Hardcore liefhebbers ( gabbers)

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 10:24

Nimber"]
Dat pogo-en werd voornamelijk door die nazi's gedaan ik ben 1 keer naar Antwerpen geweest waar binnen een half uur dat we binnen waren zo'n groep zich vol op een zwarte storte vreselijk we zijn meteen weggegaan en ik ben nooit meer naar het sportpaleis geweest.
[/quote]

Dat was idd een butt-feest! Blij dat we toen ook vrijwel direct pleitte zijn gegaan! Haha!

Verder vind ik hardcore Liefhebber moet je denk ik niet gelijk aan 'Gabber' hangen. Gabber is meer een soort levensstijl/gevoel denk ik. Ik ben een enorme Hardcore liefhebber, maar heb me nooit gabber gevoeld. (Dit is persoonlijk) Ik hou gewoon enorm van de muziek en de scene. Heb er een hoop bekenden aan over gehouden waarmee ik nog steeds (na zo'n 10/11 jaar) goed contact heb.

Tegenwoordig feest ik niet enorm veel meer (ook deel leeftijd denk ik Haha!) en zoek de feesten uit waar ik ook van denk dat het een top feest zal worden met een normale en relaxte sfeer! Daarbij is mijn tijdperk ook wel wat voorbij denk ik Haha! Zeker als je ziet hoe men tegenwoordig op feesten staat te springen, dat is meer elkaar zo hard mogelijk wegbeuken Haha! (niet overal natuurlijk, dat zeker niet)

De sfeer zoals in de periode '93-'99 krijg je toch nooit meer terug, dus zoek ik de feesten die muziek uit die periode laten horen. (Tip: Mensen die de sfeer van vroeger een beetje willen proeven: Mindcontroller in de Hemkade is meestal erg ok! Knipoog) En ja, ik hoor genoeg Hardcore van deze tijd en moet zeggen dat de kwaliteit weer beter en beter word. Vooral de stijlen uit België tegenwoordig zijn enorm ok! Maar goed, vroeger was ik al weg van de herrie uit die hoek! Tong uitsteken

Ja, ik denk dat ik maar weer is ga kijken als Buzz Fuzz, Promo, Neophyte, Dana ergens draaien, dat zijn toch wel toppertjes die stijl hebben...

Soms zou ik wel terug willen naar die tijd... Gewoon weekenden van 3 dagen en dan helemaal kapot op de maandag, heerlijk! Tour de Nederland voor feesten, met ontbijt binnenkomen en direct door naar je bed *LOL* Moeders die met vette eieren en spek aankomen als je mensen afzet... Woei! Tong uitsteken

[quote="Suzanne F. schreef:
ja *zucht* Mysteryland in het Lingebos.... Lovers

Staat op 1 mtr. afstand van maat: "Je hoort me nu nog!"
Staat op 2 mtr. afstand van maat: "Je hoort me nu nog!"
Staat op 3 mtr. afstand van maat: "Je hoort me nu nog!"
Staat op 4 mtr. afstand van maat: "Je hoort me nu nog!"
Staat op 5 mtr. afstand van maat: "Je hoort me nu nog!"
Staat op 6 mtr. afstand van maat: "Je hoort me nu nog!"

Oh wat een aanfluiting dat feest! (zoals meerdere na die tijd!) Echt, daar was echt niks aan. Zo zacht dat geluid, dan komt de muziek echt niet tot z'n recht gewoon. Best jammer, hadden een lekkere houten vloer en dat danst ZO lekker!

Net als in Cargo Spijkenisse (nu Yland)... Daar waren toch ook altijd weer topfeesten... Vingers aflikken

En blubberloo! Whahahaha! Wat stond ik te schelden bij binnenkomst *LOL* En m'n broer, met z'n splinternieuwe schoenen! *FLATSJIE* Feest was verder erg ok...

Afscheid van Weirdo toen... "Theeeeeeere here!" En gewoon het geluid wegdraaien en met je armen over elkaar gaan staan *LOL* Zaal joelen, enorm strakke actie.

