Secret Easter Bunny 2026

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-26 19:51

Ik zag bij Wibra ook alweer leuke paasdingen in de schappen.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Secret Easter Bunny 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 19:53

Nu al?
Ik zag vandaag ook paaseitjes (van vorig jaar :') ) in mijn eigen kast, zocht naar dropjes vanwege een rauwe keel maar die hadden we niet.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 19:55

He jij hebt wel chocola..:')

Ik ging van een crackerdoos naar de foodello website om daar mn winkelmandje met allerlei lekkers te vullen, alles snel weer weg te klikken om vervolgens op jacht te gaan naar een nieuwe badmat.

Heb maar snel mn browser dichtgeklapt. :')

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 20:35

Twijfel twijfel twijfel.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 20:46

StonedRomy schreef:
Twijfel twijfel twijfel.

Bij twijfel doen bij twijfel doen bij twijfel doen *\o/*

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 20:47

Ik heb een hele berg chocolade in de kast liggen, we krijgen veel en eten het nooit. :')

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 20:47

Neonlight schreef:
Ik heb een hele berg chocolade in de kast liggen, we krijgen veel en eten het nooit. :')

Je weet dat ik in de buurt woon hè *D

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 21:14

Hier dan ook mijn voorstel post.

Ik ben Margriet, 43 jaar en woon in Leiden. Daar woon ik in een tof appartement gebouwd in de oude Meelfabriek, samen met mijn man en onze twee katten.

Geen main coons zoals al veel zijn langs gekomen, maar 2 Britten. Echt m’n grootste vrienden. Twee kletskoppen die de hele dag achter me aansjouwen.

Ik heb 2 pony’s. Een haflinger merrie en een New Forest Pony ruintje.
De haflinger, Noalie, is nu 4 jaar bij me. Het is een eigenzinnige dame, heel braaf maar wel een echte merrie. We rijden voornamelijk recreatief; lekker buiten, wat dressuurmatig in de bak, working Equitation, maar soms vorig jaar pakken we ook af en toe een wedstrijdje mee
De NF, Razzle, heb ik zelf gefokt 15 jaar terug. Eventjes is hij niet van mij geweest. Hij en z’n moeder zijn voor mij veel te klein om zelf te rijden en ik wilde dat toch heel graag weer oppakken. Dus met heel veel tranen heb ik ze beide verkocht. Razzle ging wat van hand naar hand gezien hij echt geschikt is voor jonge beginnende ruitertjes, dus hij werd dan bij groeien van de ruiter weer verkocht. Elke keer zocht ik hard mee naar een geschikt adres en dat lukte altijd goed. Maar na een paar keer vond ik het genoeg en mocht hij lekker naar huis komen. Sinds 1,5 jaar is hij weer van mij om voor altijd te blijven. Momenteel rijdt de dochter van een vriendin hem.

Buiten de paarden om rijden mijn man en ik oldtimerrallys. Niet directe snelheidsrallys of racen, maar oldtimer rally’s zijn gericht op de juiste route vinden binnen een tijdschema. Wel elke dag vaak met een speciaal traject op een circuit oid (we hebben op F1 Monza gereden en op de Nurnburgring).
Zo doen we elk jaar mee aan de Tulpenrallye, vanuit het buitenland in een week terug rijden naar Nederland. En ook rijden we graag een rally in Schotland.

Van oorsprong ben ik juf, heb 16 jaar lesgegeven aan voornamelijk kleuters en groep 7.
Sinds 2 jaar ben ik gestopt in het onderwijs en werk ik nu samen met m’n man in ons eigen bedrijf in zonwering.

Ik hou van gezellige avonden met vrienden, hou erg van lekker eten en we gaan dan ook graag uit eten (ook al eet ik sinds een jaar een stukkie minder gezien ik een maagverkleining heb gehad).
Ik ben vooral gek op hartige dingen; blokje kaas, lekker nootje, rood wijntje erbij.
Maar ik kan ook genieten van een lekker theetje (+ lekker koekje of chocolaatje) op de bank voor m’n favoriete series.

Ik heb afgelopen jaar voor het eerst mee gedaan aan Secret Santa. Dat vond ik echt heel leuk!
Ik heb dan ook erg veel zin in deze Paaseditie.

