SuperPepeijn schreef:misschien een bokt-grootste nederlander allertijden-poll maken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimmie261 schreef:hum..ik heb wel 10 x op pim gestemd...
ben groot fan van die man...ik ben blij dat ie gewonnen heeft...en als ik spaans had gesproken,boeiend,als ik in afrika was geboren was ik bruin geweest en had ik afrikaans gesproken...
jaantsje schreef:Ik weet niet alles en heb het ook niet gevolgt maar volgens mij hebben de studenten van nu hun OV o.a. aan Pim te danken en ook moet hij nogal wat boeken hebben geschreven.
Wat is geschiedenis, dankzij Drees heeft men nu een pensioen.
Fitzroy schreef:Het lijkt me niet dat je elke zinloze vermoorde erbij zou kunnen zetten. Ik weet niet meer precies hoe het ook al weer zat in mei 2002, maar was niet net bekend geworden dat Pim op 36 zetels af zou stevenen in de verkiezingen? Als 1 man zoveel stemmen kan krijgen, zegt dat toch wel wat.
Laantje schreef:Hij heeft Nederland duidelijk wakker geschud met zijn uitspraken, waarvan er sommige ernstig klonken.
Aimee schreef:Nou ja, kan me best voorstellen dat het men hierdoor weer een politiek signaal heeft willen geven. Pim Fortuijn is er dan wel niet meer, maar de politieke rotzooi is er nog steeds. En dan zwemen ze er ook nog mee dat het kabinet-Balkenende de zogenaamde 'nieuwe politiek' bedrijft...
Hurrycane schreef:Geweldig.. ik keek vanmorgen op de voorpagina van de krant en we kunnen een grootste Apeldoorner allertijden gaan kiezen. Alleen beetje jammer dat 1 van de voorbeelden die er staat Ronnie Tober is... Nou ja, afwachten of de gemiddelde Apeldoorner slimmer is dan de gemiddelde Nederlander![]()
Gelukkig hebben er nog wel wat grotere namen in Apeldoorn gewoon....
Hurrycane schreef:Dat zegt veel over de onvrede die er was. Maar naar mijn mening weinig over Fortuyn. Die had toevallig op het juiste moment een grote mond met mooie praatjes die er bij velen als Peijnenburg ingingen.. We hebben gezien wat voor samengeraapt zootje het LPF was.. daar had ook Fortuyn niks aan kunnen veranderen. Die was samen met de rest net zo hard onderuit gegaan als nu is gebeurd.
kimmie261 schreef:yes en zoeen ben ik...
geen hersencellen gekregen denk ik,blond...ach..
ik heb op de ok gewerkt daar was een arts pim2....
kaal,homo,zelfde uitspraken,wil ook in de politiek,maar dan wordt ook zijn kop eraf geschoten,hij is nu professor in amsterdam..(ook pim gestemd...geen hersens ook denk ik..)
kimmie261 schreef:yes en zoeen ben ik...
geen hersencellen gekregen denk ik,blond...ach..
ik heb op de ok gewerkt daar was een arts pim2....
kaal,homo,zelfde uitspraken,wil ook in de politiek,maar dan wordt ook zijn kop eraf geschoten,hij is nu professor in amsterdam..(ook pim gestemd...geen hersens ook denk ik..)
SuperPepeijn schreef::? hoe kan je op basis van wat iemand misschien wel eens had kunnen doen iemand beoordelen?