Wat betalen jullie voor de kapper?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 19:52

Laatste keer knippen, highlight balayage en fohnen ook iets van €142 kwijt :')
Doe dat ook eigenlijk maar 1 of 2x per jaar en verder enkel knippen maar ook dat is al €45

Wassen en hoofdmassage zit erbij in, extra verzorging sla ik meestal over omdat dat ook weer €10 extra is bijna

Laurora

Re: Wat betalen jullie voor de kapper?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 19:56

Poeh, zo te lezen is het maar goed dat ik nooit naar de kapper ga :=

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 20:06

Kappers zijn hier duur, dus als het een beetje kan ga ik in Nederland. := Ik betaal (als man, kort haar) 350 DKK bij mijn kapper, wat omgerekend ~ 47 euro is. In Nederland kost mijn kapper 24,50 voor hetzelfde. |(

Ik heb goedkopere kappers geprobeerd hier, maar ik kwam echt altijd super nukkig daar weer weg omdat het er gewoon niet uit zag. :') Dus voor mij zelfvertrouwen ga ik nu maar gewoon naar Juju. <3

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 20:14

Sure_lee schreef:
Ik ga niet zo vaak. Tegenwoordig volg ik fb groepen waar modellen worden gezocht in salons bij mij in de buurt. Dus dan is het gratis. Ideaal vind ik!

Dat is ideaal, dat heb ik ook wel eens gedaan vroeger.

Ik betaal denk ik net boven de 100 euro voor knippen en verven. Ik laat het verder nooit fohnen ofzo, ik loop met vochtig haar de zaak uit , want ik loop daarna 10 minuten naar huis, dus een loop modelletje fohnen heeft geen zin als ik de wind weer in ga :')
En de laatste keer heb ik het thuis gewassen voordat ik erheen ging omdat ik ervoor gesport had, dus wassen hoefde toen ook niet. Dat zijn 2 dingen die wel iets in de prijs schelen.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 20:19

Ik ben gezegend met verschrikkelijk hopeloos veel en dik haar. En de enige kapper die er wat van kan maken is de krullenkapper. En poh wat kost me dat een geld maar ik betaal het met liefde want ik ben tegenwoordig zelfs blij met mijn haar. Maar ik ben tussen de E150 a E250 kwijt. Dit is knippen, treatment (ohja zeer gevoelige eczemerige hoofdhuid), plantenkleuring, soms highlights en soms niet. Laatst ook model geweest bij een gewone kapper maar het zat gelijk weer gek. Ik ga max 3 keer per jaar.

Presumido

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 20:39

Wat een prijzen!

Ik ben hier meestal net iets boven de 100.- kwijt, maar dan wel incl geheel verven, wassen (soms met knippen) en inclusief 2 kids. Dus dat is echt relatief goedkoop.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 22:19

€195 voor om en om folies, toner en knippen. Stylen hoeft van mij niet. Wel om de behandeling de verf met Olaplex, dat is = 30€.
Ik ga zo elke 3 a 4 maanden.

Moet eigenlijk vaker, omdat ik echt heel fijn haar heb waarbij elk milimetertje dood puntje al zichtbaar is, maar dan hou ik helemaal niks meer over :'). Verven doe ik ook echt nooit meer zelf, omdat het altijd groen of oranje uitsloeg, ongeacht het cijfer achter de punt. Ook thuiskappers krijgen dit voor elkaar.
Nu al jaren tevreden bij de salon, die ook gewoon weet hoe ze met dat poedersuiker om moeten gaan zonder dat ik er kaal vandaan loop, dus wat mij betreft het geld wel waard :j.

Enige nadeel is dat ik mijn hele middag eraan kwijt ben. Doordat het zo gevoelig is, verven ze altijd met en laag percentage wat langer onder de lamp moet, vaak 2 keer. En dan nog toner en dan nog knippen. Dus al met al is 195€ voor 3,5 uur zitten niet heel erg duur.

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 22:37

Ik doe alles zelf, knippen kleuren ,bleken.

Ik was nooit tevreden na een bezoek aan de kapper, en toen ik de laatste keer ook nog ging lopen zeuren dat ik mijn haar permanent moest stijlen omdat krullen haar zo onverzorgd was ben ik nooit meer terug gegaan.

Scheelt me bakken met geld, en ik heb ook geen last meer dat een kapper zit te zeuren als ik regenboog haar wil.

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 22:43

Vandaag €61.00 betaald bij een kapsalon in een klein dorp in Noord-Oost Nederland voor knippen, kleuren en stylen.
Zij is ook wel goedkoper dan de meeste kapsalons in deze streek.
Ik kom er echt al jaren en nog steeds erg tevreden.

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 22:49

Mijn kapsalon is de laatste jaren wel gestegen, maar heeft nog steeds redelijke prijzen en een paar goede kappers. Ik betaal 30 euro voor wassen, knippen en föhnen. Highlights zijn ook 30 euro. Highlights doe ik 1 of 2x per jaar. Knippen elke 6 tot 8 weken.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 23:03

Zo wat een prijzen, dure hobby, dat haar :oo . Ik heb al 20 jaar dezelfde kapster die bij ons aan huis komt en ik betaal 12,50 voor knippen en stylen. Ik ga zelf maar 1 x per jaar. Mijn vader en dochter wel vaker.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 23:14

Mijn haar wordt geknipt door de "bekende urker" Teun Feun. Ik betaal €65 voor een knipbeurt. Dat is dan wassen, knippen en föhnen.