Ik met m’n knappe boys
Afbeelding
Afbeelding

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:30

Neonlight schreef:

Jij bent dus iemand die zo'n recept maakt met "overgebleven chocolade"
Waarvan ik nooit snap wat dat is .. overgebleven chocolade :D

Echt, dat het bestaat :') hier haalt de chocolade niet eens de kast.... (Ook mijn vriend en ons zoontje houden van chocolade :Y) )

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:49

Het is echt niet dat ik het niet lekker vind, alleen ben ik niet een snoeper. De momenten dat ik snoep/snack zijn laat in de avond en dan ga ik voor hartig (lees: franse worst :~ ).

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:57

LienC schreef:
Jij dan ook veel sterkte! Ik vind al die zorgen altijd zo rot!

Nou echt, slapeloze nachten.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:37

Jongens wat een sneeuw hè :oo

Afbeelding

En nu sneeuwt het gewoon weer.

De kat denkt brrrrr

Afbeelding
Lekker warm bij de kachel haha.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:42

He bah, wat naar om al die zorgen over je geliefde beesten te hebben.
Sterke voor jullie!

Ik zal me hierbij ook voorstellen.

Ik ben Jolien, 38 jaar en nu nog woonachtig in Vriezenveen.
Einde februari verhuizing wij naar ons nieuwe huis in Mariënberg, waar nog heul veul aan moet gebeuren := dus ik hoop actief mee te kunnen doen hier.
Huisdieren hebben wij niet maar we hopen ooit weer terug te kunnen keren naar de paardenwereld.
In het dagelijks leven ben ik leerkracht in het basisonderwijs en mama van onze 1-jarige tweeling: Henry en Ellie.
Mijn hobby's zijn lekker creatief bezig zijn, rommelen in de (moes)tuin en puzzelen. Vooral Jan van Haasteren en Wasgij vind ik leuk om te maken.
In ons nieuwe huis hebben we een heel grote tuin en krijg ik een eigen hobbykamer dus ik kan daar straks heerlijk mijn ei kwijt.
Verder vind ik het ook heerlijk om lekker op te bank te zitten met een goeie serie of film, onder het genot van een hapje en een drankje.
Voor mijn Secret Easter Bunny is het goed om te weten dat ik geen alcohol drink en dat ik, met het oog op lichte smetvrees, liever geen tweedehands spullen krijg.

Een specifieke top- en floplijst heb ik niet, maar de inhoud van mijn hobbykamer is al best compleet dus daar hoeft niet per se iets bij, anders ben ik bang dat het ongebruikt in de hoek blijft liggen.
Hoewel acrylgaren in vrolijke kleuren van de Wibra of Zeeman altijd welkom is.
Een aanvulling voor in de moestuin of een schattig of juist heerlijk kitscherig tuinbeeldje vind ik dan wel weer geinig maar ik vind het ook heel leuk om verrast te worden. :j
Dus wat mij betreft krijg je carte blanche.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:48

Ik zal me ook eens voorstellen ik ben Charlotte, 37 jaar en woon met mijn man en kinderen in Etten-Leur. Ook wij hebben katten 2 Britse kortharen en ook onze paarden wonen hier in de tuin en loods.

Vorig jaar is een rot jaar geweest en dat heeft het SS beheerd denk ik ook wel gemerkt aan mijn vinnige reactie's soms naar hen toe, mijn vader is in januari vorig jaar overleden en later ook mijn Haflinger Azra die 22 jaar van mij is geweest.

Nu hebben we voornamelijk jong grut staan Pandoro een Shire van 3, Amador een PRE van 2, Palatin een NF van 2 en dan onze Welshjes Kolina van 13 en Troy van 1. Een bonte verzameling dus.

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:04

Leuk om weer nieuwe oude bekenden ook te zien :j

Sterkte aan een ieder die zorgen heeft om zijn/haar lieve dieren, ik weet zelf helaas als geen ander hoe het is en je bent soms machteloos.... Gelukkig gaat het hier al even goed (afkloppen, heel hard), maar ben wel 50 jaar ouder geworden van alle zorgen de afgelopen jaren.

@Saul : Heerlijke foto's <3

Hoe vinden jullie de sneeuw ? Ik vind het dus altijd wel iets magisch hebben, ook al is het niet handig zegmaar. Maar ik ben wel zo'n dromer die echt geniet van dit weer, ondanks alle ongemakken die het meebrengt voor paardenhouders.

