Op een bedrag van 400 euro, zie je toch nog wel of je 100 euro te weinig hebt betaald?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
shilady schreef:@L_iek ik ben niet langs geweest omdat ik ten eerste gewoon best veel werk overdag en ik wil gewoon gelijk beelden met bewijs zien en het dan afhandelen.. en niet enkelt op hoge poten naar een winkel.
Hopenlijk bellen ze een dezer dagen om af te spreken om de video te bekijken
purny schreef:Zijn camerabeelden niet gelijk beschikbaar?
Miran schreef:Onprofessioneel van de winkel, dit soort slechte reclame kost ze ook geld…
Ik vraag me wel af in hoeverre zulke beelden te manipuleren zijn met AI tegenwoordig?
Suzanne F. schreef:Ik snap ook niet dat ze de klant hierop aanspreken en niet de cassiere. Het is altijd de schuld van de cassiere, of de klant nou wel of niet te weinig heeft betaald.
Saga schreef:Maar als je 400 euro in je portemonnee had en je hebt 200 euro uitgegeven bij de Expert, weet je dan echt niet meer of je bij de rest van de winkels 100 of 200 euro hebt uitgegeven?
Op een bedrag van 400 euro, zie je toch nog wel of je 100 euro te weinig hebt betaald?
capopjekop schreef:Raar verhaal dat hij niet eerst gecheckt heeft of jij de beelden mag kijken voordat hij je dagelijks ging bellen. Ik mag hopen dat niemand zonder zelf bewijs gezien te hebben even 100 euro komt brengen.
Persoonlijk zou ik als winkel m'n verlies nemen. Je eigen werknemer heeft niet goed opgelet. Je gaat nu een hele zaak maken voor 100 euro. Je klant vertelt dit verhaal aan haar persoonlijke kring.
GDG schreef:Hoe kan het nou op beelden duidelijk zijn hoeveel briefjes jij gegeven hebt? Je hebt zelf 4 briefjes van 50 uit je portemonnee gehaald (geteld toen alles nog in je portemonnee zat, klopt dat?), dat als 1 stapeltje op de toonbank gelegd. Medewerker heeft het als 1 stapeltje overgepakt en in de kassa gestopt... Knappe camera die dan sluitend kan tonen hoeveel briefjes het waren.
GDG schreef:Hoe kan het nou op beelden duidelijk zijn hoeveel briefjes jij gegeven hebt? Je hebt zelf 4 briefjes van 50 uit je portemonnee gehaald (geteld toen alles nog in je portemonnee zat, klopt dat?), dat als 1 stapeltje op de toonbank gelegd. Medewerker heeft het als 1 stapeltje overgepakt en in de kassa gestopt... Knappe camera die dan sluitend kan tonen hoeveel briefjes het waren.
shilady schreef:@pinkie87 en Tallie1979
Ja dat vind ik dus allemaal heel suf wel claimen dat alles duidelijk op camera staat (denk bluf) maer dan niet zeggen is prima kom maar gelijk langs dan is het klaar.. en ook gewoon dat ze eerst bellen en pas 3 dagen later beelden claimen te hebben.
@pinkie ik betwijffel inderdaad of de kwaliteit duidelijk genoeg zal zijn en neem mijn partner mee.
@kiwiwitje
Ik hoop dat wat jij zegt waar is maar tot nu toe zijn ze erg volhardend en blijven bij hun punt.
Ze hebben nu vandaag nog niet gebelt en dat vind ik best apart vraag om de beelden te zien en het is ineens stil
Suzanne F. schreef:Ik blijf het echt zo’n raar verhaal vinden.
Maar goed, ik zou ook gaan en de beelden bekijken. Maar dan nog is het de fout van de cassiere en niet jouw fout.