Nimber"]
Dat pogo-en werd voornamelijk door die nazi's gedaan ik ben 1 keer naar Antwerpen geweest waar binnen een half uur dat we binnen waren zo'n groep zich vol op een zwarte storte vreselijk we zijn meteen weggegaan en ik ben nooit meer naar het sportpaleis geweest.
[/quote]
Dat was idd een butt-feest! Blij dat we toen ook vrijwel direct pleitte zijn gegaan!
Verder vind ik hardcore Liefhebber moet je denk ik niet gelijk aan 'Gabber' hangen. Gabber is meer een soort levensstijl/gevoel denk ik. Ik ben een enorme Hardcore liefhebber, maar heb me nooit gabber gevoeld. (Dit is persoonlijk) Ik hou gewoon enorm van de muziek en de scene. Heb er een hoop bekenden aan over gehouden waarmee ik nog steeds (na zo'n 10/11 jaar) goed contact heb.
Tegenwoordig feest ik niet enorm veel meer (ook deel leeftijd denk ik) en zoek de feesten uit waar ik ook van denk dat het een top feest zal worden met een normale en relaxte sfeer! Daarbij is mijn tijdperk ook wel wat voorbij denk ik
Zeker als je ziet hoe men tegenwoordig op feesten staat te springen, dat is meer elkaar zo hard mogelijk wegbeuken
(niet overal natuurlijk, dat zeker niet)
De sfeer zoals in de periode '93-'99 krijg je toch nooit meer terug, dus zoek ik de feesten die muziek uit die periode laten horen. (Tip: Mensen die de sfeer van vroeger een beetje willen proeven: Mindcontroller in de Hemkade is meestal erg ok!) En ja, ik hoor genoeg Hardcore van deze tijd en moet zeggen dat de kwaliteit weer beter en beter word. Vooral de stijlen uit België tegenwoordig zijn enorm ok! Maar goed, vroeger was ik al weg van de herrie uit die hoek!
Ja, ik denk dat ik maar weer is ga kijken als Buzz Fuzz, Promo, Neophyte, Dana ergens draaien, dat zijn toch wel toppertjes die stijl hebben...
Soms zou ik wel terug willen naar die tijd... Gewoon weekenden van 3 dagen en dan helemaal kapot op de maandag, heerlijk! Tour de Nederland voor feesten, met ontbijt binnenkomen en direct door naar je bedMoeders die met vette eieren en spek aankomen als je mensen afzet... Woei!
[quote="Suzanne F. schreef:ja *zucht* Mysteryland in het Lingebos....
Staat op 1 mtr. afstand van maat: "Je hoort me nu nog!"
Staat op 2 mtr. afstand van maat: "Je hoort me nu nog!"
Staat op 3 mtr. afstand van maat: "Je hoort me nu nog!"
Staat op 4 mtr. afstand van maat: "Je hoort me nu nog!"
Staat op 5 mtr. afstand van maat: "Je hoort me nu nog!"
Staat op 6 mtr. afstand van maat: "Je hoort me nu nog!"
Oh wat een aanfluiting dat feest! (zoals meerdere na die tijd!) Echt, daar was echt niks aan. Zo zacht dat geluid, dan komt de muziek echt niet tot z'n recht gewoon.

Net als in Cargo Spijkenisse (nu Yland)... Daar waren toch ook altijd weer topfeesten...

En blubberloo! Whahahaha! Wat stond ik te schelden bij binnenkomst

Afscheid van Weirdo toen... "Theeeeeeere here!" En gewoon het geluid wegdraaien en met je armen over elkaar gaan staan

Heh! Word er nog sentimenteel van