Dienstmededeling: Orri geen moderator meer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:59

Spades schreef:
Wake up and smell the roses....

er is een wezenlijk verschil tussen met iemand meekijken, of een gerichte zoekactie door meer dan 100 topics op, zoals iedereen weet. de meest smeuige namen en termen.

Als ik 10km te hard rijd kijg ik een boete van 60 piek, maak ik er 100 van dan ben ik mijn rijbewijs kwijt. stinkmodder, maar vanzelfsprekend.

Het verbaast me een beetje dat de mensen die zich normaal graag in het grijze gebiedje willen verschuilen plotseling alles zwart/wit willen gaan zetten.....alhoewel, verbazen.....

Dus jij beweert dat jij en andere niet-moderators die het moddieforum lezen altijd de braafste topics leest? Uh ja, moeilijk te geloven.
Doe toch niet zo schijnheilig man!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-02 20:01

Ik heb net nog eens gekeken maar ik zie weinig spannends op pagina 1 of 2.

Verder kan ik me helemaal vinden in de uitleg van Sjuimpje. Ik zei in het begin van dit topic al dat ik het geen probleem vind als mensen MP zien of als een mod even wat topics bekijkt. Maar 2 uur systematisch topics af gaan zitten zoeken tijdens een meeting gaat ECHT te ver.

Zo genoeg antwoord, Astrid?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 20:03

kayla schreef:
Ik heb het hier prima naar m'n zin, maar ga soms over m'n nek van bepaalde mensen.

Same here! en het lijkt mij duidelijk om wie het dan gaat.
Ik zit al eeuwen om een ban te vragen voor enkele figuren (en ja, dat zijn figuren van de amf, of hoe het dan ook heet).
En is die ban er? Nee.

Waarom lov geen ban krijgt? Lijkt me inmiddels duidelijk dat er een verschil is tussen even mee kijken, en doelbewust topics gaan zoeken, van "kijk eens".

Ook bij mij heeft er weleens iemand mee gelezen, maar dat was dan Lonneke, en die is ook moddie, dus tja.
Verder leest mijn man practisch elke dag mee, en komt af en toe met nuttige tips/adviezen die ik dan ook op MP zet.
Alleen, gaat pepper rond lopen kwallen met, wat ik nou toch gelezen heb!!!!!!!!!...
nee dus..

Spades

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 20:04

kayla schreef:
Dus jij beweert dat jij en andere niet-moderators die het moddieforum lezen altijd de braafste topics leest? Uh ja, moeilijk te geloven.

Schijnheilig Heee Kayla, ik zou niet eens weten hoe het moddieforum er uit ziet (hoewel ik gok dat het ongeveer gelijk is aan de rest) en het zal me ook absoluut jeuken. Maar ik ben blij dat er heilige moraalridders in ons midden zijn die er over waken hoor. Schijnheilig

Even iets heel anders, staan er al ergens foto's of verslagen van de meeting? Of was de lol er om 11 uur al af?? Dit topic schets namelijk een vrij beperkt beeld van iets dat toch de potentie zou moeten hebben gehad om gewoon een gezellige avond te zijn geweest?

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 20:04

BartVB schreef:

Verder kan ik me helemaal vinden in de uitleg van Sjuimpje. Ik zei in het begin van dit topic al dat ik het geen probleem vind als mensen MP zien of als een mod even wat topics bekijkt. Maar 2 uur systematisch topics af gaan zitten zoeken tijdens een meeting gaat ECHT te ver.

op pagina 1: tuig????? does it ring a bell?
verder snap ik niet dat als lovely vergeet uit te loggen en de anderen dat het dan geen probleem is, want dan weet jij niet wat er gebeurt. je zat nu op te letten omdat orri bij ons was. en nogmaals, alles was binnenskamers gebeleven als jij een en ander wat charmanter met orri opgelost had!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 20:06

BartVB schreef:

het was helemaal niet systematisch en dat is ook helemaal niet nodig, om bepaalde topics kan je moeilijk heen. Jij zegt dat er alleen gekeken naar topics over ban, Mytens, over amf zeg maar, ja gek he daar GAAN zo wat alle topics over.

