heb ook wel eens gehoord dat mensen hun paard op een manege stalden en dat ie dan gebruikt werd in de (gevorderden) lessen, zo krijgt ie ook beweging.
ik wens je veel suc6 met je studie en je paard!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LuvdaTossa schreef:Als ik jou was zou ik het probleem voorleggen aan instructrice.
orionneke schreef:Maar geld verdienen om van te leven/kamer te betalen en het rijden van je paard EN voor de stalling van volgend jaaar..........Pffff moet je dan neit erg veel gaan verdienen?
Je krijgt geen studiefinanciering en als je ouders bereid zouden zijn om je kamer een jaar langer te betalen kunnen ze net zo goed een jaar stalling betalen voor je paard in tilburg lijkt me......
Of snap ik he tniet
Falona schreef:Maarre, als er iemand bekend is met de combinatie paard, studie en geld ben jij het wel volgens mij, of heb je een sponsor..
Lenn schreef:huh, was dat tegen mij? Hoezo?
Lenn schreef:@ Patos: Dat klinkt idd als precies hetzelfde schuitje.. Dat reizen gaat je inderdaad ECHT de strot uit hangen.. verschrikkelijk. Ik ben er wat mn paard betreft ook nog steeds niet uit eigenlijk, maarja.. Ik wacht maar wat de tijd me brengt
Yvette schreef:Waar ik me overigens wel een klein beetje over verbaas is dat zoveel mensen moeite hebben we de reistijd.
wizewo schreef:Krijgt ineens een ingeving(heb niet alles gelezen en weet niet of het al gezegd is): Kan je geen bijrijder die de stalling(of wei met stal) meebetaalt zoeken in Tilburg of omstreken en hem in het weekend lekker weer naar huis meenemen? Of een wei delen met iemand daar in de buurt?