Drugs aan je kids toestaan of verbieden?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:14

Verbieden...

Ik ga zowiezo nooit roken (heb hele erge astma gehad vroeger, met om de maand een longontsteking, wil m'n longetje niet nog meer kwellen...). Drinken? Ik ben 14 en met vuurwerkjes-afsteken-tot-diep-in-de-nacht is er nog geen glas champagne in me te krijgen, laat staan iets anders... (drink trouwens ook geen prik, vind het smerig). En drugs? Ik ken iemand die hartstikke verslaafd is, en het zal me niks verbazen als ze die binnekort met een open gesneden keel in de goot vinden (of ze springt eerdaags voor de trein)... En zo wil ik niet eindigen eigenlijk...

Ineke2

Berichten: 33171
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:17

Avanti schreef:
Nee als je ze uit het huis gooid, is een goede oplossing..... Rolleyes Daar worden ze beter van.

Mijn ouders stellen die keuze...met uitleg e.d. erbij, tegenwoordig is er uitleg zat overal en op scholen word er ook vanalles vertelt over wat het doet met je lichaam etc...

Dus de keuze is drug oke prima maar dan wel het huis uit, toedeledokie en zoek het maar uit. Voor de drugs weigeren zij namelijk te werken of op wat voor manier dan ook aan mee te werken.

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 20:32

Citaat:
En drugs? Ik ken iemand die hartstikke verslaafd is, en het zal me niks verbazen als ze die binnekort met een open gesneden keel in de goot vinden (of ze springt eerdaags voor de trein)... En zo wil ik niet eindigen eigenlijk...


Jah zo noem je ze ook wel op. Dat is et em juist, veel mensen zeggen altijd dat kleine begin zal tot meer leiden. Maar ik ben wel helder genoeg om in te zien dat ik idd niet wil eindigen zoals sommige, ook hier in de buurt. Elke dag coke, speed, snuiven, pillen... oftewel je hele leven weggooien! Ik vind dat iemand er zelf voor verantwoordelijk is. Niet alleen wat ie gebruikt maar ook hoeveel. Ik wil echt niet mijn hele leven feesten ofzo, er is meer naast vrije tijd Lachen, zoals werken, en huisje boompje beestje enzo. Drugs met mate, voor mij dus Haha!

(ik zou niet eens elk weekend kunnen feesten, voor mij blijft het tot 1 x per twee maand ongeveer! Ik kan absoluut niet tegen het brak zijn in de week erna. Valt me altijd weer zwaar. Maar het hoort erbij helaas )

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:45

Als ze aan de coke beginnen gaat het mis meestal. Scheve mond

Hoeveel ik ook genoeg ken die echt echt niet kunnen of willen stoppen met pillen die zich elke dag volstoppen ermee.

Met coke is heel slecht te stoppen, merk ik wel. ( bij andere)

Poison

Berichten: 1198
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 21:16

Wow Avanti, 20 op 1 dag, dan ben ik benieuwd hoe ze eruit zien nu Scheve mond

Ik ken iemand die had er iets van 11 op 1 dag en die was dus ook helemaal van de wereld. Volgende dag weer 5/6.
Na uuuuuren schuimbekken en knallen als een gek begonnen ze eindelijk een beetje uit te werken.
Maar nu, steeds als hij eet(in ieder geval aantal keren na gebruik) beginnen ze weer opnieuw te werken. Leuk als je met je ouders aan tafel zit Haha!

Maar volgens mij zien mensen die zelf niet gebruiken niet zo goed aan een ander als ze strak staan hoor. (als je beetje best doet normaal te doen)
Maar als je zelf op hebt lijkt het altijd alsof iedereen het ziet en je aankijkt.


Miss Blimm, ik ben het met alles wat je zegt eens Lachen Helaas denken mensen die zelf niet gebruiken er heel anders over als ons.
Die denken meteen dat je verslaafd bent enzo.
Ze snappen het vaak niet dat je gewoon normaal kunt zijn terwijl je toch af en toe gebruikt. Je bent dan meteen een Junk in hun ogen.

