IP bannen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 12:14

ben het vooral eens met desiree en ook met kawa

i Lovers them.. grinnik.

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 12:20

hee mensen, is het misschien een idee om een ruzie-forum te openen, waar iedereen gewoon z'n frustraties kwijt kan(nee, dit is niet serieus bedoeld).....ik vind dit een beetje algemeen-vervuiling...... Gaaaap ......

Lunatic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 12:55

Nee Runningkawa, dat we het over (totaal)andere onderwerpen weleens vanuit een ander standpunt zien, heeft hier niks mee van doen, hoor.

Ik bedoel meer over het algemeen te zeggen dat het hier zo'n welles-nietes spelletje wordt en dat sommige mensen ineens ruzie met elkaar zoeken, omdat er partij wordt gekozen. Daarom is het naar mijn mening beter om dit onderwerp te sluiten. Puck is alweer terug en Bart is zo volwassen om met een schone lei verder te gaan.

Waarom dan nog deze onderlinge oorlog Verward .

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-01 18:26

Prima!!

Lachen

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 23:40

Tjonge jonge, de onderwerpen van America under attack zijn niets vergeleken bij dit hier Knipoog .
Ik denk inderdaad dat een "boktwet" niet slecht is. Jammer dat het moet, maar wel duidelijk voor iedereen!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sterre op 2001-10-05 00:41 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 12:24

Lunatic
Ik ben het nu met je eens!!!! Lachen Lachen

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 12:45

We zijn weer eens met prima taalgebruik bezig overigens. De helft kan een d en een t niet eens uit elkaar houden. Ook is er geen werkwoord "bannen" in NL, volgens mij is het verbannen. "Geband" is een soort slecht lenen uit Engels..

Puck is dus verbannen. Nou, als Bart hiervoor betaald zou worden zouden jullie wel iets kunnen beginnen. Voorzover ik het begrijp is dit liefdewerk, oud papier. Als we dus niet allemaal uitkijken, houdt Bart een keer op, is er geen bokt meer en zijn we dus allemaal verbannen (of in de ban gedaan).

Bart is helemaal niet zo'n vervelende vent, maar als moderator moeten er wel enige regels zijn. Zieken is nou eenmaal niet de bedoeling hier. ga dan maar naar soc.culture.nl.. Daar zie je pas een echt verziekte zooi.

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 12:57

Er is een veschil tussen de waarheid zeggen en mensen afzeiken ! Puck moet het weten want die heeft psychologie gestudeerd !
Ik sluit me aan bij PJ.
Ik heb liever iemand die eerlijk zegt wat hij denkt dan zo'n meeloper en kontenkruiper.
Maar bannen Gaaaap

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:00

Mytens volgens mij weet je niet waarom Puck verbannen is. Dat was niet omdat ze haar mening gaf....

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:07

Ik weet het wel, dat ging over dat gedoe met Stef en haar puppy en over de tijden van har werk. Puck mocht hier niet op reageren. Bij mij zit hij ook altijd te zeiken als je volgens hem iemand afzeikt terwijl je gewoon je mening geeft.
Het is dat ik een foto van Bartvb heb gezien anders zou ik me afvragen of hij een Hitler snorretje zou hebben.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:10

Nee dat begrijp je dan verkeerd. het ging helemaal niet om haar reactie op stef. Want die mag ze best geven. We hebben niet allemaal dezelfde mening maar dat hoeft ook niet.

Ze ging of-topic en toen verwijderde iemand dat berichtje. Ik weet niet meer wie maar weet wel dat Bart dat niet was. Ze plaatste toen meteen weer een reactie. Bart haalde die toen af en stuurde een pbtje met het verhaal niet of topic te gaan. Ze mocht best een nieuw topic openen maar daar koos ze niet voor. Ze bleef toen maar berichtjes plaatsen. ook toen bart haar waarschuwde dat ze dat niet moest doen.

In ieder geval het had dus helemaal niets met haar mening te maken maar gewoon met haar 'pest' gedrag op bokt.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Heike op 2001-10-05 14:10 ]</font>

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:11

Nou sorry hoor maar zoals ik het lees ging het over Stef en haar puppy en toen ging het over tijd hebben voor een puppy en toen zei Stef dat ze ochtenden werkte en toen vroeg Puck wat ze nu thuis deed want het was half 11. En die laatste vraag heeft bartvb verwijderd.
En 'pest'gedrag???? Jaja....

