benefietconcours brabant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 11:34

Waar ligt Ruchpen ergens? *blond*

Gelukkig hebben er al vrij veel jury's aangeboden, maar het ligt er natuurlijk ook aan waar het gehouden wordt.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 11:36

mijn voorkeur gaat uit naar schijndel
als daar de wedstrijd is, dan neem ik mijn vrachtwagen mee en bied ik dus plaats aan voor enkele bokkers,ook bied ik mijn paard aan om tegen xtra vergoeding gebruikt te mogen worden door redelijke ruiters in de klasse B of in de klasse A ( zonder galop )

de drie linden valt voor mij af
is zowiezo te weinig parkeerplaats , en schijndel is zowiezo een betere , mooiere en geschiktere lokatie
schijndel heeft ook een kantine extra die gebruikt mag worden op concoursen, waar dus bokkers achter de bar kunnen staan en daar hun zelf gemaakte appelflappen ed, kunnen verkopen !
ook is het in schijndel wellicht mogelijk om pony's te huren

ruchpen valt voor mij ook af en sintels ook

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 12:34

Bedankt allemaal voor de reacties. Erg fijn dat er zoveel mensen zijn mee willen helpen.
Ik zal als ik straks thuis zit even een lijstje maken wat er nog gedaan en geregeld moet worden en het dan hier nerzetten.

Schijndel is wat mij betreft ook een erg goede optie....ik zal kijken of de pijnhorst nog mogelijk is, goede suggestie is idd een grote locatie, dus wie weet, ik houdt jullie op de hoogte!!

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 12:44

Schijndel ligt ook best gelegen, ook voor bijv. Limburgers.

Joolanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 13:26

Misschien is het handig als er een lijstje neer word gezet met wie wat doet, dat je die kunt pben voor meer info of tips, word het hier wat overzichtelijker.

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 13:57

Oke, hier ben ik dan weer. Wij hebben vanochtend overleg gehad, maar het is voor ons niet haalbaar , of wij zijn zelf op wedstrijd of er wordt hier op de manege een wedstrijd georganiseerd. Ik denk dat je ook moet kijken waar de meeste vandaan komen en als dat Limburg is, dan moet je meer de richting van Oost Brabant op gaan. Succes met de organisatie OK dan!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 13:57

Hey!!

Eerst even een hele gave mededeling:
We hebben de eerste sponsor binnen voor 50 euro!!
Een hele goede vriend van me vond ons idee zo goed dat hij graag wil sponsoren. Verder bood hij aan om zoveel mogelijk reclame voor onze wedstrijd te maken, lief he!!

Had paar berichtjes hierboven ook al gezegd dat ik lijstje zou maken, mocht ik wat vergeten zijn of het klopt niet, vul maar aan dan!!

Taken benefiet concours brabant:
Risje: voorzitter / secretariaat
Iris82: secretariaat
Juline: Sponsoring (evt catering)
Fleurtje100: jury regelen
Flutterby: foto’s maken
MiekSpeciaal: foto’s maken
ROnja: show regelen

Jury: belli en vader willen wel komen, scum wil wel komen
Olrike kan iemand regelen. Fitsroy wilde wel komen

Nog iets?

Verder hebben we heel dringend een penningmeester nodig!! Wie wil deze taak op zich nemen????

Celeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 14:10

Schijndel lijkt me een goede locatie! Die wouden zich toch ook gratis aanbieden?

Anders gaan informeren of het daar 20 Februari kan!
En dan de knoop door hakken ipv weet ik het hoeveel maneges aanspreken.

En is het niet een idee om eerst te kijken hoe veel deelnemers er zijn voordat we shows gaan regelen enz. Want de deelnemers brengen geld binnen dmv inschrijvingen. En mischien is er wel zoveel belangstelling dat het al vol zit!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 15:02

De locatie in schijndel is al gemaild of ze 20 feb kunnen. Ze boden zich idd gratis aan, maar wel met voorwaarde dat ze daar dan geen andere wedstrijd hadden. Even wachten op antwoord dus.

Qat show betreft heb je op zich gelijk in, maar aan de andere kant kunnen we voor een show weer extra entree vragen voor mensen die bijvoorbeeld niet mee kunnen doen, maar wel de show willen zien. Enne entree is weer extra geld....

