Wat versta jij onder humor?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 11:46

Leedvermaak Puck, tis dat nou weer, nee daar doe ik niet aan Schijnheilig Schijnheilig
Ja Doree, idd wat er mee aangericht wordt, dat is pas humor, geweldig.
Maar dat is toch geen leedvermaak of wel
Haha!

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 11:53

Sommige mensen zijn gewoon om te gillen zonder dat ze het zelf beseffen. Dat is ook humor Haha!

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 12:00

wie bedoel je nou Puck ??? Verward Haha!
maar idd sommige mensen zijn om te gillen, ha ha ha

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 12:15

Iedereen is op zijn manier wel grappig...... Haha! Schijnheilig
(wat mooi gezegd toch weer Pling )

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-01 12:44

grappig nou schijnheilig kom meer in de richting. blehhhhhhhhhhhh Vork

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 13:16

Ja maar das ook grappig.... ik moet er iig altijd heel hard om lachen, heheehehehe Haha! Schijnheilig

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 13:21

wat ze bij deze topic onder algemeen hebben gedaan, dat vind ik ook humor! je kunt het niet meer lezen, grinnik.

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 13:22

dat verbaasd ons weer niks desiree.Alleen dan kom je je even in een topic mengen he? Schijnheilig
dat is geen humor dat is leedvermaak!!!! foei!!! Extreme duivel

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: PUCK op 2001-11-27 13:23 ]</font>

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 13:23

Nou ben ik verbaasd. Want ik had al eerder in dit topic gereageerd. En nog wel heel serieus.

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-01 13:23

Humor he dees, nounou. Dat noem ik geen humor maar Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig en om te kotsen Misselijk Misselijk Misselijk . Heb jij een tip gegeven ofzo want hij stond er 2 tellen en jij hebt hem nog gelezen.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 13:24

haha, nee, zo flauw ben ik niet mytens. Ik weet ook niet wie die grap heeft uitgehaald. Een van de moderators waarschijnlijk. Misschien Bart? Ik heb ook met geen van de moderators contact gehad. Kun je navragen. Ach, je kunt het toch als een grapje zien? Jij zit toch ook wel eens te stangen, nu stangen ze jou een keertje terug. het is vast niet kwaad bedoeld.

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 13:25

Het was zo'n gezellig topic, tot bepaalde mensen hun frustraties kwijt moeten. laat maar mytens, wij weten allen wie van de 2 wel humor heeft en welke niet Haha!

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-01 13:29

bartvb vond het nodig, triest hoor. Want het was een onderonsje en het ging nergens over vindt hij.
Bart wou meestertje spelen voor de verandering en als hij dan nog een beetje eerlijk te werk gaat maar dat doet hij ook niet. Hij kan zich misschien beter in de wereld van de sm gaan verdiepen ik denk dat hij daar helemaal aan zijn trekken komt met al die onderdanige typetjes.

ohh bijna vergeten Schijnheilig Schijnheilig

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 13:30

Het gaat weer de gezellige kant op......

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-01 13:32

ja bartbv stuurt een leuk pbtje, wil je hem lezen? Ik neem aan dat ik hem hier wel mag plaatsen want hij is hier de baas dus ik denk dat hij altijd eerlijk is in zijn pbtjes en dat anderen die dan ook wel mogen lezen. En deze pb geeft gelijk uitleg voor het verplaatsen van dit topic dus kan geen kwaad lijkt mij:

quote bartvb:
"Dat topic over humor was al ver voor het verplaatst was naar het KH verzand in een onderonsje. Was niet bepaald een discussie meer, bestond vooral uit losse opmerkingen en anekdotes.

Anyway, als jij zo begint te schelden dan is dadelijk plotseling mijn voorraad toleratie op. Bij deze een officiele waarschuwing. Ik heb het zo langzamerhand wel gehad. Als het enige dat jij kan doen mensen afzeiken is en constant zitten stoken dan hoeft het echt neit van mij.

Of je probeert je een beetje aan te passen of je gaat ergens anders heen. Ik ben deze constante aanvaringen inmiddels meer dan zat."

BTW stoken doe ik niet dus dat is al 1 leugen in een pb.

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 13:33

Tja Doree het was zo gezellig................dit is een typisch geval van geen humor en uitlokking, kop op mytens, flauw van Bart en die andere negeren we gewoon, das nl WEL weer humor Haha!

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-01 13:35

ik ben het wel gewend hoor van bartvb maar hij heeft het altijd over regeltjes zus en regeltjes zo maar hij had toch minstens ff in dit topic kunnen vertellen waarom het verplaatst was??? dan was er niks an de hand geweest.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 13:37

Wat mij betreft had dit topic na dit bericht op slot gemogen:

Citaat:
Dan mogen ze er wel even bijzetten of pb-en waarom, echt ik kots van al die schijnheilige Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig
poedersuikertekoppen

Humor is ook belangrijk hoor en waarom moet dat dan zonder reden in het kippenhok, echt hoor ik kots hier van.

Wat betreft dat stoken, uitlokking vind ik daar ook onder vallen. Ben het nu echt meer dan zat al helemaal na die scheldparijd die ik van Mytens mocht ontvangen via PB.