Hallo even wat is er loos

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 20:18

pollytje schreef:
Heb ik dan wel eens wat van jou gekocht dan.

"gekocht" ja... nooit betaald overigens dus dan noem ik het geen kopen.

Denk het toch van niet. Waarom haal je je reactie weg.

Omdat deze nader gezien niet zo aardig was tegenover jou - beetje kort door de bocht namelijk. En dat vond ik niet passend.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 20:19

Natasha schreef:
Bijna zaken?Naar ontevredenheid?
Ik begrijp t niet.

Sorry, maar duidelijker dan dit kan ik niet wezen. Ik ga niet alles uitgebreid uitmeten hier. Dan stuur je maar een pb als je het naadje van de kous moet weten.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 20:27

Ik denk dat iedereen wel fouten maakt. Ik vind Pollytje een lief meisje die eerlijk is met kopen en verkopen. Ik heb van haar een zadel, hoofdstel en een deken (eind van de maand) van haar gekocht. Zij heeft van mij ook heel wat spullen gekocht en ik heb nooit problemen met haar gehad. Dus we kunnen nu wel met z'n allen gaan miepen over dingen die iemand niet goeddoet; kijk eerst naar jezelf voordat je iemand naar beneden haalt, is niet zo netjes. Ik weet dat Anke (heeft/had ook een 'zwarte lijst' in haar profiel) een keertje problemen met Pollytje heeft gehad met het kopen van tuig en dit is ook allemaal netjes opgelost.

Ik snap het geneuzel hier niet zo, word een beetje moe van de schijnheilige mensen hier...

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 20:29

DePennyBitch schreef:
pb's sturen heeft bij jou geen zin, je stuurt ofwel compleet onleesbare scheld-kannonades terug, ofwel je reageert niet.
En in dit topic reageren heeft ook weinig zin, je zegt toch van alles dat het niet waar is en dat wel alles uit onze duim aan het zuigen zijn.

wij zijn net ff via pb in gesprek geweest en ben dit niet met je eens
dat ging netjes en beleefd

pol -> verander nou je profiel , natuurlijk mag je er in zetten dat je gekocht hebt van of verkocht heb aan
maar voor een persoonlijk zwart boek is dat niet de plaats nog de juiste weg
en als er persoonlijke zakelijke dingen via bokt niet goed zijn verlopen gooi dan evt een berichtje naar de mods

ik krijg ook nog 10 euro van iemand maar dat zet ik ook niet in mijn profiel of op een topic , daar win je niks bij , je kan alleen maar mensen tegen t hoofd stoten

meis alsjeblieft

en als je weer "zaken doet "via bokt zorg dan gewoon dat t goed in elkaar zit , je hebt zoiezo bewijs van je eigen betaling en als je aangetekend verstuurt , of een pakket met bewijs van aflevering(kost niet zo veel)
kan er ook niks fout gaan

en over die kleine bedragen (die voor mij ook al veel zijn en ik begrijp best wel dat je uit principe ook al niet blij bent ) laat dat lekker gaan
evt berichtje naar de mods en als die heel veel nega dingen te horen krijgen van 1 persoon ....

maar niet op deze manier .
hier bereik je weinig positiefs mee

nou kom op , geef die vent een schop(figuurlijk schopje dan)
want hij heeft je niet een echt goed advies gegeven om dit zo te doen
dat had je beter anders kunnen doen , maar daar hebben we t al over gehad , hier word je toch ook niet blij van ? nou dan!!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 20:40

ik vind je rond uit dom,.. Als je volwassen bent weetje denk ik wel hoe het draait in de maatschappij. Alsa JIJ betrouwbaar ben. dan laat je eerst mensen het geld over maken en als jij het binenn heb verzend jij het gekochte spul. dan kan jij niet naast de boot pissen en is er HIER geen gezeik? of zie ik dat verkeert?