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 15:15

ja maar dan wel fatsoenlijke shows, zoals vrijheidsdressuur of een spring of dressuuclinic,
niet zoals op de "paard" evenementen waarbij sommige clubs een schandalig slechte kur of wat dan ook laten zien
het moet echt iets aparts zijn
misschien is verkleed springen over 50 cm een idee?
dat geeft nl ook vaak veel belangstelling

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 15:21

Inderdaad moet wel een goede show zijn. Wil proberen om een bekende naam te krijgen maar f dat ook gaat lukken?

Wat je verder zegt over springen lijkt me idd wel leuk. De stal waar we evt de wedstrijd mogen doen is al gemaild of ze springmateriaal hebben;)

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 15:24

ja die hebben meer dan genoeg springmateriaal, maar let dan wel dat er dan wel meer hulp bij komt kijken !
een minder bekende naam is meer dan goed zat !
het moet immers gratis !
en de shows moeten gewoon apart zijn, liefste dus ook bokkers die iets aparts kunnen met paard!
een leuke mencursus waarbij vrijwilligers uit het publiek een rondje mee mogen zou misschien ook een idee zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 15:25

ik doe denk ik wel mee mits het schijndel word en ik me ouders over gehaald krijg Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 15:26

ehmm...paarden voetbal...of touwtje springen op je paard...misschien iets voor de show....

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 15:28

dat zijn idd goede ideeen ojannekeo

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 15:31

een ludieke show is idd ook een idee.
Zat oveirgens ook al te denken aan een kur op muziek rubriek, wat vinden jullie daarvan?
Enne als we die doen dan nog wle een show erbij 9lijkt mij wle als dat lukt) of niet?

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 15:41

kur op muziek vind ik persoonlijk niet zo...
en daar komt weer een hoop extra's bij kijken Knipoog

misschien voor de kids onder ons, een klasse AA maken waarbij ze verkleed met de pony een bixie proefje moeten rijden?

Heureka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 15:45

juline schreef:
risje ik heb een voorstel van een sitebeheerder gekregen om een plekje te krijgen op haar site voor informatie en dergelijk voor deze wedstrijdt.
meer info op het mail adres

Ja, dat ben ik Haha! , was al aan het zoeken wie mij gemailed had....
Toen kwam ik er ook achter dat er dus meerdere wedstrijden in het land
worden georganiseerd. Om het geheel overzichtelijk te houden kunnen
ALLE wedstrijden (dus Noord, Zuid, Midden etc) de gegevens bij mij op
de website laten zetten. Dus plaats, routebeschrijving, startlijsten,
programma's en alles wat ben ik ben vergeten...

Celeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 15:52

risje schreef:

Qat show betreft heb je op zich gelijk in, maar aan de andere kant kunnen we voor een show weer extra entree vragen voor mensen die bijvoorbeeld niet mee kunnen doen, maar wel de show willen zien. Enne entree is weer extra geld....

Er zijn hier op bokt toch ook heel wat mensen die vrijheids dressuur doen? Er staan wel vaak foto's van op HAW. Misschien dat we daarvan iemand kunnen benaderen ofzo?

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 17:42

Goed idee om mensen van bokt voor de show te vragen.

Celeste zou jij dat willen regelen als de locatie eenmaal bekend is?

Hoogst waarschijnlijk hebben we een penningmeester, ook goed nieuws dus!!

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 17:45

Celeste schreef:
Er zijn hier op bokt toch ook heel wat mensen die vrijheids dressuur doen? Er staan wel vaak foto's van op HAW. Misschien dat we daarvan iemand kunnen benaderen ofzo?

Smiley en Elke komen beide uit Vught en doen vrijheidsdressuur met hun Haflinger Marko. Misschien als hun het willen kunnen ze een soort demonstratie geven. Lachen

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:00

Is er in schijndel wel een 20*60 bak, en een binnen losrijd mogelijkheid

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:02

Miek, als ik meerijd maak ik ook foto's hoor Tong uitsteken
Maar wat ik al wilde smsen voordat bijna al mijn beltegoed eraan ging aan dat maagdelijke gesprek... was dus dat jij dan mee MOEST Tong uitsteken ?

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:25

Of schijndel een 20 x 60 bak heeft weet ik niet, maar da tis al wel gevraagd, wacht nog op antwoord.

Celeste: vraag maar of ze willen, we kunnen alleen nog neit zeggen wanneer omdat de datum neit definitief is.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:34

Het is een beetje onoverzichtelijk geworden voor mij. Welke plaatsen zijn er nu allemaal in de running nog? Alleen Schijndel?