Doe dat ook eigenlijk maar 1 of 2x per jaar en verder enkel knippen maar ook dat is al €45
Wassen en hoofdmassage zit erbij in, extra verzorging sla ik meestal over omdat dat ook weer €10 extra is bijna
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik betaal (als man, kort haar) 350 DKK bij mijn kapper, wat omgerekend ~ 47 euro is. In Nederland kost mijn kapper 24,50 voor hetzelfde. 
Dus voor mij zelfvertrouwen ga ik nu maar gewoon naar Juju.
Sure_lee schreef:Ik ga niet zo vaak. Tegenwoordig volg ik fb groepen waar modellen worden gezocht in salons bij mij in de buurt. Dus dan is het gratis. Ideaal vind ik!
. Verven doe ik ook echt nooit meer zelf, omdat het altijd groen of oranje uitsloeg, ongeacht het cijfer achter de punt. Ook thuiskappers krijgen dit voor elkaar.
.
. Ik heb al 20 jaar dezelfde kapster die bij ons aan huis komt en ik betaal 12,50 voor knippen en stylen. Ik ga zelf maar 1 x per jaar. Mijn vader en dochter wel vaker.
Hiraeth schreef:Kappers zijn hier duur, dus als het een beetje kan ga ik in Nederland.Ik betaal (als man, kort haar) 350 DKK bij mijn kapper, wat omgerekend ~ 47 euro is. In Nederland kost mijn kapper 24,50 voor hetzelfde.
Ik heb goedkopere kappers geprobeerd hier, maar ik kwam echt altijd super nukkig daar weer weg omdat het er gewoon niet uit zag.Dus voor mij zelfvertrouwen ga ik nu maar gewoon naar Juju.