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 18:28

Poison schreef:
Wow Avanti, 20 op 1 dag, dan ben ik benieuwd hoe ze eruit zien nu Scheve mond

Ik ken iemand die had er iets van 11 op 1 dag en die was dus ook helemaal van de wereld. Volgende dag weer 5/6.
Na uuuuuren schuimbekken en knallen als een gek begonnen ze eindelijk een beetje uit te werken.
Maar nu, steeds als hij eet(in ieder geval aantal keren na gebruik) beginnen ze weer opnieuw te werken. Leuk als je met je ouders aan tafel zit Haha!

Maar volgens mij zien mensen die zelf niet gebruiken niet zo goed aan een ander als ze strak staan hoor. (als je beetje best doet normaal te doen)
Maar als je zelf op hebt lijkt het altijd alsof iedereen het ziet en je aankijkt.


Miss Blimm, ik ben het met alles wat je zegt eens Lachen Helaas denken mensen die zelf niet gebruiken er heel anders over als ons.
Die denken meteen dat je verslaafd bent enzo.
Ze snappen het vaak niet dat je gewoon normaal kunt zijn terwijl je toch af en toe gebruikt. Je bent dan meteen een Junk in hun ogen.



Haha nou hier zijn ze wel extreem, die kunnen echt heel veel hebben. Wel grappig ze lopen overa strak maar binnen, maar het valt opzich niet zo goed op.

haha wat banketstaaf voordie jongen zeg, hahaah lijkt me erg! Bloos! Worden zijn pupillen enzo ook groter? Haha dat lijkt wel wel erg.
Ken een meisje daar kwam het terug toen ze aant autorijden was, ze had toen wel een botsing.

Gek is dat he, ik dacht dus ook dat iedereen mijn aankeek, echt zo gek. Dus ik maar aan een jongen vragen of tie wat aan mij zag, maar dat was gelukkig niet zo. Haha!

Ik moet trouwnes altijd dansen dan, en roken is ook zo heerlijk dan he!

Arabsrulezz
Berichten: 1248
Geregistreerd: 30-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 19:03

Ja dan gaan er zo een pakje door op een avondje...pfff....

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 19:25

Ik zal drugs niet verbieden aan mijn kinderen, maar we sterk ontraden met goede voorlichting..

Mijn ouders (roken beide) hebben mij roken, drugs en al die dingen ook nooit verboden, maar wél altijd goed voorgelicht. Ik mag dingen best een keer proberen, maar dan willen ze wel dat ik dat aan hun vertel en hoe ik het vond etc..
Zelf heb ik overigens nooit wat geprobeerd, ben eigenlijk heel erg braaf Haha!
Rook niet, drink niet, gebruik geen drugs, ga niet uit.. Ook nooit geprobeerd of gedaan trouwens. Ik hoef het niet, het trekt me niet, het interesseert me niet Lachen

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 19:36

poeh....

ik rook zelf soms een jointje (tegen de pijn en misselijkheid, dus niet om high te worden oid)vroeger (in de puber) wel wat gerookt / cake gegeten
voor de fun , maar nooit rare dingen gedaan
(wel gezien en zien gebeuren)

drank is een zwaardere drugs dan een jointje

als hij aan de heroine of pilletjes zou gaan dan zou ik m wel fftjes een handje helpen , denk ik

ik hoop dat ik mijn zoontje tegen die tijd genoeg normen en waarden in zijn donder gestopt heb om tegen die tijd de juiste keuzes te maken
en hoop dat hij net niet over de schreef zal gaan , experimenteren in enige mate zal hij dan waarschijnlijk toch wel (of het nou met alcohol meiden / jongens of drugs is) doen
ik hoop dat hij me dan (net als nu) zo goed vertrouwd
dat hij alles durft en wil vertellen

verbieden , nee , goed voorlichten , wel

Poison

Berichten: 1198
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 20:55

Avanti schreef:
Haha nou hier zijn ze wel extreem, die kunnen echt heel veel hebben. Wel grappig ze lopen overa strak maar binnen, maar het valt opzich niet zo goed op.

