Ik heb vrijwel de hele dag geslapen, ben nog steeds goed beroerd maar het is al beter dan vanmorgen.
Ga nu even mijn inbox bekijken want boven in mijn scherm staat dat ik 9 nieuwe berichten heb
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
T@nj@ schreef:Dank dank dank!
Ik heb vrijwel de hele dag geslapen, ben nog steeds goed beroerd maar het is al beter dan vanmorgen.
Ga nu even mijn inbox bekijken want boven in mijn scherm staat dat ik 9 nieuwe berichten heb

T@nj@ schreef:De lokale krantjes zijn trouwens net binnen en nu heb ik ook kunnen zien hoe de auto nu precies heeft gelegen.......
Hele vreemde gewaarwording want op die foto in de krant zitten alle deuren er nog in, betekend dus dat ik er nog in lag toen die foto gemaakt werd![]()
Ik moest en zou persé die foto zien maar dat valt toch wel tegen hoor, heb er een heel vreemd gevoel over.
Maar goed, we leven nog en daar zijn we heel erg blij om

T@nj@ & Hans
! ! [img]http://www.fokt.nl/images/smiles/fluitje[478807].gif[/img]

Kan mij van de brandweermannen niet veel meer herinneren, alleen dat het er véél waren (2 grote wagens, ze kwamen net terug van een oefening).
zolang ik nog kan lopen doe ik dat ook (nu alleen even wat minder en veeeeel langzamer dan normaal
)
nu raak ik helemaal de weg kwijt
T@nj@ schreef:Hans is rond 13.00uur veilig thuis gekomen en ik heb vooral geslapen.
Citaat:Waah, ik in een rolstoel? Zie ik niet zo zitten hoor, ben licht bijgelovig, vind ik de goden verzoekenzolang ik nog kan lopen doe ik dat ook (nu alleen even wat minder en veeeeel langzamer dan normaal
)
, dus ik hou m'n mond wel even... 
Citaat:Zeg BV, wat moet jij met de tipi van Chev?nu raak ik helemaal de weg kwijt
)
)
Mambo is nog steeds gekke hengst en blijft een stukje bij mij uit de buurt, gelukkig maar want hij is veel te druk voor mij nu en Lorenzo is nog steeds de liefste knuffelhengst die er bestaat, is ook heel voorzichtig met mij en wil net als Mozart graag met mijn gezicht spelen maar ja, hij is maar 95cm groot dus dat lukt niet
en ik kan niet bukken maar knufelen kan rechtop ook