Gelukkig waren onze werkgevers allemaal makkelijk. We kunnen onszelf nou eenmaal niet naar huis toveren, en dat begrepen ze ook

En wat lees ik veel hier over auto pech, wat een ellende!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
laura1987 schreef:Wat een vreselijke verhalen komen hier langs.
Het 'ergste" wat ik heb meegemaakt is dat wij jaaaaaaaren geleden naar Curaçao zouden vliegen. Helaas was er een uitbarsting van een vulkaan in ijsland die voor een aswolk zorgde. Hierdoor werd onze vlucht met dagen vertraagd, waardoor wij uiteindelijk helemaal niet konden gaan omdat mijn werk niet meewerkte.
daantjuhhh schreef:laura1987 schreef:Wat een vreselijke verhalen komen hier langs.
Het 'ergste" wat ik heb meegemaakt is dat wij jaaaaaaaren geleden naar Curaçao zouden vliegen. Helaas was er een uitbarsting van een vulkaan in ijsland die voor een aswolk zorgde. Hierdoor werd onze vlucht met dagen vertraagd, waardoor wij uiteindelijk helemaal niet konden gaan omdat mijn werk niet meewerkte.
Dit was voor mij ook een hel als werkende aan de telefoon bij een verzekeraar voor de reis/annuleringsverzekering.
Dallista schreef:laura1987 schreef:Wat een vreselijke verhalen komen hier langs.
Ook voorjaar 2010 zeker?de Eyjafjallajökull
laura1987 schreef:daantjuhhh schreef:
Dit was voor mij ook een hel als werkende aan de telefoon bij een verzekeraar voor de reis/annuleringsverzekering.
Kan mij voorstellen dat dat drama was!
Eretria schreef:Voor mij was dat toch wel een hotelkamer in Turkije die behoorlijk spookte. Er was een hoop negatieve paranormale activiteit in die kamer. Geloof het of niet. Helaas waren er geen andere kamers beschikbaar, maar aan het personeel was te zien dat ze dondersgoed er vanaf wisten toen ze het kamernummer te horen kregen. We waren met meer, totaal 3 kamers naast elkaar, in de andere twee kamers was niks aan de hand. Zelfs bij het terugkijken van beeldmateriaal waar bewijs op staat word ik alweer helemaal naar.
Uiteindelijk dus eigenlijk niet durven slapen en een enorm slaaptekort op vakantie. Verder was de vakantie leuk![]()
Oh en nog een dolfijnen boottocht in Gran Canaria. De zee bleek zo wild te zijn dat de boot bijna omsloeg. Het scheelde echt heel erg weinig. Boot vol kotsende mensen en geen dolfijn gezien
germie schreef:Eretria schreef:Voor mij was dat toch wel een hotelkamer in Turkije die behoorlijk spookte. Er was een hoop negatieve paranormale activiteit in die kamer. Geloof het of niet. Helaas waren er geen andere kamers beschikbaar, maar aan het personeel was te zien dat ze dondersgoed er vanaf wisten toen ze het kamernummer te horen kregen. We waren met meer, totaal 3 kamers naast elkaar, in de andere twee kamers was niks aan de hand. Zelfs bij het terugkijken van beeldmateriaal waar bewijs op staat word ik alweer helemaal naar.
Uiteindelijk dus eigenlijk niet durven slapen en een enorm slaaptekort op vakantie. Verder was de vakantie leuk![]()
Oh en nog een dolfijnen boottocht in Gran Canaria. De zee bleek zo wild te zijn dat de boot bijna omsloeg. Het scheelde echt heel erg weinig. Boot vol kotsende mensen en geen dolfijn gezien
Ben dan toch wel heel benieuwd of je niet een matras naar die andere kamer kon brengen en daar slapen. Of dat je kon rouleren wie in de spookkamer ging slapen. Lijkt me best wel raar dat het personeel er ook van weet. Heb je het ook nog met hen over de details gehad?