Ik heb mijn vorige auto al ingeruild met 80.000 op de teller. Want boven de ton kan er van alle aan komen dus of je rijdt hem af of je ruilt in, is mijn motto.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zertab schreef:Maar even? Wie rijdt er een auto waar 500.000 op de teller staan?
Ik heb mijn vorige auto al ingeruild met 80.000 op de teller. Want boven de ton kan er van alle aan komen dus of je rijdt hem af of je ruilt in, is mijn motto.
Sky schreef:Bij ANWB hebben ze een interessante financiële uiteenzetting van de kosten van benzine versus elektrisch en hybride:
https://www.anwb.nl/auto/elektrisch-rij ... vs-hybride
En ook een informatief artikel: https://www.anwb.nl/auto/kopen/auto-kie ... ische-auto
Voor ons was het helaas nog niet interessant… Had het vanuit duurzaamheid namelijk wel top gevonden, maar we zijn echt te duur uit helaas om onze oude benzine auto weg te doen.
Zertab schreef:Maar even? Wie rijdt er een auto waar 500.000 op de teller staan?
Goof schreef:Zertab schreef:Maar even? Wie rijdt er een auto waar 500.000 op de teller staan?
80.000 is niks. Tussen 80.000 en afrijden zit echt nog een heeeeeeeeeeel groot grijs gebied.
Als je het onderhoud bijhoudt, is er weinig aan de hand, je zal alleen wellicht een keer iets moeten laten vervangen. Maar hij valt echt niet onbetaalbaar uit elkaar boven de ton.
. Ook kunnen we op het werk voordelig laden. 
paars schreef:Vind vooral het comfort van EV rijden ook heel erg prettig; ze maken een pak minder herrie. In een kleine Kia (mee)rij heb ik het idee dat ik in een overdekte brommer rijd. Zoveel herrie…en er zit geen gang in (lees:vaart).

(en die rij ik inderdaad gewoon op, dus ook geen inruil ofzo dan
) DuoPenotti schreef:Je moet ook wel eerlijk houden waarmee je vergelijkt.
Laag segment benzine ook met laag ev vergelijken.