Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 02:15

Hij is blauw, dus je zou denken dat hij makkelijk terug te vinden is.. Maar ik begin te geloven dat hij gewoon verdwenen is, opgelost ofzo :+

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 02:51

Oke, ik heb hem gevonden :+

Ik was het zoeken zat en besloot toch zonder te gaan slapen.. Ligt dat ding gewoon naast m'n kussen :') Ik kan me helemaal niet herinneren dat ik hem al opgepakt had, alleen dat hij viel toen ik wakker werd en hem uit deed.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 07:37

Britta31 schreef:
Joliegirl, hebben jullie een extra kamer over? Dan zou ik je man daarheen verbannen en apart gaan slapen. Mijn man en ik slapen nu een jaar apart omdat hij vreselijk snurkt. Beste beslissing ooit.

Dat zou een optie zijn, dan moet ik dat vantevoren ingepland hebben . maar we hebben ook nog een baby die nachtvoeding heeft en ook wel eens onrustig is.
En met mijn postpartum depressie is het niet altijd handig om mij dan alleen te laten slapen met dochterlief, vooral niet onverwachts.. meestal gaat het goed, maar soms raak ik zo overstuur...en dan wil ik hem niet wakker maken en dan ga ik mn grens over en is het helemaal ellende.

Verplaats ik mezelf liever naar beneden, heb opzich okay geslapen.
En ik zit nog thuis, manlief werkt hele dagen, dus heb liever dat hij een oke nachtrust heeft..

Vanacht gaat hij naar de logeerkamer en slaap ik met de kleine.

Hahaha heerlijk, iets kwijt zijn snachts en het naast je vinden

Veel mensen wakker vanacht..het is bijna volle maan he... Elke maand is het raak hier rondom volle maan

MoniekJ
Sterkte met schoonmoeder, je kunt niet meer doen dan er zijn voor je partner

En van harte gefeliciteerd met je verjaardag :knuffel: *\o/*

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 07:42

Fijn dat je oké hebt geslapen Jo. :*

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 07:42

Veelte vroeg :z Vandaag een symposium dag. Super leuk, maar wel een lange dag. Gisteren idem en lag ik al om half 9 voor pampus in bed := Ik word oud :=

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 07:55

zo moe, is het al kerstvakantie?

Ik weet dat ik niet mag klagen en er niets aan te doen is... maar ik zou best heel graag gewoon één keer willen uitslapen..

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 08:01

Jolliegirl, mag ik vragen waarom de baby niet op zijn of haar kamer slaapt?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 08:02

MoniekJ schreef:
Heftige tijden met schoonmoeder en haar gezondheid. En ik probeer er zoveel mogelijk te zijn voor mijn vriend en zijn vader, maar verder zo machteloos dat je niks kan doen.

:(:)
Desalniettemin een fijne verjaardag gewenst.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 08:41

Zebrastreep schreef:
Zo naar de psycholoog en ik ben rete zenuwachtig omdat er nu wat moeilijks besproken moet worden.

Ik weet dat ik daarna kapot ga zijn en nog dan boodschappen moet doen en koken ( heb wel een simpele maaltijd uitgekozen).

En rugpijn maar ik denk door het gesleep van gisteren met alle spullen.

Dikke knuffel Zebrastreep :(:)

Jolliegirl: *\o/*

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 08:45

Sterkte voor degenen die het nodig hebben :(:)

Ik ben al dagen om 6 uur wakker!
In de zomer vind ik dat niet zo erg maar nu 8)7

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 08:46

*\o/* *\o/* *\o/* Gefeliciteerd MoniekJ *\o/* *\o/* *\o/*

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-25 08:49

Gister heel vroeg in bed gaan liggen (20.30) uiteindelijk in slaap gevallen terwijl ik mijn spelletje op mijn telefoon aan het doen was en vergeten een wekker te zetten. Dus ik werd pas om 7.30 wakker van de wekker van mijn partner terwijl ik om 8.00 al op het werk had moeten/willen zijn. :')

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 08:58

juval schreef:

Ik weet dat ik niet mag klagen en er niets aan te doen is... maar ik zou best heel graag gewoon één keer willen uitslapen..

Waarom zou je niet mogen klagen? Soms is dat gewoon even lekker/nodig

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 09:19

juval schreef:

Uitslapen wat is dat _-:(
En dan een man hebben die zoooo lekker uit kan slapen, kan ik echt jaloers op zijn :j

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 09:25

Ik ben gister bij Thomas Philips in Goch geweest, heb daar een zitton gekocht, acheraf spijt dat ik de andere 2 niet heb meegenomen :(
Bel ik op, om te vragen of deze 2 er nog zijn. Moet ik maar langs komen, kleine moeite om even te kijken in de winkel zodat ik niet voor jan met de korte achternaam op en neer rij
Klantvriendelijk neeeee, wat een onaardige trut {:)-:(

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 09:29

Bedankt naar de bokkers die nog een PB hebben gestuurd om te helpen met mijn medicatie!
Ze hebben nu ter plekke mijn recept gemaakt, blijkbaar zijn er op de dag dat ik besteld had meerdere recepten "verdwenen"

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 09:34

Sterkte voor iedereen die het nodig heeft :(:)

Ik krijg een mailtje van bol dat mijn bestelling is vertraagd. Met een product dat ik in maart heb besteld en ook in maart heb gekregen.

