Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Waterkippie schreef:ben het wel met marianne eens moet ik zeggen
ik ook... 

Waar maak je je druk om.) dus die moet dat allemaal handmatig wijzigen. Om 12 uur is ze ermee klaar. Blijkt vervolgens dat de kleurenprinter twintig minuten doet over het printen van 1 handleiding.
Dus moet het document naar Carla gestuurd worden die Adobe heeft, om het over te zetten in .pdf file zodat de printer sneller print. Maar voordat dat kan, vind Bronwen dat het wereldbolletje op de voorpagina een beetje ' wazig' is.
Dus moet Carla met Photoshop een betere wereldbol invoegen. Dat lukt niet, want photoshop is een veel te groot programma voor de pc die Carla heeft, dus dat ding crasht. Afijn, om vijf voor 1 heeft ze het wereldbolletje eindelijk in fatsoenlijk formaat geconverteerd. Snapt ze niet hoe ze het in Word moet plakken (
give me the goddamn mouse!) Om 10 over 1 komt Bronwen even melden dat de staffmeeting al 10 minuten bezig is en iedereen op mij wacht
(Bedankt, dat weet ik. Als die GVDde puntjes en wereldbolletjes geen punt geweest waren was ik al eeuwen klaar geweest!) Afijn, om kwart over 1 ben ik klaar. Kom de staffmeeting binnen, doet de beamer het niet (ja hallo, dat zouden jullie regelen voor me?
) Vervolgens kan ik niet op het netwerk vanuit de conference room (hoe handig
) Afijn, na die technische difficulties lukt het en laat ik de database zien. Die gebouwd is naar hetgeen ze mij verteld hebben - zo wilden ze het. Nu is het ineens 'ja maar dat is niet handig!' (had ik al wel verwacht...
) En kunnen we dit niet automatiseren? En kan daar geen code achter? Hallo - ik ben systeembeheer niet!
Ik heb inmiddels al door dat het feitelijke systeembeheer hier ongeveer 0,0 afweet van Access dus dat schiet ook lekker op. Afijn, eind van het verhaal is (zoals ik ook wel weer verwacht had) dat de halve zaak weer door elkaar gegooid moet worden. 'You know what? Let's try to change this and we will get back together in a month'
'Not Possible.' is daarvoor in de plaats gekomen ) en ik ga geen geweldige leuke gekleurde optionele code-knopjes bouwen
(handig voor de user, scheelt 1 click, ah joh kost mij maar 3 maanden tijd)
) en de laatste keer dat ik keek was ik nog steeds op (onbetaalde stage) die MIJ iets zou moeten leren (oke, met 'hoe om te gaan met achtergestelde bedrijven' kom ik nu al een end.. maargoed)
Bob belde nog of ik uit eten wilde, maar helaas, bbq! Vrijdagavond met een stel vrienden naar een optreden van eoa Latino band geweest in The Music Cafe. Erg leuk, iedereen aan het salsadansen;
ik ook natuurlijk! I looove salsa! Zaterdag belde Bob weer of ik uit eten wilde, maar toen had ik weer een bbq; dit keer van al mijn collega's. Weer moest iedereen iets meebrengen, dus ik een nieuwe gevulde speculaas gemaakt en een stamppot (je moet iets NLs verzinnen...) Daarna naar de Wine and Cheese Party van Alberto; erg gezellig (en de wijn viel nog te drinken ook) Ik had natuurlijk een mooie Gouda kaas meegenomen
Zie: www.gameoftheirlivesmovie.com.
De regiseur (man die Hoosiers en Rudy gemaakt heeft) gaf commentaar. Ook erg grappig; stond ik in de rij popcorn te halen, even met iemand te praten, zit je vervolgens in de zaal de film te kijken, blijkt die persoon hoofdrolspeler te zijn *grinnik*.
