Sigrid: bij de een werkt een operatie beter als bij de ander geloof ik..hoor ook van veel mensen die geopereerd zijn dat ze daarna nog steeds niet van de hernia af zijn, of je krijgt weer erg last door het litteken weefsel.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nickyu schreef:
een groot voordeelals je deze pijn kent is een bevalling en de weeën een eitje
(tenminste dat vond ik dus
het enigste wat ik riep tijdens..(had rugweeën) was "k*t mijn rug "zittende bevalling ging helaas niet ..
Marye78 schreef:
ehm, zou ik toch maar doen! zo begon t bij mij ook..
Marye78 schreef:
heb jij het ook wel eens recht laten zetten bij de chiro?
Heike schreef:Ik ben anders heel blij met mijn operatie. Toen ik wakker werd had ik meteen al geen pijn meer. maar ja, de revalidatie duurt wel erg lang. 6 maanden niet paardrijden is echt niet leuk. Maar ik leef nu weer zonder pijstillers. En dat is me veel waard.
samantha23 schreef:@ Nickyu ik zie dat jij ook last van je si gewrichten hebt of hebt gehad.
Kan je me daar wat meer over vertellen, wat het precies was en wat er aan is gedaan? Mag via pb.
nickyu schreef:
denk dat het voor veel pijn patienten een mogelijke manier is om het leven wat dragelijker te maken nadeel is dat je dan dus echt geneigd ben om tot het randje door te gaan te ver over je pijn grens heen waardoor je lijf zegt doe het zelf maar normaal weerhoud de pijn je om te ver te gaan maar dan stoppen je spieren gewoon , je ziet dit veel bij spier/pees reuma patienten waarbij de pijngrens zohoog is dat ze dus te ver doorgaan
sommige zeggen zelfs dat dat de rede is waarom ze het gekregen hebben ..nou zijn het wel vaak de doorbijters die spier en pees problemen krijgen ff vlug nog dit terwijl je eigenlijk te moe bent en dus verkeerd tilt waardoor je dus bv weer een hernia kan oplopen , maar om nu te zeggen dat dat altijd de hoofdreden is ..humm weet niet
maar ja ergens geloof ik ook wel dat er een kern van waarheid in zit
Marye78 schreef:
kimberley:
dat heb ik ook gehoord, dat je met een hernia juist NIET naar de chiropractor mag!! ik ga zowieso niet meer daarheen, want ik heb er een jaar gelopen en toen hebben ze mijn ribben gekneusd. Ik was verlamd en t werd zwart voor mijn ogen van de pijn. nooit meer dus. (ja echt gekneusd, want ze hebben t zelf gecontroleerd).
Citaat:Jura: er zijn mensen die met een hernia rondlopen waarvan ze niet eens merken dat ze 'm hebben