Heh! Word er nog sentimenteel van Tong uitsteken

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 11:39

Mike schreef:
. Vooral de stijlen uit België tegenwoordig zijn enorm ok! Maar goed, vroeger was ik al weg van de herrie uit die hoek!

Idd OK dan!

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 11:59

Duitsland de beste sound overal!

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 12:11

Niet altijd (vind ik) wat betreft Duitsland vind ik de Rave weer enorm goed! (Ravers Nature, Westbam, Members of Mayday Haha!) Acardipane is echter meesterlijk! Alleen live zo bagger Haha!

Maar goed, toch blijft de stijl van Promo en vooral Neophyte (en de oudere Rotterdamse formaties) me enorm aanspreken! Tong uitsteken

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 14:59

To Amberto Lachen jah thx anyway voor checking Lachen komt wel goed ooit. Dus dan maar een meeting @ DefQon als je uberhaupt nog weet waar je bent... ken et niet hoor maar op foto's te zien is het aardig groot dat DefQon. Komt helemaal goed de 19e Haha!

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:05

Citaat:
Acardipane is echter meesterlijk! Alleen live zo bagger

Vond 'm vroeger ook wel aardig.
Beetje jammer dat ik hem laatst ergens op TMF samen met die commerciele kwibus van een Scooter tegen kwam Misselijk meteen verkrachtte versie van 'I like it loud'

Tja, geld he...

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:13

Malibu schreef:
Vond 'm vroeger ook wel aardig.
Beetje jammer dat ik hem laatst ergens op TMF samen met die commerciele kwibus van een Scooter tegen kwam Misselijk meteen verkrachtte versie van 'I like it loud'

Tja, geld he...

Precies waar het toen allemaal aan kapot leek te gaan Haha!

Moet je eerlijk bekennen dat ook Scooter toch redelijke nummers kan produceren, maar dat zijn meestal weer de nummers die je niet in de hitlijsten ziet Haha!

En ach, "I like it loud" is ook alweer zo'n voorbeeld van hoe krijg ik het meeste uit m'n hitje gemolken... Nee, er zijn wel betere te noemen gelukkig: Hell-e-copter, Slaves to the rave (origineel dan)

Hmmm... Best of Acardipane maar weer is in de wisselaar voor onderweg denk ik Haha!

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:47

Citaat:
Nee, er zijn wel betere te noemen gelukkig: Hell-e-copter, Slaves to the rave (origineel dan)

Gelukkig wel, Six Million Ways to die vind ik ook nog steeds een kippevel nr...

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:51

Iemand ook in Zuidbroek geweest dan, vorig weekend? Mijn huisgenoot (nr. 3) moest daar werken.

LePopp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:56

bij 2hard4u vs 2fast4trance?

ik zelf niet, een paar vrienden van me wel. die hebben zich erg goed vermaakt en waren goed gaar van het feesten de volgende dag

Maybe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:10

Cool, ik hou ook wel van hardcore... mijn eerste feest was de Masters Of Hardcore in het Eindhoven Beursgebouw. Met een paar vrienden, dat was echt super leuk en de rest van de feesten waar ik ben geweest waren ook wel mooi maar die eerste heeft echt het meeste indruk op mij gemaakt.
Tegenwoordig zien de jongens op feesten er wel mooi uit vind ik, je ziet ook veel andere merken kleding dan Lonsdale bijvoorbeeld Hunter en Fred Perry. De meeste jongens zijn ook lang niet allemaal meer kaal. en meisjes met half kaal hoofd dat is echt grote uitzondering als je die ziet. De meeste meiden hebben ultrakorte (schotse) rokjes aan (dat durf ik dus echt niet, heb altijd broek aan) en een lonsdale topje met stropdas of een sexy topje daarop.

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 17:36

Citaat:
je ziet ook veel andere merken kleding dan Lonsdale bijvoorbeeld Hunter en Fred Perry

Zijn ook heel veel diverse mensen. Want ook op alleen de hardcore feesten, toch is het allemaal breder en toegankelijker geworden doordat de muziek harder is geworden. Het overgrote deel vind het 'wel lekker' als er goed doorgedraaid wordt. Vandaar dat je ook niet alleen meer 'kale' gasten ziet maar ook veel anderen.