haha wat banketstaaflig voordie jongen zeg, hahaah lijkt me erg! Bloos! Worden zijn pupillen enzo ook groter? Haha dat lijkt wel wel erg.
Ken een meisje daar kwam het terug toen ze aant autorijden was, ze had toen wel een botsing.

Gek is dat he, ik dacht dus ook dat iedereen mijn aankeek, echt zo gek. Dus ik maar aan een jongen vragen of tie wat aan mij zag, maar dat was gelukkig niet zo. Haha!

Ik moet trouwnes altijd dansen dan, en roken is ook zo heerlijk dan he!


incl grote pupillen ja. Maar vooral heel erg beginnen zweten, trillen enz.
roken is dan indd nog lekkerder Haha!

Maargoed dit gaat niet echt meer over het verbieden/toestaan Lachen sorry

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 21:09

Avanti schreef:
Als ze aan de coke beginnen gaat het mis meestal. Scheve mond
Met coke is heel slecht te stoppen, merk ik wel. ( bij andere)


Dat is ook een beetje onzin he. Ik ben nog geen drugsverslaafde en hoef ook geen tweede snuif meer hoor *LOL* Een vriend van mij die veelvuldig snuift bij het stappen vond het zo prettig omdat het de gevolgen van de alcohol tegengaat (klopt, ik had aardig wat gedronken en was na een snuif coke spontaan glashelder) Waarna ik hem eens vroeg waarom hij dan niet 'gewoon minder drinkt' Rolleyes Een stuk gezonder en goedkoper! En bovendien, als je de effecten van de alcohol niet meer merkt wil het nog niet zeggen dat het op je lichaam inwerkt en ga je snel je grenzen over wat dus wel gevaarlijk is!

Wat betreft veiligheid is coke trouwens vaak een stuk zuiverder dan XTC.

Ontopic:
Mijn vader komt over mijn schouder meekijken: Wat ben je aan het lezen? (had een site openstaan over de effecten van XTC en coke) Dus ik leg het hem uit, roept ie 'wat moet jij nou met XTC?' ik: 'niks hoor. Wilde nav een topic op bokt even weten wat voor effecten het had.' 'Oh ok. Gevaarlijk spul he, ik hoorde op het nieuws dat er veel slechte pillen in omloop zijn' 'Ja pap, ik hoef ook echt geen XTC' 'Ok dan Lachen'
*LOL*

Ik denk trouwens dat drugsgebruik voor een groot deel aan je vrienden ligt. Klinkt vreemd, maar als het via vrienden te verkrijgen is en als je vrienden gebruiken is de drempel om zelf te gebruiken een stuk lager.

Wil ik meteen een waarschuwing bij plaatsen; ik lees in jouw berichtjes dat veel vrienden van je gebruiken, het jou aanbieden en het niet leuk vinden als je niks neemt, Avanti. Daar moet je heel erg mee oppassen, want als je wat dat betreft een béétje beinvloedbaar bent (en dat meen ik tussen de regels door te lezen bij jou), heb je aan deze mensen een slecht soort vrienden! Scheve mond

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-04 21:27

Jah ik ga cker nog reageren maar nu ff geen tijd Lachen nu lekker relaxt, en zonder hard te gaan een filmpie kijken (kan niet eens stil blijven zitten met wat op :S) met me pompken Haha! Lachen doeidoei

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 22:44

Laura schreef:
Dat is ook een beetje onzin he. Ik ben nog geen drugsverslaafde en hoef ook geen tweede snuif meer hoor *LOL* Een vriend van mij die veelvuldig snuift bij het stappen vond het zo prettig omdat het de gevolgen van de alcohol tegengaat (klopt, ik had aardig wat gedronken en was na een snuif coke spontaan glashelder) Waarna ik hem eens vroeg waarom hij dan niet 'gewoon minder drinkt' Rolleyes Een stuk gezonder en goedkoper! En bovendien, als je de effecten van de alcohol niet meer merkt wil het nog niet zeggen dat het op je lichaam inwerkt en ga je snel je grenzen over wat dus wel gevaarlijk is!

