Mmm, beetje overtrokken reacties hier.... Ikzelf heb ook af en toe even op BVA gekeken om de ontwikkelingen in de gaten te houden. Als je weet dat je hier aan mee hebt gedaan is dat in mijn ogen ook een beetje je eigen verantwoordelijkheid.
Ik kan morgen helaas niet komen, ik moet werken tot 3 uur, en ik heb het net even opgezocht maar ik doe er met het openbaar vervoer 3 uur over om in Breda te komen.... Dan is de les al voorbij ben ik bang.
Lielle en Tyrza : Heel veel plezier, en ik wacht de foto's af!
Zo, ik ben terug van stal. Tol staat letterlijk en figuurlijk te glimmen!
Hij heeft vanwege de winter weer zijn mooie zwarte vacht en hij is al een keer geschoren, dus hij heeft echt een mooi velletje (alleen zijn oortjes blijven pluizig, want hij vind het vreselijk als ik eraan ga knippen of scheren)
Voetjes zijn weer mooi schoon, staart mooi uitgeplozen, beentjes nog wat opgeschoren.
Ik heb er echt zin in! Ik vind het zo leuk voor hem dat hij weer mag showen!
Enenen? Hoe was het? Vind het nog steeds jammer dat ik er niet bij kon zijn. De reden waarom ik heb afgezegd heeft mij vanmiddag ook nog eens afgezegd dus dat is dubbel jammer.
Nog even over het 'persoonlijk op de hoogte houden': ik heb de lijst gezien wie allemaal Lielle gesponsord hebben en het waren meer dan 100 namen, volgens mij wel rond de 125. Het lijkt me praktisch niet haalbaar om deze mensen allemaal een PB te sturen, hoe wenselijk dat misschien ook is .
Ik ben ook erg benieuwd naar jullie avonturen Ik hoop dat het ondanks alles toch nog een geslaagde rit is geworden. Tegelijkertijd baal ik er ontzettend van dat ik er niet bij kon zijn, had jullie heeeeel graag in actie willen zien. Helaas dacht de waterleiding daar anders over, die houdt ons voor de 3e keer dit jaar al de hele dag bezig. Mochten er nog bokkers zijn die op de terugweg even willen komen dweilen: jullie zijn meer dan welkom Ik ben erg benieuwd naar jullie verslag!
Sammie, ik denk dat we daar nog even op moeten wachten De rit stond gepland voor 17:00 uur, dat gaat nog wel even duren voordat iedereen weer thuis is
Het was reuze gezellig. Eerst heeft Tyrza even met Tolstoi gereden en wat over hem verteld, daarna is Lielle erop gegaan en wat heeft zij genoten, echt geweldig. Ik heb gekeken aan de kant en ik vond het harstikke leuk/leerzaam om te zien. Er zijn foto's gemaakt door anderen, dus die zullen een dezer dagen wel op bokt verschijnen.
Tyrza en Lielle Ik ben heel blij dat Tols gezondheid het eindelijk toe heeft kunnen laten om de les door te laten gaan. Fijn voor jullie, maar het allerfijnste natuurlijk voor Tol zelf. Door de drukte rondom Sanne en een kat die met een gipse poot zit, ben ik het jammer genoeg helemaal vergeten. Ik had er heel graag even voor op en neer gekomen.
Sorry
Ik hoop dat jullie genoten hebben en niet jullie plezier in deze les hebben laten beïnvloeden door alle dingen die er om heen zoch hebben afgespeeld.
Meiden, ik vind jullie nog steeds kanjers dat jullie zoveel bij elkaar hebben gekregen voor Azië! _/-o-\_
Ik heb geweldig genoten echt helemaal super de lach op Lielle haar gezicht, en de "meisje, IK leer het je wel" uitdrukking op Tol zn smoeltje, waren echt, echt het genieten waard.
Hier de eerste fotos, EERST werden de grondbeginselen doorgenomen
Juf doettut voor
Lielle doettut na ......... Juf moet nog een beetje bijsturen
Ik had er echt plezier in toen ik Tol zo fijn bezig zag en het hoogte punt vond ik eigenlijk wel de grijns van Lielle, toen ze voor het eerst in de passage zat! Van oor tot oor
Tol gaat een nieuwe carriere tegemoet als schoolmaster, hij vind het hardstikke leuk!