Toch wel grappig hoe jullie altijd smullen van mijn topics en altijd willen "bijdragen"
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 29-11-01 19:49
Dat is zeker ook de reden dat iedereen het topic genegeerd heeft de afgelopen dagen?
Omdat ze er van smullen en geen genoeg krijgen van dat eeuwige getrap en geschop?
Je schrijft jezelf wel veel eer toe in dit geval..
Margreet
Geplaatst: 29-11-01 19:49
Bedankt voor de tip Felice! Zal er aan denken
Overigens heb ik Puck al meerdere malen uitgelegd wat 'afzeiken' precies inhoud, maar dat blijkt dus nog steeds niet door te dringen *zucht*
Nog maar een keer, niet om te zeiken hoor
Afzeiken: systematisch treiteren of kleineren.
Lijkt mij dat er bij 1 reactie nog geen sprake is van 'systematisch'.
PUCK
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-01 19:51
Bart leg het nou gewoon eens uit, dan is iedereen weer blij
Marjolein
Geplaatst: 29-11-01 19:52
ow nog wat ik wordt ook altijd voorgetrokken (ben daarvoor ook moddie he). Als ik namelijk een berichtje plaats komt hij altijd bovenaan t lijstje te staan. echt wel knap gemaakt voor bart.
PUCK
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-01 19:53
Wat een fantasie heb jij Marjolein
Death_Squad
Geplaatst: 29-11-01 20:02
PUCK, k hoef toch niet aan t herhalen te blijven?
Je moet lezen, niet bedenken wat er volgens jou staat!
En hou eens op met je op de man gespeel, t gaat (zoals ik al eerder heb gezegd) om de argumenten (Wat ook voor anderen geld).
Ga daar eens op in.
T enige wat ik als reactie op mijn msg's heb gehad is tegen mij gerichte dingen, of dingnen die er niet mee te maken hebben. Lees je de reacties wel?
PUCK
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-01 20:03
jij speelt toch ook op de man? En als ik persoonlijk aangesproken wordt met mijn naam antwoord ik diegene door ook de naam te noemen. ik ben nl netjes opgevoed
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 29-11-01 20:04
"Toch wel grappig hoe jullie altijd smullen van mijn topics en altijd willen "bijdragen""
Ik mag daar uit opmaken dat je dit heel de tijd vooral doet omdat je het idee hebt dat het merendeel van de bokkers er van smult? Omdat ze niets geweldiger vinden dan mensen die andere mensen onderuit proberen te halen of af lopen te zeiken?
Denk echt dat jij een verkeerd beeld hebt van de 'gemiddelde bokker' (sorry, Sibold ).
BTW zoals ik al zei; ik had het allemaal best uit willen leggen, maar niet als het op deze manier moet.
akerna
Geplaatst: 29-11-01 20:05
hmm jij netjes opgevoed?? dan zou je eerst nog eens de antwoorden goed gaan lezen en niet zomaar mensen beschuldigen afzeiken or whatever
PUCK
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-01 20:05
ach bart, je kan het gewoon nie uitleggen anders had je dat wel gedaan om van het gezeik af te zijn, toch?
Margreet
Geplaatst: 29-11-01 20:07
Netjes is een subjectief begrip. In sommige landen is het ook netjes om met je mond open te kauwen, of om boeren en winden te laten. Ik vraag me dus af wat Puck precies onder netjes verstaat.
PUCK
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-01 20:08
niet jouw manieren iig Margreet die heb je nl niet
Death_Squad
Geplaatst: 29-11-01 20:10
Ik noem je bij je naam, dat is gen op de man spelen.
Op de man spelen houd in dat je iemand probeerd te pakken door hem/haar te kwetsen, op manieren waarvan jij weet dat die pijn doen. Zo ben ik niet, dus zo doe ik niet.
En nu je dit weet, ga dan eens terug lezen, naar je eigen berichten.
Zoals hierboven (en daarboven enz. enz.) negeer je stelselmatig feiten, je gaat neit in op vragen, meningen wat dan ook.
T langste bericht zal ongeveer 4 regels zijn, maar je laatste reacties zijn gewoon one liners, niks zinnigs, geen reacties, maar korte uithalen naar mensen zelf. Je gaat nergens op in. Doe dat eens. Lees de feiten, de meningen, neeem ze in je op. Doe er wat mee.
Zoals je het nu doed voorkomen geniet je van alle aandacht, en schop je tegen dingen aan zonder dat t je wat doet, en zonder dat je je bedenkt waarom!
PUCK
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-01 20:12
Op onzinnige opmerkingen ga ik niet zinnig reageren Joost. En besides, wat kan jou het verder schelen? Mij boeit het niet wat een ander van me vind, dus je kan wel hele verhalen afsteken hoe ik in elkaar zit, maar je slaat volledig de plank mis
Sibold
Geplaatst: 29-11-01 20:17
Ik heb er één woord voor... zal ik het zeggen?
PUCK
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-01 20:18
Doe maar Sibold, voel je vooral niet geremd
Death_Squad
Geplaatst: 29-11-01 20:20
Ik heb jou niet verteld hoe je in elkaar zit dus dat is 1.
Verder wat mij boeit is dat velen zich afvragen waarom jij iedere keer iedereen doelbewust [afzijkt] waarom je mensen de grond in boord.