Als je zelf eerlijk genoeg bent en jij je spullen netjes op stuurd. dan hemel jij je naam omhoog. Ik vind het erg naief als je eerst je spullen op stuurt en daarna moeten awchten op je centen van mensen die je eigelijkniet eens kent!

maar ja.. je moet het zelf weten maar dit zeik topic is er niet voor niets denk ik. Ik ken je niet en kan geen oordeel vellen dat doe ik dus ook niet

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 20:44

DePennyBitch schreef:
Sorry, maar duidelijker dan dit kan ik niet wezen. Ik ga niet alles uitgebreid uitmeten hier. Dan stuur je maar een pb als je het naadje van de kous moet weten.

Ja, ik ben toch benieuwd!
Ik vind nl BIJNA zaken doen met iemand niet een reden om je ongenoegen te kunnen uiten wat betreft de manier van zakendoen.

pollytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 20:46

nickyu schreef:
wij zijn net ff via pb in gesprek geweest en ben dit niet met je eens
dat ging netjes en beleefd

pol -> verander nou je profiel , natuurlijk mag je er in zetten dat je gekocht hebt van of verkocht heb aan
maar voor een persoonlijk zwart boek is dat niet de plaats nog de juiste weg
en als er persoonlijke zakelijke dingen via bokt niet goed zijn verlopen gooi dan evt een berichtje naar de mods

ik krijg ook nog 10 euro van iemand maar dat zet ik ook niet in mijn profiel of op een topic , daar win je niks bij , je kan alleen maar mensen tegen t hoofd stoten

meis alsjeblieft

en als je weer "zaken doet "via bokt zorg dan gewoon dat t goed in elkaar zit , je hebt zoiezo bewijs van je eigen betaling en als je aangetekend verstuurt , of een pakket met bewijs van aflevering(kost niet zo veel)
kan er ook niks fout gaan

en over die kleine bedragen (die voor mij ook al veel zijn en ik begrijp best wel dat je uit principe ook al niet blij bent ) laat dat lekker gaan
evt berichtje naar de mods en als die heel veel nega dingen te horen krijgen van 1 persoon ....

maar niet op deze manier .
hier bereik je weinig positiefs mee

nou kom op , geef die vent een schop(figuurlijk schopje dan)
want hij heeft je niet een echt goed advies gegeven om dit zo te doen
dat had je beter anders kunnen doen , maar daar hebben we t al over gehad , hier word je toch ook niet blij van ? nou dan!!

Zal het doen

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 21:06

Ben nog steeds erg tevreden over de chaps snap niet wat het probleem is!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 21:07

Mensen zeuren nou eenmaal graag Knipoog

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 21:18

Quellian schreef:

Het lijkt me niet dat je van zeurende mensen slotjes krijgt.Lips are sealed

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 21:24

Quellian schreef:

Haha! helemaal mee eens...., mensen hebben vaak niets beters te doen Schijnheilig

Iedereen weet dat ik eerst een flink probleem heb gehad met pollytje.... Scheve mond
Maar dat was eenmalig.... Ach gut
Nu betaal ik en als zij het geld binnen heeft, stuurt ze het netjes op OK dan!
Ik heb nu voor de derde keer in korte tijd iets gekocht van haar en dat komt waarschijnlijk deze week binnen Knipoog
Een zwarte lijst...zo zou ik het niet willen noemen...., dan zouden er alleen negatieve dingen in staan, zo'n lijst moet wel zo objectief mogelijk zijn.

Maar goed....er zijn idd bokkers die problemen met pollytje hebben of hebben gehad..., dit komt ook omdat ze best veel verkoopt / koopt, dus met veel verschillende bokkers te maken heeft.

