Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Op 2001-10-24 10:22, schreef Manda:
Bovendien is dit topic gestart door iemand die totaal geen begrip heeft voor andere mensen. Moet jij niet eens in therapie?
echt van dit soort amateurpsychologie! Ken je mij dan persoonlijk? Dat je dat zo goed weet? Ben ik toch benieuwd waar ik je van ken. En wat voor therapie had je in gedachten? Niet die jij volgt, want die slaat niet echt aan geloof ik! Dit soort opmerkingen kun je beter voor je houden, als je vaker dit soort dingen zegt kan me ook goed voorstellen waarom je blijkbaar zo in de oliebol zit! Totaal onaangepast!

Kom op zeg we kenne iedereen z'n mening maar laat elkaar wel in z'n waarde!!! Voordat er hier kwetsende opmerkingen worden geplaatst!!! Kom op zeg...... laten we ff een beetje volwassen doen!!!! (wees maar blij dat ik niet zeg bied elkaar je excuse aan
ik leer voor schooljuffrouw en dat meot je dat ook weleens doen!!!) Maar tis zo wel genoeg he??? We moeten het wel een beetje gezellig houden hoor, wat moeten al die nieuwkomers er wel niet van vinden???
Je plaatst dus in zo'n topic je mening over mensen die hun problemen van zich af willen schrijven op bokt.Als je je eraan ergert,en aan de andere kant ook weer niet,als je dus zeg maar alleen je mening even wilt plaatsen,ach,waarom plaats je zo'n topic dan? En dan wordt je boos als andere hun gevoel en hun mening tegen jou hebben door je eigen topic
beetju dom
Ik denk dat bokt er trots op mag zijn,dat mensen zich hier zo vrij voelen,
) houd het simpel,lees ze niet als je je eraan ergert,en ik denk dat de titel van een topic voldoende zegt om er wel of niet op te reageren.Als je hem niet leest,heb je nergens iets om je aan te ergen
Be happy!

Citaat:We moeten het wel een beetje gezellig houden hoor, wat moeten al die nieuwkomers er wel niet van vinden???
Jaaaaaah iedereen mee eens????????
Moooooi en kan je het anders niet per pb uitvechten????????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()