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:13

nee daar had het niet echt mee te maken. Ze was Bart een beetje aan het pesten door steeds maar weer een reactie te plaatsen die erg of-topic was.

Meningen mogen altijd wel verteld worden. Iemand moedwillig de grond in trappen niet. Maar goed. het verhaal is nu toch opgelost? Ik zie geen probleem meer hoor

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:15

mag ik nog even 1 ding zeggen?

iK mer wel dat er hier op bokt vaak maar 1 mening gezegd mag worden die met bepaalde personen meegaan en als je daarbuiten gaat end aar uitgebreid over discussieerd dat er dan een slotje op komt. Ik moet hier zo van Misselijk-en

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:16

Ik zie wel een probleem, ik heb ook vaak problemen met Bartvb omdat hij 'meningen geven' vaak verwart met 'de grond in trappen', en dan krijg je weer een pbtje van de leider. En hij houdt vaak mensen de hand boven het hoofd, maar dat is mijn mening. Ik noem geen namen van deze mensen want dat weet bartvb zelf wel.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:31

Ik kende Heike eerder dan Bart, en om Heike ben ik moderator geworden, niet om Bart. Dus als ik omdat ik dat doe in het Kamp Bart hoor vind ik dat nogal krom. Wie weet hier nu hoe dat allemaal gaat en gegaan is? Ik weet het alleen van mezelf.
Laat mekaar toch in waarde. Je mag best je mening geven, maar een beetje diplomatiek is wel zo prettig.
En om hier nou eeuwen over door te zagen... dat vind ik gewoon niet leuk. De enige oplossing is een meeting, want dan kun je met elkaar praten, en elkaar zien. Internet is een medium waar je heel weinig feedback krijgt over hoe iets overkomt ed, dus logisch dat het dan misgaat. Probeer daar dan rekening mee te houden. En dit geld niet alleen voor iemand in t bijzonder: DIT GELD VOOR ALLE BOKKERS...

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:39

Ik heb geen gezicht (uiterlijk) nodig om iemands mening te kunnen waarderen en beoordelen hoor.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:42

als ik t eerlijk mag zeggen komt het af en toe (van verschillende mensen hier) over alsof het toch wel zou helpen. En je verandert je beeld over iemand er wel over, om te zien dat iemand een heel ander karakter (gaat niet om uiterlijk) heeft dan wat jij denkt...

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:45

Citaat:
Ach een gezicht zegt niet alles hoor. Het is gewoon de manier hoe je het leest, als je een opmerking van puck ofzo leest dan kun je ook denken ach ze typt het met een lachend gezicht, maar nee hier wordt het gelijk negatief opgevat. dat is het verschil met internet en IRL.

Hier bedoel je dus eigenlijk juist wel dat de manier waarop iets geschreven wordt vaak onduidelijkheid veroorzaakt, als iemand iets met een lachend gezicht schrijft en het ook als geintje opgevat wordt is het anders dan wanneer er een geintje wordt gemaakt en iedereen denkt dat het serieus bedoeld was. Dat is dus verschil tussen wel en geen gezicht erbij kunnen zien.
Ik denk dat een hele grote boktmeeting heel verrassend zou uitpakken, dat iedereen zal zien dat jullie 100% meevallen maar het is de manier waarop dingen via internet overkomen. Lachen

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:49

Nheu het is maar net hoe je het leest, als je gewoon alles postief leest van iemand dan is er ook geen probleem. Doe ik ook altijd, ikzit niet op de kast door een opmerking van iemand want ik lees het gewoon nuchter zullen we maar zeggen.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:50

Nou...sorry hoor...maar ik vind jullie ook nogal kritisch over bepaalde opmerkingen van mensen Verward
Je leest zelf ook niet met het idee dat alles met een lach geschreven is.

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:51

Nou ik lig er niet wakker van hoor, van opmerkingen. en volgens mij doen sommigen dat wel. maarja iedereen is anders laten we het daar maar ophouden want dit wordt een eindeloze discussie.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:52

*LOL* *LOL* *LOL*
Precies...