Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xxxmh schreef:Ik was er vorige week en heb het echt geweldig gehad. We hebben van -5 tot -25 met gevoelstemperatuur van-33 gehad maar niet koud gehad. Heb het nu kouder dan vorige week. Ik dacht ik doe dit eenmalig want hou niet van kou en sneeuw maar wil terug en heb echt heimwee.
Wij hebben 2 hikes gedaan, 4 avonden noorderlicht gezien, sneeuwscootertocht, rendierentocht, huskytocht, sauna en icedipping en paardgereden.
Welke groepsreis wil je gaan doen? Ik zit er over na te denken om volgend jaar ijsland te doen met groepsreis.
Waidida schreef:xxxmh schreef:Ik was er vorige week en heb het echt geweldig gehad. We hebben van -5 tot -25 met gevoelstemperatuur van-33 gehad maar niet koud gehad. Heb het nu kouder dan vorige week. Ik dacht ik doe dit eenmalig want hou niet van kou en sneeuw maar wil terug en heb echt heimwee.
Wij hebben 2 hikes gedaan, 4 avonden noorderlicht gezien, sneeuwscootertocht, rendierentocht, huskytocht, sauna en icedipping en paardgereden.
Welke groepsreis wil je gaan doen? Ik zit er over na te denken om volgend jaar ijsland te doen met groepsreis.
Ik wil met WeAdventures het winterse ijsland (denk ik?) doen.
xxxmh schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
kosseh schreef:Ik vond Lapland echt onwijs leuk! 4x winter en 1x herfst geweest. Komende maand IJsland, maar ben bang dat ik Lapland toch mooier vind. In IJsland lijkt er zo veel minder sneeuw te liggen, veel webcams geven helemaal geen sneeuw aan. Vind het dus best spannend!
Iemand ervaring met IJsland na Lapland?xxxmh schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zat je in Äkäslompolo? Herken volgens mij de Sauna aan het meer![]()
Zo gaaf!! En zulke mooie foto's! Nu wil ik weer terug!
Kasmir schreef:Waidida Lapland is meer dan Finland (Rovaniemi), in Zweden is de toerisme een stuk kleiner maar heb je niet zozeer het skieën, fatbiken etc.