Alle acteurs zaten in de zaal (en ik ben de nieuwste fan van Gerard Butler. OMG! Wat een ENORM lekker ding
) dus dat was erg smakelijk. Ik had nog overwogen Kevin in te ruilen voor een van die heren
(ik had Kevin meegenomen als mijn date) maar dat vond ik ook weer zo wat Als ik alleen was geweest had ik definitely uitgezocht waar de afterparty was!
Afijn, de film was waargebeurd dus de personen waar het over ging zaten ook in de zaal (inmiddels 80 jaar oud) dat was wel indrukwekkend.
) Afijn, Kevin (die weer hoffelijk alles betaald en geregeld had) dus ook zo'n koetsje geregeld (schattig he
) Fotoos staan online (heb een MSN space nu. http://spaces.msn.com/members/lauraintheusa geloof ik)
) Afijn, dat was ook prima dus konden we weer doorrijden. Maandag gelukkig vrij (even uitslapen) en nu weer aan het werk. Maar het is al woensdag dus dat wil zeggen bijna donderdag en dat is bijna vrijdag. Dan ga ik met Bob uit eten (eindelijk.. haha) 
Kreeg net namelijk een maailtje van vaders waarin stond dat ik een bonus van (verdorie, kan geen euroteken vinden op dit toetsenbord!) 500 euro krijg van mijn vorige werkgever!
Whoohooooo... shoppen!
Zit al te brainstormen of ik er Manolo Blahniks van zal kopen,
of kleinere dingetjes, of het zal sparen (ehhh) Afijn, helemaal leuk. Al was het 50 euri geweest, het gaat vnl om het idee (maar zo zijn de Manolo's wel meer binnen handbereik -
grinnik) Dus Bob belde net hoe het was, en toen had ik tenminste iets leuks te vertellen. Waarop hij een kwartier later terugbelde om te zeggen dat hij vond dat het een feestje waardig was dus ik heb weer een date (weeeer
eentje... haha)
dus zijn we zaterdag weer wat wezen drinken en zijn we weer uit eten geweest. Dit keer bij de Mexicaan. Vervolgens was het slecht weer en kwam het gesprek op zijn jacuzzi;
dus zijn we maar naar zijn huis gegaan en in de jacuzzi gedoken. Ik was me net te buiten gegaan bij de Victoria's Secret (wauw - Love that store
) dus had in elk geval een fatsoenlijke surrogaat-bikini. Hihi. En hij had nog champagne ook, dus dat was champagne, volle maan en een jacuzzi.
al moet ik zeggen dat de sterrenhemel van Missouri een beter uitzicht is dan een plafond... grinnik...
) Ik had al verteld dat hij professor is he? Nouja, vrijdagavond heb ik een paar van zijn oudcollega's ontmoet (allemaal gepensioneerde mannetjes
) en een van zijn studenten (die ongeveer twee keer zo oud is als ik
) erg apart. Volgende mooie actie: Mijn shirtje was nog nat van de Jacuzzi, dus hij had wel een T-shirt voor me. Krijg ik een shirt met opdruk van het National Rifle Association....
ieeeee! So not me!
Vervolgens heeft hij me naar huis gebracht in de Porsche: Niet geheel naar mijn wens - het was koud dus de top zat er nog op; ik droeg een lelijk vaal shirt van de NRA die niet bij mijn broek en schoenen paste >;) en mijn haar was niet uit de war te krijgen; waarom hebben mannen nou geen conditioner thuis verdorie
; Plus dat mijn kin totaal ontveld was (in aanraking gekomen met mannelijke baardgroei
) Dus er zit niks anders op dan dat ritje nog eens over te doen. Porsche-style dressed.
En ik kon zo gauw niet echt een excuus bedenken ) Aldus mijn weekend.
) Christopher. En drie keer raden waar Christopher vandaan komt? Je raad het nooit..... mijn woonplaats.
Serieus. Je komt ook nooit van ze af...!*grin*

