Je problemen op bokt zetten....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 15:29

ik bedoel met dit:

zelf zo ziek maren opa ligt op sterve het gaat steeds slechter opeens mijn oma ook een beroerte heeft gehad volgende dag gaat marens opa dood maandag komt hij thuis woensdag zie ik hem voor het eerst.. andere oma ook erg ziek...marens opa word begraven ik kneus me duim en kan niet rijden
gaat nog steeds niet goed en hoor ik dat er een koper staat nog niet eens een weeklater overlijd er weer iemand die ik ken
en diezelfde dag hoor ik dat fiek helemaal word verkocht

ja het zit me allemaal niet mee wil ik het graag van me afbokken en dan lees ik zoiets moet ik dan maar doen of er niets aan de hand is?

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 15:34

Citaat:
Op 2001-10-24 10:22, schreef Manda:
Bovendien is dit topic gestart door iemand die totaal geen begrip heeft voor andere mensen. Moet jij niet eens in therapie?

Pardon?!?!?! Doe even normaal zeg!!! Ik Misselijk echt van dit soort amateurpsychologie! Ken je mij dan persoonlijk? Dat je dat zo goed weet? Ben ik toch benieuwd waar ik je van ken. En wat voor therapie had je in gedachten? Niet die jij volgt, want die slaat niet echt aan geloof ik! Dit soort opmerkingen kun je beter voor je houden, als je vaker dit soort dingen zegt kan me ook goed voorstellen waarom je blijkbaar zo in de oliebol zit! Totaal onaangepast!

Aan de anderen: excuses voor deze boze reactie, maar dit vind ik echt veel té ver gaan!

En de reacties dat je dat soort dingen niet op bokt zou MOGEN zetten gaan helemaal nergens over, ik zou graag citaten willen zien waaruit blijkt dat er ooit gezegd is dat niet zou mogen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Margreet op 2001-10-24 16:37 ]</font>

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 15:36

Nou Manda dat slaat werkelijk nergens op!

Kinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 15:48

<font color=red> Er is nu zo veel gezegd, door beide 'partijen' kunnen we daar niet gewoon een conclusie uit trekken en dit onderwerp laten rusten en lekker verder bokken????
<font color=black>
Het is blijkbaar door Margreet niet zo bedoeld, het valt haar op dat er veel problemen op bokt staan, zij zou dit zelf nooit doen en snapt niet goed waarom anderen dit zo doen. Ook al zijn haar woorden niet zo geweldig gekozen, ze zegt zelf al dat ze 'te' eerlijk is, en zo is het niet bedoeld, zegt ze.
Wij gaan er nu net zo hard over heen en eigenlijk zie ik alleen reacties tegen Margreet terwijl ook anderen het eens zijn met haar. Nu worden er bijvoorbeeld opmerkingen gemaakt over in therapie gaan en andere banketstaaflige opmerkingen naar vooral Margreet.
Ook zeggen mensen die hun problemen op bokt zetten waarom ze dit doen en dat ze er steun aan hebben.
Dit is zo 'n beetje samengevat wat op 5 bladzijdes staat!!!

Waarom kunnen we er niet gewoon van uit gaan dat:
a. dat dit niet de bedoeling van Margreet was, maar dat ze zich gewoon even niet goed wist uit te drukken.
b. dat het okee is om je problemen op bokt te zetten, het valt mensen op, maar niemand verbied het. Je hoeft je dus niet 'geremd' te voelen ofzo.

<font color=red>
Wat denken jullie??? Is alles nu niet al meerdere malen gezegd??? Kunnen we gewoon gezellie verder bokken???

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 15:53

ja we kunnen inderdaad weer gezellig verder bokken maar ik weet wel dat ik niet meer van zulke berichten hier op bokt hoef neer te zetten hoe poedersuiker ik me ook voel!!
ik vind het wel lekker om het eens goed van me af te bokken na alle elende maar kennelijk word dat niet door iedereen geacepteerd... Verdrietig
heel jammer maar ik weeet hier door wel genoeg *SLIK*
er zijn hier nooit probelemen geweest kon altijd zeggen wat me dwars zat of me niet lekker zat of als ik me rot voel(DE)
kan nu nog steeds wel maar ik schrok wel even van dit bericht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

oke nu weer lief doen ben het met laui eens en kinta

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 16:27

ach joh niet zo zeuren. Tuurlijk zijn er mensen die het niet lezen, denken'wat een zeikerd' oid. Bepaalt dat meteen dat je dus niks meer op bokt kan plaatsen? Zeg nou eens eerlijk, in je achterhoofd weet je best dat er mensen zijn die er zo tegenaankijken, dat wist je ook wel voordat margreet dit berichtje plaatste.
Als je bij elk bericht zou moeten afwegen wat anderen er van vinden ben je nog wel even bezig. Nou allemaal ophouden met zeuren Frusty

Mar2lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 17:37

Jongens het is bijna kerst hoor.... vrede op aarde!!!! Haha! Knipoog Kom op zeg we kenne iedereen z'n mening maar laat elkaar wel in z'n waarde!!! Voordat er hier kwetsende opmerkingen worden geplaatst!!! Kom op zeg...... laten we ff een beetje volwassen doen!!!! (wees maar blij dat ik niet zeg bied elkaar je excuse aan Knipoog ik leer voor schooljuffrouw en dat meot je dat ook weleens doen!!!) Maar tis zo wel genoeg he??? We moeten het wel een beetje gezellig houden hoor, wat moeten al die nieuwkomers er wel niet van vinden???

Jaaaaaah iedereen mee eens????????

Moooooi en kan je het anders niet per pb uitvechten????????

