Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lieser schreef:Suzanne F. schreef:
Bestaat dat nog? Je hebt toch navigatie op je telefoon?
Geen bundel.
Telpeva schreef:Heb je daar toevallig een linkje van Polarize?
lor1_1984 schreef:En deze:
[ Afbeelding ]
Je moet er soms een beetje op meppen maar mijn groenten zijn nu in gelijke blokjes gesneden.
Cer schreef:lor1_1984 schreef:En daarbij hoort ook mijn hoofdbandkoptelefoon, daarmee kan ik lekker liggen terwijl ik een audioboek, podcast of muziek luister.
Ja! Die zoek ik ook! Welke heb jij?
Froukje_J schreef:Ik lees ook mee!
Ik zou heel graag een robot stofzuiger willen maar ons zoontje is als de dood voor die dingen(terwijl hij wel helemaal verslingerd is aan robot maaiers)
Hier komt dus als ons tuin eindelijk klaar is ook een robot maaier
En m'n Hara raamwisser! Maakt ramen lappen lekker makkelijk
Eline_S_S schreef:Laser hair removal
Sokje_6 schreef:Goed opgelost met je TomTom natuurlijk, maar mocht je ooit toch eens een nieuwe kaart nodig hebben ofzo: bij Maps kun je kaarten downloaden voor offline gebruik. Werkt prima, heb ik zonder bundel/3 of 4 G ook jaren gedaan, en zo doe ik dat in het buitenland ook. Zeker in landen zonder goede dekking is dat al vaak een gelukje geweest
Marije112 schreef:Draadloze koptelefoon en abbonementen op Storytel en Kindle Unlimited. Ik geloof dat dat op het moment wel echt levensredders zijn![]()
. Ik doe veel saai administratief werk, en met een audioboek blijf ik tenminste aan de gang!
Verder hebben wij twee goede kwaliteit externe batterijen om al die koptelefoons en mobiele telefoons op te laden