Sando schreef:Helemaal mee eens. En isabella koest houden ? Lovely toch... ik vermijd deze keer echt een discussie met jou want dat komt me echt de strot uit. Laatste wat ik hier ga zeggen en dan mogen jullie modder over me heen gooien( Want dat gaat gebeuren) IEMAND DIE EEN KIND MET EEN DIER VERGELIJKT HEEFT ZE NIET ALLEMAAL OP EEN RIJTJE.
Iemand die denkt dat hij net zoveel houdt van zijn paard als ik van mijn kind, prima..... lekker blijven verdedigen.
Ik ben een van de gelukkigste op aarde. Ik heb mijn paarden, mijn honden, een leuke baan, een lieve vriend en ik ga meerdere keren per jaar op vakantie, ik heb tijd voor mijn vriendinnen en doe genoeg leuke dingen. Maar jullie mogen je vooral blijven verdedigen. Ik hoef me niet zozeer te verdedigen dat ik wel een kind heb, maar de kinder-vrije mensen (de meeste dan) moeten dat wel. Wil je dat dat ophoudt dan moet je stoppen met smijten van die achterlijke termen.
Jij ook maar een beetje kassie-an dan, al dat geschreeuw.
Echt waar, als je het woord kindvrij maar laat vallen, word je zowat gelynched door blije moeders.
*zucht*