Wat betreft veiligheid is coke trouwens vaak een stuk zuiverder dan XTC.

Ontopic:
Mijn vader komt over mijn schouder meekijken: Wat ben je aan het lezen? (had een site openstaan over de effecten van XTC en coke) Dus ik leg het hem uit, roept ie 'wat moet jij nou met XTC?' ik: 'niks hoor. Wilde nav een topic op bokt even weten wat voor effecten het had.' 'Oh ok. Gevaarlijk spul he, ik hoorde op het nieuws dat er veel slechte pillen in omloop zijn' 'Ja pap, ik hoef ook echt geen XTC' 'Ok dan Lachen'
*LOL*

Ik denk trouwens dat drugsgebruik voor een groot deel aan je vrienden ligt. Klinkt vreemd, maar als het via vrienden te verkrijgen is en als je vrienden gebruiken is de drempel om zelf te gebruiken een stuk lager.

Wil ik meteen een waarschuwing bij plaatsen; ik lees in jouw berichtjes dat veel vrienden van je gebruiken, het jou aanbieden en het niet leuk vinden als je niks neemt, Avanti. Daar moet je heel erg mee oppassen, want als je wat dat betreft een béétje beinvloedbaar bent (en dat meen ik tussen de regels door te lezen bij jou), heb je aan deze mensen een slecht soort vrienden! Scheve mond



Ja dat klopt al je gaat snuiven met drank ben je gelijk weer normaal, grappig. Lachen

Maar echt joh, ik heb echt mensen verrot zien gaan aan de coke, die gewoon hun hele salaris er aan uit gaven, en het er altijd maar over hebben hadden. Ik weet niet maar coke, vind ik echt eng spul, bah.

Ja met die vrienden ga ik nu ook wel minder om eigenlijk, want gewoon vriendinnen die eerst normaal waren slikte 3 keer per week ineens, werd allemaal een beetje te. Die zijn ook trouwens nu bijna allemaal wel flink geminderd ( helemaal stoppen zullen ze nooit doen).

En ik pas wel op hoewel ik het heel heel moeilijk af kan slaan moet ik zeggen. Maar ach ik heb het nu al 3 maanden niet gedaan ( 3 maanden en 2 dagen precies Schijnheilig ) dus ik ben niet verslaafd ofzo.

Heeft jullei vriendje er trouwens ook zo'n probleem mee? De mijne is dan helemaal sip enzo, dan zeg ik altijd het is net zo slecht als een paar avondjes zuipen, alleen hier heb je 2 dagen plezier van. Haha!

Het is gewoon zo geweldig, mensen die het nog nooit gedaan hebben snappen dat niet, je banden met vrienden worden trouwens ook veel hechter vind ik.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 22:52

mhhhh daar valt over te twisten hoor; als je drank of drugs hebt gebruikt wordt er al een stuk sneller geroepen dat iemand van je houd en weet ik veel wat voor mooie verhalen, dat wil echt niet zeggen dat de drugs een hechtere band geven Scheve mond En echt heel gewelidg vind ik het ook niet eigenlijk; en daar ben ik blij om want daardoor hoef ik echt niet zonodig meer!