Ook eens tussendoor geprobeerd bij een goedkopere thuiskapper, maar na een keer of 3 knippen merkte ik toch dat ik een ander model in mijn haar kreeg. Ineens moest ik het sochtends kammen en styling producten gebruiken. Nu zit mijn haar gewoon altijd goed. Ik hoef er verder niks aan te doen. In principe haalt de prijs dus ruimschoots uit qua producten en tijd die het me anders zou kosten.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 23:45

125 euro voor highlights full head en toner. Vind ik een zeer schappelijke prijs, ben eerder bij kappers ook wel 200+ kwijt geweest ervoor.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 23:47

Ik heb pluizig, krul, slag haar dat ik vervloek, maar niemand die het ziet als ik scheef knip :+

Sabri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 23:56

165 voor knippen + balayage, ik ga zo 2x per jaar

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 00:00

Ik geloof dat het nu €22,50 is, ik ga dan één of twee keer per jaar. Dat vind ik al duur genoeg want het was eerst 10, toen werd het 12,50 en zo kwam er steeds een beetje bij. Maar als ik dat hier zo lees.. Met die prijzen kwam ik nooit weer bij de kapper :+

Sansa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 08:24

Hiraeth schreef:
Kappers zijn hier duur, dus als het een beetje kan ga ik in Nederland. := Ik betaal (als man, kort haar) 350 DKK bij mijn kapper, wat omgerekend ~ 47 euro is. In Nederland kost mijn kapper 24,50 voor hetzelfde. |(

Ik heb goedkopere kappers geprobeerd hier, maar ik kwam echt altijd super nukkig daar weer weg omdat het er gewoon niet uit zag. :') Dus voor mij zelfvertrouwen ga ik nu maar gewoon naar Juju. <3

Ik betaalde vorige keer 2100 dkk, voor wassen, knippen en verfen. Nu heb ik wel lang haar (tot heupen) maar dat doe ik dus nu mooi zelf.

Had trouwens ook zo richting 300 euro in Nederland. :+

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 09:50

Voor wassen, highlights, toner en fohnen betaal ik 130 euro. Shampoo en conditioner kosten 30 euro per fles. Het is een dure hobby :') Ik laat mijn haar niet zo vaak knippen, maar daar betaal ik 24 euro voor.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 10:18

Gemiddeld per jaar misschien een tientje? Ik ga sowieso niet elk jaar, hooguit eens in de twee jaar, en dan alleen bijpunten.
Eens in de zoveel jaar laat ik het een stuk korter knippen, en dan duurt het weer wat jaren voor het te lang wordt. (Te lang is dan dus onder de middel, dan wordt het zo dun, da’s niet mooi.)

Heb nog nooit iets anders laten doen bij de kapper dan knippen. Wassen kan ik prima zelf, en verf laat ik echt niet in de buurt van mijn prachtige gouden lokken. O:)

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 12:25

178,- voor lang haar knippen, folies highlights (hele hoofd), een toner en drogen. Maar dan zit ik ook wel een uur of drie. Dus als je het omrekent naar uurloon en gebruik van producten (dat wordt nog weleens vergeten in de berekening), dan snap ik dat echt wel. Zeker wanneer je bij een kapper zit die goede producten gebruikt waar je haar niet helemaal stuk van gaat, dan betaal je nu eenmaal meer.

Ik ga zo'n 3x per jaar. Knippen doe ik soms tussendoor zelf, maar ben dan ook kapper geweest tot ik allergie kreeg.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 12:34

Nessie schreef:
125 euro voor highlights full head en toner. Vind ik een zeer schappelijke prijs, ben eerder bij kappers ook wel 200+ kwijt geweest ervoor.

Heel schappelijk!

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 12:54

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar de laatste 2 keer heb ik € 500 mogen afrekenen.
Dit was voor folies highlights volledig. Dus niet een deel. Ik heb enorm veel en dik haar.
Ook toner/geknipt/gewassen en gestyled uiteraard. Maar door mijn hoeveelheid haar zit ik ruim 7/8 uur.

Inmiddels besloten om daarmee te stoppen. Het kost een vermogen en ik ben heel mijn dag kwijt.
Dus weer terug naar donker, dat kan ik zelf :D

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 13:07

Ik ga zelf naar een krullenkapper (85,- wassen, knippen, styling) maar mijn dochter gaat bij een reguliere kapper en betaald 45 euro voor het wassen en knippen van de punten van haar lange haar. Als ze het laat drogen komt daar 10 euro, fohnen kost 92,-

Tegenwoordig gaan we met de auto en gaat ze met vochtig haar naar huis.

Mijn zoon valt nog in het tienertarief van 32,-

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 13:20

Hier ga ik naar een krullenkapper in de Randstad. Ik betaal 25 euro per keer (alleen knippen)

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 13:26

Ik ben tussen de 200&300 kwijt per keer. Dit is dan volledige highlights, wassen, stylen en knippen. Zit ook wel 5 a 6 uur dus reken het dan maar uit per uur, dan valt het wel mee :o

Doe dit 2x per jaar en dan soms tussendoor nog een touch up van de highlights, dan ben ik rond de 150 kwijt.

Maar ga altijd blij weg en daar betaal ik dan wel wat meer voor. Paar keer naar een goedkopere kapper geweest maar dat werd het toch niet