Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meys schreef:Jipkip> als ik het goed begrijp wil jij een bvk laten doen zonder dat je ouders het weten en het liefst wil je na 6 weken weer te paard??
Ik heb geen site bekeken of folders of wat dan ook…ik heb wachtlijstenbemiddeling gebeld en die vertellen je waar je het beste naar toe kan gaan.
Als ik jou stukje zo lees dan komt het op mij over dat je er wel een beetje licht over denkt..het is inderdaad een operatie…en na een operatie moet je herstellen en bij de een duurt het langer dan bij de ander.
RUBYWHITE schreef:zucht ik ben jaloers op je karin
Karin schreef:Nee, dan mag ik echt van geluk spreken...
Yvonnelind schreef:Ik heb mijn borsten 6 december 2004 laten verkleinen in het ziekenhuis Nij Smellinghe te Drachten. Dr. Knepper (dezelfde plastische chirurg als in MCL zuid te Leeuwarden) Is enorm aardig en heeft er ècht wat moois van gemaakt. De littekens vervagen al mooi en ik heb helemaal geen medicatie of wat dan ook nodig gehad. Ik ben maandag opgenomen en geopereerd, en woensdag ochtend was ik al weer thuis.
In Drachten is nog geen wachtlijst, waardoor je naar een maand al geopereerd kunt worden. Ik kon trouwens echt niet na 2 weken weer paardrijden hoor, zoals ik eerder las! Ik kon na 5 weken weer fatsoenlijk paardrijden. Na twee weken kon ik wel weer aan het werk; ik had eigenlijk nergens last meer van! Ik ben er héél erg blij mee en heb er spijt van dat ik het niet eerder heb gedaan. Ik verlang naar de zomer, leuk in bikini op het strand liggen zonder al te veel bekijks en geile blikken van vieze mannetjes en pubers. Ik heb het overigens niet voor de mooiïgheid gedaan, maar omdat ik erg last van mijn schouders en nek had.
ricky_lover schreef:Nou ja je hebt ook kans dat het mislukt he maar ook dat het goed gaat Ik zou het egt niet weten