Je geeft het zelf al aan, pas er heel erg mee op als je beinvloedbaar bent, want je kan nog zulke goede bedoelingen hebben, als je iets gedronken bent of een sippe bui hebt word je er zo weer ingeluld en voor je het weet ben je er echt afhankelijk van.
Ik denk dat je vriendje een verstandige jongen is, houd daar maar gewoon wat rekening mee Lachen

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 22:57

Mwah maar met pillen is dat anders, je kan al je emoties kwijt, je blijft maar banketstaaf, maar je meent het wel eigenlijk.

Haha ik weet nog zat ik naast een jongen ( waus) en toen zei ik van:'Wat een mooie oorbellen, en owww je trui is ook zo mooi'. ( en alles aanraken natuurlijk) whahahaahah ik meende het wel ik had het ervoor ook nog gedacht maarja dan ga je het niet zeggen. En die jongen knal knal rood. * lol* Haha!

Maargoed, bednakt voor de goede zorgen Haha! , maar i get your point.

Het is niet om je beter te voelen, meer om de ervaring. Het veterkt je gevoel, als je je poedersuiker voelt ga je geheid janken enzo.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:08

Dan vraag ik me af wat jullie onder verantwoord drugsgebruik verstaan...

Ik denk namelijk dat dat GEEN gebruik is.

Ik heb echt een schurft aan mensen die drugs gebruiken, je weet niet wat voor effecten het kan hebben. Ik heb er vreselijk negatieve ervaringen mee (zonder zelf gebruikt te hebben) en zal ook nooit de behoefte voelen om het te proberen.

Voor iedereen die het wel nodig vind om te gebruiken en zichzelf dan ook nog verantwoord gebruiker durft te noemen... ik hoop dat je flink op je bek gaat.

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 12:06

verbieden zal nooit echt helpen denk ik..
ze zullen het als ze willen toch wel doen..
er over ppraten lijkt mij het besste..en laten weten dat je het niet leuk vind...

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 21:14

Citaat:
Ontopic:
Mijn vader komt over mijn schouder meekijken: Wat ben je aan het lezen? (had een site openstaan over de effecten van XTC en coke) Dus ik leg het hem uit, roept ie 'wat moet jij nou met XTC?' ik: 'niks hoor. Wilde nav een topic op bokt even weten wat voor effecten het had.' 'Oh ok. Gevaarlijk spul he, ik hoorde op het nieuws dat er veel slechte pillen in omloop zijn' 'Ja pap, ik hoef ook echt geen XTC' 'Ok dan


Ik zie vaders zo reageren Haha! niet dak je paps ken ofzo maar the usual als een papa-reactie Lachen

Citaat:
Het is gewoon zo geweldig, mensen die het nog nooit gedaan hebben snappen dat niet, je banden met vrienden worden trouwens ook veel hechter vind ik.


Je DENKT dat dat hechter wordt. Vind het jammer dat je dat denkt, niet banketstaaf bedoeld! Maar ik hoop dat je weet dat de drugs je opener maakt en je vrijer en vrolijker laat voelen. Dus ook dat je alles en iedereen ineens wel erg aardig vind (al ist soms ook dat je erg agressief ervan kan worden!) en altijd met iedereen dan een eind weg kan banketstaaf. banketstaaf! Lachen is altijd fijn... maar probeer er es mee te stoppen tmet drugs terwijl je vrienden doorgaan... dan merk je pas of je band met je echte maten ook echt is. En dat ze je maten blijven door dik en dun.

Denk dat je voornamelijk feestvrienden opdoet. Samen ist fijn en gezellig. En tuuuuurlijk, je zal er echt wel goeie bij hebben maar een echte hechtere band valt vaak wel tegen.

jedine
Berichten: 459
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 17:37

