Kan hem nu kopen met 20% korting maar stel dat met BF nog meer korting erop komt dan is dat uiteraard mooi meegenomen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DeBuurvrouw schreef:Weet iemand of Dochorse de stübben equisoft singel vorig jaar in de black friday sale was?
Kan hem nu kopen met 20% korting maar stel dat met BF nog meer korting erop komt dan is dat uiteraard mooi meegenomen
Figo88 schreef:Hoi allemaal!
Het duurt nog even, maar aangezien voorpret vaak de leukste pret is vond ik het toch leuk om alvast een topic aan te maken voor Black Friday![]()
Hebben jullie al een verlanglijstje of speciale dingen op het oog?![]()
In dit topic kunnen jullie ook jullie aankopen showen en elkaar op de hoogte houden van mooie aanbiedingen![]()
Ik zal aftrappen, ik hoop dit jaar in ieder geval het volgende te scoren met een mooie korting:
- Maya Delorez compression legging, shirts en sokken
- Deuber & Partner teugels
- Navado warmteborstel
- een vol winkelwagentje bij HypoStore (staat al klaar![]()
)
Geloof dat je max 15% ofzo kreeg. Kentucky is 1 van die merken die daar vrij streng in schijnt te zijn. Heb namelijk even getwijfeld of ik t moest doen, maar toen ik de knoop doorgehakt had werkte de korting niet meer. Bambelien schreef:Was er met Kentucky nou juist niet heel veel gedoe omdat mensen met flinke korting besteld maar de voorraad uiteindelijk op was? En daardoor mensen uiteindelijk toch teleurgesteld werden? Volgens mij was dat ook met een Black Friday actie, maar ik kan me vergissen..
Bambelien schreef:Was er met Kentucky nou juist niet heel veel gedoe omdat mensen met flinke korting besteld maar de voorraad uiteindelijk op was? En daardoor mensen uiteindelijk toch teleurgesteld werden? Volgens mij was dat ook met een Black Friday actie, maar ik kan me vergissen..

hoop dat ze net als andere jaren weer 25% korting daarop gaan geven.