Net als jij je dingen afvraagt over dingen die jouw zaken niet zijn, of je niet zouden moeten boeien.
en dat jij mijn opmerkingen, meningen en feiten niet zinnig vind zegt veel over jou, en je vermogen om dingen te zien zoals ze zijn. Beauty is in the eye of the beholder" en dit dus ook, maar als je een bril nodig hebt moet je dat neit negeren!
Waarom doe je zo tegen iedereen, je hebt weinig mensen die echt zoeits hebben van "He die PUCK, die heeft pas wat te melden en bij te dragen" en dat kan je msschien niet boeien, maar je leeft in een wereld waar we met z'n allen zullen moeten leven, naast elkaar, met elkaar. Dus dan zul je ook met anderen moetn leren samen te leven. MAar t lijkt hier op bokt alsof de anderen jou weinig kunnen schelen, alsof je uitbent om er zelf wel bij te varen, en dat je dat soms doet over de ruggen van anderen probeer je te overschreeuwen. Je hebt zelf niet eens door!
[edit] typo[/edit] _________________ "When you build something to be idiot-proof, then someone will just build a better idiot"
[ Dit Bericht is bewerkt door: Bill Gates.... Thanks BILL!!! ]
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Death_Squad op 2001-11-29 20:25 ]</font>
PUCK
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-01 20:24
Ach Joost, ik heb hier vrienden zat en de rest boeit mij inderdaad niet. Ik ben niet op deze wereld gezet om aardig gevonden te worden, gelukkig niet. DAT zou pas vermoeiend zijn. En eerlijk gezegd, wa ik hier ook neerzet altijd springen er wel 1 of twee bovenop, en daar heb ik mij bij neergelegd. Ik zie er nu de humor van in. En ook jij speelt me nu in de kaart, want ik verveel me dood en hierdoor vermaak ik me kostelijk
Anoniem
Geplaatst: 29-11-01 20:33
tsja nu heb ik ook nog geen antwoord gehad op de beginvragen. en ach puck je bent gewoon hip, net als mij en mytje
en voor de rest;
be cool, be sexy be pj
Death_Squad
Geplaatst: 29-11-01 20:38
K bern blij dat je je vermaakt. Is ook een manier om net anderen om te gaan. K vermaak me nog beter, maar dat is nu niet aan de orde.
K heb niet gezegd dat je aardig gevonden moest worden, dat las jij erin. K heb gezegd dat je anderen hun ruimte moet geven, en moet respecteren. Je bent er hier op uit om mensen doelbewust (of in jouw geval wellicht onbewust) te kwetsen. Wat reacties uitlokt, begrijpelijk, mensen houden er niet van om pijn gedaan te worden, jij ook niet lijkt mij.
Vrienden zat is leuk, heb ik ook niks over gezegd, breng jij erbij, je voelt je aangevallen, weet je ook eens hoe dat voelt. Maar nu we t daar toch over hebben, hoe reageren die vrienden hier op? ander mening? lijkt me niet, die zwijg je dood, zoals je nu al dit hele topic doet.
Maar in al deze 5 pagina's heb je jezelf flink laten kennen, misschein moet je dit maar bookmarken (ctrl-d) en over een paar maanden nog maar eens nalezen. Je gaat nooit een duscussie aan, ook niet in je reacties op wat ik zeg, je ontwijkt alles, verdraait dingen, gaat in t defensief. Niet nodig, k kan begrijpen dat dit een normale reactie is, maar volslagen onnodig. Je kunt ook normaal (wat normaal is kunnen we nog wel een boompje over opzetten, maar k heb er ook al eerder wat over gezegd) een discussie voeren, je afvragen waawrom mensen zo over je denken, en waarom je sommige reacties oproept. Je hoeft er niet op te reageren met "het boeit me niet wat anderen denken", want je weet zelf dat dat onzin is. T feit dat het je wel wat intertesseerd word bewezen door t simpele feit dat je op bokt komt iedere keer weer, gewoon om metn mensen te praten, hun meningen te vragen, hun visies.
Maar wat voor velen t probleem is, of liever gezegd iets wat ze opvalt, in het oog spring, is dat je je teveel laat leiden door emoties, niet door je verstand (of wel, maar dan moet er iets heel rigoureuzers gebeuren). Daardoor roep je vaak (heftige) reacties op. Wat weer verklaard waarom iedereen zich mengt in dit topic, omdat ze hun mening willen geven.
Lang neit iedereen doet dat op een handige en goede manier, maar iedereen moet willen leren en investeren, zowel in bokt, als in zichzelf als in anderen.
Vandaar.
PUCK
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-01 20:40
Joost, ik vind dat je prachtig schrijft, waarom wordt je geen schrijver? En het spijt me maar je energie verspil je aan mij, want ik heb van geen enkele opmerking spijt. En volgens Pj is dat hip
Heeeeee
I'm cool, I'm sexy, I'm NOT PJ
Sibold
Geplaatst: 29-11-01 20:42
Citaat:
Op 2001-11-29 20:18, schreef PUCK: Doe maar Sibold, voel je vooral niet geremd
Nee joh.. . mallerd! Voordat je 't weet komt er dan weer een slotje op en dat zou nou zonde zijn, dan is je zelfbevrediging weer voorbij *teiltje*
PUCK
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-01 20:43
Sorry ik hoef niet aan zelfbevrediging te doen. Jij wel? hmmmm kan ik me iets bij voorsellen
Anoniem
Geplaatst: 29-11-01 20:43
ja joost heeft zijn roeping gemist! de meetste zouden hier beter psycholoog worden terwijl ik het studeer tihhi achja, puck be cool be sexy be yourself