De W&Cheese party
Nog eentje met de Latino heren
De acteurs bij de moviepremiere 
) 

)

)
) daarna slaap ik bíjna, klopt mijn nieuwe roommate aan om zich voor te stellen. (How are you?
‘Well I’ve been better and normally I’m not this grumpy. See you in the morning. Bye.’) Vervolgens gaat er een autoalarm ongeveer elke 5 sec af. Hoe krijg je Laura gek?
Arrrgh. Afijn. Toch nog op tijd wakker geworden, en in de auto nog maar wat geslapen.
Mijn nekharen gaan sowiezo al overeind staan bij het word “Missourrah’, zo noem je missourI als je conservatief republikeins bent.
En dat is meneer de Governor – ondanks zijn jonge 35 jaren. Het is trouwens ook geen beste speaker; mijn collega Alice grapte al dat het net een jongetje was dat voor de klas wat voor moet dragen en zo snel mogelijk weer weg wil zijn. (Hon, you’ve lost me on the first sentence. What was that?) Gelukkig waren er wel wat betere speakers, de CEO van Boeing, de Secretary of Commerce, etc. Erg interessant.
Ik weet dus nu alles van de Internationale strategie van Boeing en hoe de USA trade wil bevorderen. Vervolgens waren er aparte sessies per werelddeel; waarbij ik ben wezen kijken bij Europa natuurlijk. Dat ging om Centraal Europa, en er waren voordrachten van de Ambassadeur van Hongarije, de burgemeester van Sczczin (Polen) en de CFO van Bank of Austria. Wat wel grappig was, dat de eerste twee heren allebei vonden dat hun land ‘Gateway to Europe’ was (jaja – Polen? Grinnik
) Als er iemand nog geïnteresseerd is in projectontwikkeling in Polen of export naar een van bovengenoemde landen, ik weet er nu alles van.
En ook van China trouwens, ook nog een sessie voor gevolgd. Wij hadden als State of Missouri een mooie ‘booth’ dus ik mocht ‘boothbitch’ spelen – volgens Yan trok ik meer mensen aan dan hij dus mocht ik ze te woord staan
Dat was wel weer humor, want ik heb blijkbaar al mijn eigen netwerk. Zo kwam ik de Consul van The Netherlands tegen die ik natuurlijk bij koninginnedag ontmoet had,
de Voorzitter van de Netherlands Foreign Investment Agency die al van de Consul had gehoord dat ik NLs was, de voorzitter van The Governors Conference of Hispanic Affairs die ik bij de Hispanic Day geholpen had,
Brian Gamble van Gamble Enterprises die ik opgebeld had voor een Trade Lead en die nu een ‘gezicht bij de naam zag en het zo leuk vond met een Nederlandse te praten’ – wat; ik kende daar meer mensen dan mijn collega’s. Grinnik…:)) Na de lunch (salade, zalm, biefstuk, chocoladetaart – I can get used to work like this
) was een enorm saaie voordracht van de CEO van eoa Biotechnologische organisatie. Tijdvulling ofzo, want die ging nogal in op allerlei DNA en genetische manipulatie en moleculenketens en –waarom waren we hier ook al weer? Strategies for Global Success? >;) Toen liet hij ook nog een slide zien van doodgeboren baby’s met half misvormde hoofden door eoa bacterie
(waar zijn bedrijf natuurlijk het ‘tegengif’ voor had) en toen had ik het wel gehad met die meneer. Net gelunched, mensen…. Blegh – de zalm kwam weer naar boven zwemmen. Afijn, al met al een erg interessante dag gehad – zie ook mijn mooie foto als ‘boothbitch’… hihi….
Maargoed – vorige keer stelde het ook niks voor, dus ik dacht nog heel mooi even snel boodschappen te doen. Nou, dat heb ik geweten…. Een STORTbui…. Ik moest twee seconden van mijn auto naar mijn deur rennen maar ik was helemaal doorweekt. En ik trek net de deur achter me dicht en op dat moment gaan de sirenes af… die hadden we de vorige keer niet… dus tv aan…. Nou, in plaats van Tornado Watch (kans op Tornado’s) was het nu Tornado Warning (Tornado gesignaleerd)
Advies: Ga naar de basement, lower level of de hal in, stay away from windows, cover your body with a blanket – evacuate from mobile homes. Ahum. Dus mijn huisgenoot en ik de tv verschoven, popcorn gepoft (stress – dan moet je toch iets eten?
) in de badkamer gaan zitten met Oprah aan en een deken om. En stormen – hagelstenen als knikkers.
Vervolgens zitten we daar Oprah te kijken (wat ook al over zo’n leuk onderwerp ging: My husband abused my kids
) en tussen de Tornado warnings door komt er ineens een TERRORIST-ATTACK-alert.
Code Red voor Washington.
Live beelden van iedereen rond the white house die alle kanten op rent omdat er een vliegtuig gesignaleerd is. Nouja – wij zaten toch al ondergedoken in onze badkamer met popcorn and Oprah; what can happen
– maar leuk is anders… ik geloof dat ik nu genoeg adrenaline heb gehad om het de komende 3 weken uren vol te houden met mijn personal trainer…. Hihi… Uiteindelijk alles loos alarm, tornado is niet op kracht gekomen, alleen storm geweest, stomme vliegtuig was ook niks (lang leve de billion dollar kostende home-land security plans… werkt goed, jongens!
) en ook bij Oprah kwam alles uiteindelijk goed (vrouw schoot man dood – publiek applaudisseert. Amerika ten top
) Maar ik heb wel wat slaap nodig nu.
Kan hij aan de wijn. Wat vervelend
Chicago staat geplanned voor 7 july, Bob heeft al een of ander geweldig hotel uitgezocht – met fitnesszaal erbij voor mij (hoe attent… hij vind het ook helemaal niet erg dat ik af en toe erg toe ben aan een massage. Heerlijk, zo’n vent
) dus ik heb nog genoeg plannen staan. Nou, even de foto uploaden, dan naar bed, want ik val bijna om van de slaap….. 

Maar Laura, je spaces doet niet..

Ik ga serieus het nummer opzoeken van de complex-agent hier, want als ik slapen wil dan wil ik geen herrie gvd. Plus dat die agent best okee is... gna gna... 

Dus toch even regelen dan!
.