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 20:07

Spades"]
[quote="kayla schreef:

Schijnheilig Heee Kayla, ik zou niet eens weten hoe het moddieforum er uit ziet (hoewel ik gok dat het ongeveer gelijk is aan de rest) en het zal me ook absoluut jeuken. Maar ik ben blij dat er heilige moraalridders in ons midden zijn die er over waken hoor. Schijnheilig

Even iets heel anders, staan er al ergens foto's of verslagen van de meeting? Of was de lol er om 11 uur al af?? Dit topic schets namelijk een vrij beperkt beeld van iets dat toch de potentie zou moeten hebben gehad om gewoon een gezellige avond te zijn geweest?
[/quote]

nou we hebben geen sex foto's met pluche beesten gemaakt of banale bewegingen met breezer flesjes en toch was ik pas om twee uur thuis.

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 20:07

stef"]
[quote="kayla schreef:
Ik heb het hier prima naar m'n zin, maar ga soms over m'n nek van bepaalde mensen.

Same here! en het lijkt mij duidelijk om wie het dan gaat.
Ik zit al eeuwen om een ban te vragen voor enkele figuren (en ja, dat zijn figuren van de amf, of hoe het dan ook heet).
En is die ban er? Nee.

Waarom lov geen ban krijgt? Lijkt me inmiddels duidelijk dat er een verschil is tussen even mee kijken, en doelbewust topics gaan zoeken, van "kijk eens".

Ook bij mij heeft er weleens iemand mee gelezen, maar dat was dan Lonneke, en die is ook moddie, dus tja.
Verder leest mijn man practisch elke dag mee, en komt af en toe met nuttige tips/adviezen die ik dan ook op MP zet.
Alleen, gaat pepper rond lopen kwallen met, wat ik nou toch gelezen heb!!!!!!!!!...
nee dus..
[/quote]

ik denk (of weet eigenlijk wel zeker) dat kayla niet dezelfde mensen bedoeld als jij.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 20:08

Nou wordt Lov haar naam hier een aantal keer genoemd maar ik kan me niet heugen dat ik met haar MP heb gezien.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 20:09

nee duh, dat snapt mijn neus ook amu....

Kayla

Spades"]
[quote="kayla schreef:

[/quote]

hoezo ontwijken....

PUCK

stef schreef:
nee dus..

stef, stef stef, ik zal me van commentaar onthouden hoe jij je opstelt op mp, maar NOGMAALS, speciaal voor jou, alles was binnenskamers gebleven als Bart zich met wat meer klasse over zijn besluit om orri af te zetten uitgelaten had.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 20:10

Citaat:
als jij een en ander wat charmanter met orri opgelost had

En orri zelf heeft er geen problemen mee. Jullie wel. Goh, wat een medeleven als het iemand uitkomt... Maar nee we maken er een probleem van zodat we mooi even kunnen spuien wat op mp staat en wat we er van vinden. Want nu orri zo 'behandeld' wordt is het ineens wel gerechtvaardigd Schijnheilig

Overigens blijf ik mijn vraagtekens houden of dit idd binnenskamers was gebleven als dit met orri niet zo gegaan was.... maargoed, dat zal eeuwig gissen blijven. Extreme duivel

Spades

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 20:10

PUCK"]
[quote="Spades"][quote="kayla schreef:

[/quote]

nou we hebben geen sex foto's met pluche beesten gemaakt of banale bewegingen met breezer flesjes en toch was ik pas om twee uur thuis.
[/quote]

Die pluche beesten zijn maar tijdelijk Haha!

Ik heb ook niet beweerd dat het een vereiste is voor een gezellige avond, evenmin als om twee uur naar huis gaan trouwens....of flesjes breezer, hoewel pluche beestjes na een paar daarvan ineens veel sexier lijken.

ik ben gewoon oprecht (jawel) nieuwsgierig hoe het was, en ik hoop van harte dat ik uit dit topic een totaal verkeerd beeld opmaak.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-02 20:10

haha, dus uiteindelijk is alles mijn schuld, Puck?

Pff, dit gaat echt nergens meer over. Slotje.