NIET TOESTAAN!!! Mijn ex (toen 20/21) begon met verkopen en dan heb je ineens heel veel vrienden. Maar veel van die jongetjes en meisjes waren rond de 16 jaar oud!!! gelukkig heb ik 4 hele goede vrienden die echt niks gebruiken en wij stonden dan dus ook echt te kijken naar die kindjes van....sporen jullie wel helemaal. bij al die kindjes is het begonnen met blowen maar een aantal vonden xtc ook wel interessant,en dan ook nog coke...Vorige zomer is het uitgegaan met mij vriend en hoorde ik dat hij ook veel gebruikt, ik heb het 100x gevraagd en gedacht maar er is altijd ontkend!!! Was achteraf ook blij dat ik van hem af was. In oktober ben ik met mn nicht aan het stappen en kom ik iemand tegen die zegt dat 1 van die kindje,jordy in dit geval samen met de neef van mijn ex een ongeluk heeft gehad en dat jordy dood is...ik geloofde het niet maar toen we net in bed lagen belde mn ex overstuur op dat jordy dood was...dat geloof je dan niet. opzich was jordy nog een leuk 'kindje'hij was dan wel 16 maar je kon met hem altijd lachen en in die korte tijd heeft iedereen toch lol gehad met hem!!! en ineens was hij er niet meer. De verhalen gingen rond dat die neef en jordy allebei onder invleod waren van oa coke. die neef heeft lichamelijk niks oergehouden maar jordy is uit de auto geslinger en verdronken...

sorry van het lange verhaal,maar ik kan er echt niet tegen als jonge mensen gebruiken...je verpest niet alleen je eigen leven maar ook dat van anderen...

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-04 18:35

Citaat:
gelukkig heb ik 4 hele goede vrienden die echt niks gebruiken en wij stonden dan dus ook echt te kijken naar die kindjes van....sporen jullie wel helemaal


Neej hoe ben je stommer... drugs gebruiken als je 16 bent of het dealen aan 16 jarigen Scheve mond Scheve mond Scheve mond

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 10:38

Miss_Blimm schreef:
Je DENKT dat dat hechter wordt. Vind het jammer dat je dat denkt, niet banketstaaflig bedoeld! Maar ik hoop dat je weet dat de drugs je opener maakt en je vrijer en vrolijker laat voelen. Dus ook dat je alles en iedereen ineens wel erg aardig vind (al ist soms ook dat je erg agressief ervan kan worden!) en altijd met iedereen dan een eind weg kan banketstaaflen. banketstaafkick! Lachen is altijd fijn... maar probeer er es mee te stoppen tmet drugs terwijl je vrienden doorgaan... dan merk je pas of je band met je echte maten ook echt is. En dat ze je maten blijven door dik en dun.

Denk dat je voornamelijk feestvrienden opdoet. Samen ist fijn en gezellig. En tuuuuurlijk, je zal er echt wel goeie bij hebben maar een echte hechtere band valt vaak wel tegen.


Nou gewoon al bij redelijk goede vriendinnen. Weet niet erna waren we allemaal wel wat closer leek het, niet alleen onder de trip. Knipoog

jaantsje
Berichten: 1323
Geregistreerd: 07-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 11:06

Ik ben als ouder tegen en mijn kinderen weten dat heel goed. Zelf heb ik nooit de behoeft gehad om het te gebruiken, kon het wel krijgen.
Je kunt nog zoveel laten zien maar dat wil niet zeggen dat het dan niet gebeurt, was dat maar waar.
Ik vind het ontzetttend stom om jezelf zo voor de gek te houden, blijf toch gewoon jezelf.
Het moeilijkste is en blijft om gewoon nee te zeggen, als je dat kunt dan ben je pas sterk.

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 11:08

Als je het nog nooit gedaan heb is dat juist helemaal niet moeilijk, of zie ik dat nou verkeerd Verward

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 11:09

Waarom heb je het dan ooit gedaan? Als het dan toch zo makkelijk is om ervanaf te blijven als je het nog nooit geprobeert hebt.

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 11:12

Heb tegen zoveel andere dingen nee gezegt en dat was nou niet echt moeilijk. Xtc wou ik zelf eigenlijk wel graag, de rest niet. Lachen En dat is ook echt niet moeilijk om nee tegen te zeggen Lachen