nickyu schreef:wij zijn net ff via pb in gesprek geweest en ben dit niet met je eens
dat ging netjes en beleefd
pol -> verander nou je profiel , natuurlijk mag je er in zetten dat je gekocht hebt van of verkocht heb aan
maar voor een persoonlijk zwart boek is dat niet de plaats nog de juiste weg
en als er persoonlijke zakelijke dingen via bokt niet goed zijn verlopen gooi dan evt een berichtje naar de mods
ik krijg ook nog 10 euro van iemand maar dat zet ik ook niet in mijn profiel of op een topic , daar win je niks bij , je kan alleen maar mensen tegen t hoofd stoten
meis alsjeblieft
en als je weer "zaken doet "via bokt zorg dan gewoon dat t goed in elkaar zit , je hebt zoiezo bewijs van je eigen betaling en als je aangetekend verstuurt , of een pakket met bewijs van aflevering(kost niet zo veel)
kan er ook niks fout gaan
en over die kleine bedragen (die voor mij ook al veel zijn en ik begrijp best wel dat je uit principe ook al niet blij bent ) laat dat lekker gaan
evt berichtje naar de mods en als die heel veel nega dingen te horen krijgen van 1 persoon ....
maar niet op deze manier .
hier bereik je weinig positiefs mee
nou kom op , geef die vent een schop(figuurlijk schopje dan)
want hij heeft je niet een echt goed advies gegeven om dit zo te doen
dat had je beter anders kunnen doen , maar daar hebben we t al over gehad , hier word je toch ook niet blij van ? nou dan!!
Zal het doen