Opsturen....dit duurt bij haar altijd langer en dat is niet haar schuld...de datum op de pakketzegel klopt, alleen de post doet er vaak gemiddeld drie dagen over om het pakketje te bezorgen. Hierdoor was ik even wantrouwend, van andere bokkers had ik het de volgende dag vrijwel altijd al. Laatst had zij het op zaterdag gestuurd (stond ook op de pakketzegel) en ik kreeg het pas die woensdag of donderdag met de post.
Jammer want zij wordt daar wel op aangekeken En ze kan daar niets aan doen, dat is de schuld van de post

Ik heb die uitrijdeken van haar gekocht(waar het eerder in dit topic over ging...met dat slotje) ...is prima gegaan, betaald en snel ontvangen en in goede staat OK dan!

pollytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 21:33

Ja anke weet ik nog dat was met de beugelriemen dat is netjes opgelost jij hebt je geld terug gehad + de beugelriemen. En zo is het opgelost

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 21:36

Goh Pollytje.. ben je mij ook nog vergeten ? Mij laten geloven dat je het geld had overgemaakt.. naar het rokje kan je fluiten ! Ben al een keer eerder opgelicht en heb het dus wel eventjes gehad Boos!

pollytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 21:48

splash wilde het met jou oplossen en dat wilde je niet

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 21:49

Na dit PB-tje ja, zo ken ik er nog 1000en.

Dames , kijk even goed je rekening na voordat je iets verstuurd naar deze bokster !

pollytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 21:51

Ik heb mijn oplossing gepbt dan moet je het zelf weten.

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:55

pfff dit wordt wel erg vervelend zo.
Kan dit gewoon niet onderling geregeld worden zonder dat er direct gal wordt gespuugd

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 17:06

pollytje..mag ik misschien weten hoe oud jij bent? ik irriteer me mateloos aan jouw manier van typen. Jouw zinnen zijn erg verwarrend. En zoals andere eerder al zeiden, jij opende dit topic, dus reacties waren te verwachten en die heb je dan ook maar te accepteren. Natuurlijk hoef jij het er niet mee eens te zijn maar ze waren immers te verwachten!

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 17:07

Nou ik heb in ieder geval vandaag de betaling van Pollytje binnen gehad en gelijk het pakket weggebracht.
Bij mij heeft ze gewoon volgens afspraak betaald.

pollytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-04 17:18

talented schreef:
pollytje..mag ik misschien weten hoe oud jij bent? ik irriteer me mateloos aan jouw manier van typen. Jouw zinnen zijn erg verwarrend. En zoals andere eerder al zeiden, jij opende dit topic, dus reacties waren te verwachten en die heb je dan ook maar te accepteren. Natuurlijk hoef jij het er niet mee eens te zijn maar ze waren immers te verwachten!

Ik ben ouder dan jou *LOL*

pollytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-04 17:19

Stennisje schreef:
Nou ik heb in ieder geval vandaag de betaling van Pollytje binnen gehad en gelijk het pakket weggebracht.
Bij mij heeft ze gewoon volgens afspraak betaald.

Dankjewel hoor dan zal het snel bij me binnen zijn

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 17:19

Ouder dan jij Knipoog

Verder lijkt me dit nogal een uitgemolken kwestie... Jij vindt dat je het netjes doet, anderen niet...

pollytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-04 17:23

Justy schreef:
Ouder dan jij Knipoog

Verder lijkt me dit nogal een uitgemolken kwestie... Jij vindt dat je het netjes doet, anderen niet...

Niet ouder dan mij ik ben ouder

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 17:25

Ik bedoelde, het is "ouder dan jij" en niet "ouder dan jou". Maar dit terzijde.

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 17:42

whahahaha daar dacht ik ook net aan ouder dan JIJ

Maar goed ik kan me een aantal irritaties wel voorstellen wat betreft taalgebruik. Maar dat is off-topic. Ik erger me aan meerdere mensen qua taalgebruik.

Misschien moet je toch eens bij jezelf te rade gaan wat er mis is. Aangezien er zoveel mensen blijkbaar het gehad hebben met jou en zelfs je topics worden dichtgegooid