De paarden hier vinden het geweldig :j
Afbeelding
Ukkie met haar zus Rosa <3

En de hondenkinders zijn helemaal leip tijdens het wandelen, die knallen alle kanten op en genieten enorm

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:10

Ohh beagles <3

Ik vind het heerlijk! Zolang ik zelf niet hoef te rijden op de weg haha.

Hier vandaag de oudste met de slee naar school haha.
Het is alleen niet altijd handig met de dieren. Alles steeds bevroren. Heb nu standaard zo’n klus föhn in de stal liggen om alles te ontdooien.

Paarden vinden het zo zo. Haha.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik moest ze echt de wei op sleuren.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 18:53

Leuk alle sneeuwfoto's. Hier nog steeds geen noemenswaardige sneeuw.

Mooie paarden en honden komen er voorbij. <3

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:06

Ik vind de sneeuw heel dubbel.
Zolang iedereen heelhuids thuis aankomt hou ik ervan maar ik werk zelf 45 minuten van huis en dan rijdt het toch echt niet lekker in de auto.

Het zorgt voor prachtige foto's en ook onderweg zag ik nog een heleboel mensen de kerstlichtjes aan hebben dus dat heeft ook wel weer wat.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:25

Ik vind het echt verschrikkelijk die sneeuw heb er echt niks mee :=
Het plaatjes is mooi maar verder... Al snap ik wel dat het met kinderen heel leuk is als ze sneeuwpoppen kunnen bouwen en sleeen. Ik heb helaas geen slee en mijn zoontje wil op gegeven moment niet meer lopen in de sneeuw dus niet ideaal :') Die is ook net wel wat te jong, denk een jaar later dat die het prachtig vind.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 19:37

Citaat:
Weekvraag week 2
Wat zou je met je dag doen als je morgen onverwachts een dag vrij bent?

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:04

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 2

Leuke vraag en stiekem hoop ik het ook, haha!
Als ik alle tijd heb, dan breng ik de kinderen lopend naar school, ga ik naar mijn pony, lees ik een boek, ga ik met de hond naar het bos. De realiteit is dat ik allerlei klusjes zou gaan doen in en om het huis en vooral zou denken 'eigenlijk wil ik ook nog dit en dit doen' :')
Laatst bijgewerkt door LienC op Gisteren, 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:05

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 2

De kindjes naar de gastouder brengen, langs de supermarkt om chocolademelk en lekkere broodjes te halen, een sneeuwwandeling maken, daarna extra warm en lang douchen en dan met warme chocolademelk onder de elektrische deken op de bank met een leuke film en haakwerkje.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:53

Morgen ook kind gewoon naar de opvang en dan of doorpakken in huis om op te ruimen wat ik momenteel aant doen ben, heel het huis staat op zn kop haha :+
Offf een dagje naar de welness! Nog een verjaardagscadeau van mn ouders die ik moet innen dus dat is dan wel een goed moment :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:58

Yonker schreef:
Morgen ook kind gewoon naar de opvang en dan of doorpakken in huis om op te ruimen wat ik momenteel aant doen ben, heel het huis staat op zn kop haha :+
Offf een dagje naar de welness! Nog een verjaardagscadeau van mn ouders die ik moet innen dus dat is dan wel een goed moment :D

Ik zou het wel weten. :D :D

Ik heb laatst een nachtje in Bussloo doorgebracht, wat een genot. <3

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:06

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 2

Ik ben soort van eigen baas.... Dus ik ben iedere dag vrij, maar ook helemaal niet zeg maar.
Met het aantal dieren wat wij hebben (die ook nog eens niet aan huis staan) zijn we nooit vrij omdat we 2 keer per dag er heen gaan.

Maaarrrr, mocht ik echt een dag kinderloos en dierloos zijn en een leuke dag voor mezelf in mogen plannen, lijkt het me heerlijk om weer eens een nacht door/uit te kunnen slapen tot een uur of half 8.
Dan rustig opstaan en lekker buiten in de zon wakker worden met een kopje thee met honing. Dan ontbijten met een paar eieren met spek en kaas.

Daarna even hardlopen of wandelen, dan douchen en dan een keer op mijn gemak de stad in. Savonds lekker uit eten en weer een keer naar de bios (wel de film van 7 uur, want ik lig graag voor half 10/10 uur in bed)

In werkelijkheid gebeurt er tijdens een vrije dag altijd wel iets met de dieren waar een paar uur in gaan zitten waardoor je uiteindelijk nog niks anders doet dan dieren verzorgen, paard rijden, huishouden en administratie...hihi