Wat is dit nou weer _O-

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 10:08

Britta31 schreef:
Jolliegirl, mag ik vragen waarom de baby niet op zijn of haar kamer slaapt?

Dat mag je zeker vragen. Lief zelfs dat je eerst vraagt ipv oordeeld. Ik weet dat de meningen erover verdeeld zijn, dus dit is enkel mijn visie.

Het gaf mij vanuit mn depressie behoorlijk onrust om op te moeten staan voor een fles, waardoor zij helemaal wakker werd.
Nu ligt ze lekker bij ons en als ze honger heeft tikt ze me aan en gaat ze tegen de bedrand zitten wachten op de fles. Die maak ik liggend en geef ik haar en dan slapen we allemaal weer verder.

Ik ben van mening dat een baby niet in een eigen kamer hoort te liggen. Ze heeft 9 maanden mijn vertrouwde hartslag gevoeld en mijn nabijheid.
Er komt vanzelf een moment dat zij aan zal geven eraan toe te zijn.
Tevens is de kans op wiegendood kleiner als je in dezelfde ruimte slaapt.
Uiteraard wel nuchter, niet oververmoeid of onder invloed.

En ik voel me prettiger met haar naast me.. ze kruipt regelmatig tegen me aan..of geeft me even een kroel of pakt mijn hand..of voelt überhaupt even of ik er ben,om vervolgens verder te slapen...

Wij mensen zijn de enige soort die besloten hebben dat een baby direct na de geboorte gescheiden moet worden in de nachten... Ik vind het absurd.
Mocht je het interessant vinden, lees dit artikel eens :
https://oudersvannature.nl/slapen-met-j ... is-gezond/

Uiteraard slaapt ze overdag in haar eigen bedje op onze kamer als ze niet bij de gastouder is, dit zijn we rustig aan het uitbouwen en gaat goed. Maar de nachten slapen we lekker samen.

En op momenten zoals nu, dat het even wat moeilijker is, wisselen we lekker de nachten af met elkaar. En dat gaat prima, ik moet alleen vantevoren weten hoé we slapen..
Vanacht slaap ik dus samen met haar. Dus ik bereid alles voor zodat ik weet waar alles klaarstaat en dan kan ik zowat slapend mn kind verzorgen in de nacht.

Ik hoop niet dat jullie mijn uitgebreide antwoord vervelend vinden, het is niet mijn bedoeling het topic over te nemen, ik weet dat er mensen meelezen die totaaaaaal haat aan kinderen hebben :')
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op 03-12-25 10:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 10:10

Afbeelding
Dit crp gaat toch weer omhoog. -O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 10:12

Mijn laptop geeft tegenwoordig niet meer aan wanneer de accu leeg dreigt te gaan. Het ding klapt gewoon ineens uit.

En net even een felle mail moeten sturen naar een manager (andere afdeling) en een projectleider over een externe partij die keer op keer (ongegrond) loopt te klagen over betalingen. Ben benieuwd wat ze erop gaan reageren. Heb al meermaals aangekaart dat die leverancier moeilijk doet en of iemand hem op de werkwijze kan wijzen, maar hij blijft stug volhouden dat wij fout zijn.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 10:14

Jolliegirl onze oudste, inmiddels 40, heeft ook lang tussen ons in geslapen maar de jongste wilde dat niet, ook goed.
Zij werd ‘s avonds wakker en wees al naar onze slaapkamer :')
Je moet doen wat jij denkt dat goed is hoor!
Ik werd ook raar aangekeken toentertijd, maar mijn dochters hebben het ook met hun eigen kinderen gedaan en het is helemaal goed gekomen :j
Laatst bijgewerkt door chanicha op 03-12-25 10:41, in het totaal 1 keer bewerkt

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 10:22

Jolliegirl ik heb totaal niets met kinderen, maar vind het wel interessant wat je vertelt.

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 10:43

Odido.

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 10:45

Ja ik ook, Femke.. Alweer odido storing.. Als ik het vergelijk met vorige storingen kan het best wel eens de hele dag duren...

Maja wel minder kans op doomscrollen op mn telefoon i guess??

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 10:48

Ik heb ook odido, geen problemen.
Vervelend voor jullie zeg!

Bijna 3/4e van de wereldbevolking doet aan co-sleeping.
Alleen wij als westerse landen vinden het normaal om een pasgeborene apart te leggen.

Gelukkig begint er steeds meer bekend te worden wat de voordelen zijn van samen slapen( op een kamer )

( Wij hebben het in het begin ook enkele nachten gedaan, omdat we elkaar wakker hielden, maar dit voelde absoluut niet vertrouwd en ik sliep nóg waakzamer/slechter)