Hoeveel per maand kwijt aan tv kijk dingen en muziek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hoeveel per maand € aan tv dingen en muziek

0 euro
32 (13%)
1-10
36 (14%)
10-20
47 (19%)
20-30
28 (11%)
30-40
23 (9%)
40-50
11 (4%)
Meer dan 50
66 (27%)

Totaal aantal stemmen: 243

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:02

Dus gewone tv niet meegerekend? Want dat is al bijna 60 euro internet en tv.

Ik heb alleen Netflix die ik deel met m'n ouders, 10 ppm
Verder luister ik gewoon radio of gratis YouTube. Ook Spotify alleen gratis account.

Moska

Re: Hoeveel per maand kwijt aan tv kijk dingen en muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:31

Oh ik heb het niet helemaal goed begrepen zie ik. Wij kijken tv via de schotel (26 euro per maand), hebben Starlink internet (50 euro per maand)en een tv die te ‘oud’ is (dat is een, ooit achterlijk dure, Samsung curved tv die het nog uitstekend doet, maar van veel apps geen updates meer kan krijgen). Daarbovenop hebben we Netflix en spotify (samen ook al iets van 35 euro per maand inmiddels). Andere accounts delen we. Voor wat we er daadwerkelijk mee doen (meestal vrij weinig, soms wat meer), is het eigenlijk veel te duur allemaal. Maar ja, de ene leuke serie zit bij A, de andere weer bij B, enz.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:55

Ik heb abbo’s op iQiyi, WeTV, GagaOOLala en clipmyhorse. De eerste drie zijn Aziatische streaming services met een focus op LGBTQ+ en Boys Love series.
Ze zijn wel een stuk goedkoper dan bv Netflix, zeker omdat elke service elk jaar een aan aanbiedingsperiode heeft voor jaarabbo’s. Dus daarmee blijft het wel binnen de perken.
Binnenshuis hebben we ook nog gewone TV en clipmyhorse. Dat zijn de grotere kostenposten. ;-)

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:01

Niets haha. Heb ook geen tv, dus alleen een internet abo. Ik kijk wel iedere dag wat, maar meestal is dat NPO of Youtube en dan op mn laptop. Overigens is RTL en SBS ook gewoon goed te bekijken zonder tv

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:03

Heeft niemand nog geen problemen met het delen van een account op andere adressen,ik las dat oa Netflix daar erg mee bezig is?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 54 min geleden

tyleysmiley schreef:
Heeft niemand nog geen problemen met het delen van een account op andere adressen,ik las dat oa Netflix daar erg mee bezig is?

Wij hebben dat wel gehad. Mijn nichtje zat op onze Spotify, Netflix, HBO en Disney. Spotify, Netflix en Disney deden moeilijk en daar kan ze niet meer bij. HBO kan ze nog steeds op.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 48 min geleden

Hier naast KPN voor internet/telefoon/tv, alleen Videoland (gratis via een vriendin) en F1TV Pro om Formule 1 te kunnen kijken.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 44 min geleden

Ik heb de poll verkeerd ingevuld. Heb enkel HBO Max, nog voor het instaptarief waarvoor ze in Nederland op de markt kwamen en intussen iets verhoogd, ik denk nu rond de 5 euro. Maar was vergeten dat ik ook nog YouTube Premium heb, voor een dikke 10 euro per maand.

Ik betaal graag voor reclamevrij YouTuben, omdat ik een intense, irrationeel grote haat heb voor reclame in alle soorten en maten. En bij YouTube liep het ook echt de spuigaten uit, daar kun je nog geen 5 minuten kijken zonder reclame _-:( .

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 41 min geleden

Internet en tv van Ziggo is hier al 81,-. Krankzinnig.... maar de enige optie qua provider helaas.
Zit geloof ik wel Skyshowtime bij in, maar dat heb ik nog nooit bekeken.

Verder Videoland, Netflix en Spotify. Netflix moet ik eens opzeggen, want kijk er nooit naar. Goede reminder dit topic. Kan dat account ook niet meer delen zoals ik vroeger deed helaas.
Laatst bijgewerkt door manzano op 10 min geleden, in het totaal 2 keer bewerkt

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29 min geleden

Ik heb alles:
NPO
Videoland
Spotify (veel te duur en gebruik ik weinig maar die ene keer is het irritant met reclame)

Wat ik deel met mensen:
Netflix
HBO Max
Skyshowtime (deze vind ik wel echt de moeite waard)
Prime