Owh wat betreft de rokjes... vind et maar irritant. Je kan niet eens als je al wat gaarder wordt relaxt gaan zitten, maar moet perse je benen bij elkaar houden. Anders ist ook weer zo ordi Verward liever een makkelijk zittende broek aan Lachen al hou ik er wel van om er wat van te maken Lachen

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 20:11

die cavello en aussietenten zaten tenminste lekker alleen tja als ik de foto's terug kijk zag er echt niet uit.

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:44

Mwah, ik vond het bij de meeste meiden wel wat hebben met een mooi topje er boven Haha!

LePopp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 11:28

Gister liepen er door Heerenveen een stellen gabbers met Hardcoremuziek op een praalwagen achtig iets door het centrum. DJ op die wagen, wat het nut was weet ik niet echt. Zijn er nog meer mensen die uit H'veen die het gehoord hebben en wel weten waar het over ging?

Moest er langs en iedereen keek me aan alsof ik daar bij hoorde Scheve mond

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 12:23

mwa ik heb meestal geruit rokkie aan met nike air maxxies deronder en Neophyte toppie das tegenwoordig nieuwe mode in de hardcore scene Haha!

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 12:32

wat een combi zeg een rokje met nikies eronder maar goed de kleding van mijn tijd zag er ook niet uit.

HorseyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 12:37

whiehie ik meld me ook aan! Haha!

makt tog niet uit nikies onder een rokje Haha! op nikies kan je tog het beste gabberen Tong uitsteken:P

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 12:46

Die rokjes zag je eerder ook best wel hoor, denk tegenwoordig alleen wat vaker Haha!

Niets mis mee! Rokjes doen het altijd goed Tong uitsteken

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 12:49

mijn vriend is ook een ras echte hardcore freak !
zelf houd ik er ook wel van op zijn tijd,
defqon was mijn eerste feest,
mijn vriend gaat meer feesten af,maar hij geeft er meer om dan mij,
wel dragen we allebei lonsdale,kisten en spijkerbroeken met opgerolde pijpen enzo..

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 12:49

ik heb ze nog nooit gezien op feesten maar goed ging voor het laatst denk ik 5 jaar terug.

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 13:00

Amberto schreef:
heb het al gezegd... ik sta achter de bar op defqon.
@miss_blimm: helaas nog niet het uitzendbureau gevonden dat mensen regelt voor dat soort feesten. Waarschijnlijk zie ik wel een stel uitzendkrachten op defqon en zal het dan eens goed vragen Lachen

Ik heb in de Arena gewerkt tijdens voetbalwedstrijden en concerten, het uitzendbureau werd toen overgenomen en ik ben weg gegaan. Ik kan wel even navragen welk uitzendbureau het nu doet, want dan kan je werken op Sensation.

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 18:46

Hardcore is beter!
Luister voornamelijk promo, outblast, neophyte, paul elstak, enz..
Vanavond weer naar een feestje (Basic Essence pt 2) OK dan!
Line-up: DIZZY, LIERO, UZI & MENGE (niet zo heel bekend volgens mij, ik ken ze iig niet Haha! )
Bij Basic Essend pt. 1 waren DJ Paul Elstak & Mc Ruffian...

Vrienden van mij hakken ook nog "ouderwets" heel veel eigenlijks die ik tegenkom... Ik stamp Haha! (als ik het doe.. sta eigenlijks nooit te stampen Knipoog )

Ik loop zelf trouwens niet in Lonsdale ofzo, zou het wel willen maar heb het niet Haha!

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 20:52

Nah heb wel vandaag mijn eerste paar nike air max gekocht Haha! haha terwijl ik die dus had afgezworen maar zag deze staan en vond ze wel erg mooi Lachen

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 16:27

ligt er ook aan wat voor nikes je hebt ik heb gewoon nike air max classic leather maar dan zwart Haha! dan kan het wel Haha!