeggen![]()
je weet niet eens of ik wat over de kennis van bodybuilders en hun voeding weet ... dus dat is ook maar gel*l in de ruimte
jij vormt een mening naar jouw vooroordeel dat ik onwetend, jaloers en bang ben en dat ik al mijn info uit een docu van net 5 heb![]()
ja dat getuigd van een slimme onderbouwde opmerking
Ik weet 100% zeker dat jij niet veel kennis hebt over bodybuilden, anders zou je niet zulke domme opmerkingen maken erover
LPtjuh schreef:
dan mag je mij een domme opmerking vertellen...
en zoals al eerder gezegt je vooroordelen slaan werkelijk helemaal nergens op.
het enige waar je zeker van kan zijn is dat ik geen bodybuildster ben en het ook niet wil worden omdat ik ervan overtuigd ben dat het niet goed is voor het lichaam ( in de mate waar deze vrouwen mee bezig zijn)
verder weet jij helemaal niets van mij dus kan je speculeren wat je wil , maar 100% zeker weten...........
corazon2 schreef:Hoe vinden jullie het als er een programma komt over vrouwen die van paarden houden, waarin 2 van die vrouwen anale sex hebben met paarden. Als ik dan zo snel zou oordelen als jullie, dan waren jullie allemaal paardenverkrachters![]()
Denk voortaan wat beter na voordat je een oordeel hebt klaarliggen.

Sizzy schreef:corazon2 schreef:Hoe vinden jullie het als er een programma komt over vrouwen die van paarden houden, waarin 2 van die vrouwen anale sex hebben met paarden. Als ik dan zo snel zou oordelen als jullie, dan waren jullie allemaal paardenverkrachters![]()
Denk voortaan wat beter na voordat je een oordeel hebt klaarliggen.
Iets voor jambers?