Haha! Knipoog Party!! Lachen *LOL*

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 17:55

Ik snap niet zo goed wat er 'uitgevochten' moet worden. Ik laat me in ieder geval niet beledigen door opmerkingen zoals die van Manda Misselijk , maar ik neem aan dat dat wel duidelijk is!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 19:19

ongelooflijk, deze discussie draait gewoon in cirkeltjes rond. Ik heb me er de eerste avond ook in gemengd, met hetzelfde standpunt als Margreet, maar kennelijk is zij de enige over wie mensen vallen. Ze heeft het misschien niet zo gelukkig geformuleerd, maar ik zie nu reacties die alle perken te buiten gaan. Het blijkt wel erg moeilijk om begrip op te brengen voor anderen,die jouwmening niet delen.

En voor alle duidelijkheid, iedereen mag hir van mij (bovendien heb ik er niets over te zeggen) zijn problemen hier kwijt, ik krijg alleen de indruk dat je zo ook elkaar de put inpraat.

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 19:26

waarom moet je dan zo'n topic plaatsen? Misselijk Je plaatst dus in zo'n topic je mening over mensen die hun problemen van zich af willen schrijven op bokt.Als je je eraan ergert,en aan de andere kant ook weer niet,als je dus zeg maar alleen je mening even wilt plaatsen,ach,waarom plaats je zo'n topic dan? En dan wordt je boos als andere hun gevoel en hun mening tegen jou hebben door je eigen topic Lips are sealed beetju dom Frusty Ik denk dat bokt er trots op mag zijn,dat mensen zich hier zo vrij voelen,
en close met andere,dat ze hun probleem van zich af schrijven.Je kan mensen op een ander idee zetten door bokt,je kan mensen ergens mee helpen,je kan met elkaar praten.En zo kan ik nog langer doorgaan.

Als je je zo erg aangesproken voelt doordat andere mensen hun mening tegen de jouwes keren,en je weet dat dat kan,waarom plaats je dan deze topic?

Ik zeg het nog 1 keer, (en dan wordt je natuurlijk weer boos Gaaaap ) houd het simpel,lees ze niet als je je eraan ergert,en ik denk dat de titel van een topic voldoende zegt om er wel of niet op te reageren.Als je hem niet leest,heb je nergens iets om je aan te ergen Knipoog Be happy! Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 19:30

sunny. lees je eigen berichtje nog eens en volg je eigen goede raad eens op...................

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 19:36

ik ben gewoon boos ej lielle! Ik vind het gewoon een belediging Boos!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 20:38

Waar haal je nou weer vandaan dat ik boos ben omdat mensen het niet met mij eens zijn? Is weer zo'n verzinsel van je zelf hoor, (waar ik niet boos om wordt, alleen maar hard om moet lachen!), je maakt het jezelf alleen maar moeilijker door je niet aan de feiten te houden, maar zelf dingen er bij te verzinnen die nooit gezegd zijn, zijn trouwens wel meer mensen die dat doen.
Iedereen heeft het volste recht om een andere mening te hebben, daar word ik ook echt niet boos over hoor, kan ik heel goed hebben, beetje discussie mag er best zijn, maar dan moet het wel ergens over gaan en sommige mensen zijn er allemaal maar op uit om mij naar beneden te halen en dat is iets heel anders dan een discussie!
Ik laat me niet beledigen en afzeiken, maar dat is iets heel anders dan boos worden omdat iemand een andere mening heeft!

Ach laat ook maar, ik heb het al weer door, weer zo'n type aan het begin van haar puberteit die graag ergens tegenaan wil schoppen. Ben ook eigenlijk gek dat ik er nog op in ga!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Margreet op 2001-10-24 21:42 ]</font>

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 21:39

ik moet toch zo lachen he. 'lees het berichtje dan niet... reageer dan niet' ... moet je horen wie het zegt.
ACCEPTEER elkaars mening toch eens. Accepteren en het eens zijn is NIET hetzelfde, voor de taalleken onder ons. Zoals dat Margreet er zo over denk, accepteer dat gewoon. Zij accepteert blijkbaar ook dat mensen probleem-berichten plaatsen, maar dat wil niet zeggen dat ze daarom staat te springen ofzo.
Verder ben ik het helemaal eens met het laatste bericht van Lielle en vind ik manda's reactie alle perken te buiten gaan.
Verder wil ik idd zeggen; waarom blijft iedereen toch in hetzelfde cirkeltje doordraaien? Ooit gehoord van leren van iets? Zucht... Frusty

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 21:46

Ik heb Bart verzocht om een slotje, dat lijkt me voor alle partijen het beste, we komen er toch niet uit! En inderdaad, een cirkel is rond, daar komt nooit een einde aan!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 21:50

Citaat:
We moeten het wel een beetje gezellig houden hoor, wat moeten al die nieuwkomers er wel niet van vinden???

Jaaaaaah iedereen mee eens????????

Moooooi en kan je het anders niet per pb uitvechten????????

Haha! Knipoog Party!! Lachen *LOL*

Ik ben dus een van de nieuwkomers en ik vind het heel jammer dat in deze discussie mensen zo neergehaald worden of hoe je het ook wilt noemen. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening maar je kan die mening toch ook wel verkondigen zonder iemand aan te vallen?

Groetjes Alexandra

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 10:44

Slotjuhhh aub.

En Margreet,je zoekt gewoon iets zoals pubertijd,
of begrijpend lezen,om het erop af te schuiven Frusty

Zit jij niet toevallig in je vervroegde midlife crises?
Sorry moest er effe uit,ik laat me niet beledigen Lips are sealed