Qua Tops en Flops kan ik misschien ook wel al wat uitwijden. Maar ik wil voorop stellen dat dit puur is als leidraad en ik echt met Alles blij ben. Het is meer ter inspiratie voor mijn toekomstige Santa om mij beter te leren kennen, omdat ik ook nog geen eerdere editie heb gedaan en nieuw ben. Dus dit zijn zeker geen musts, dat wil ik echt even gezegd hebben
TOPSIk ben echt gek op prullaria om het zo te noemen haha. Ik denk niet dat er snel iets is wat je kunt kopen wat ik niet leuk vind. Het is ook echt te veel om op te noemen, maar ter inspiratie (en wat denk ik wel veelal binnen budget goed te vinden is):
Ik ben echt een materialistisch persoontje

Ik word bv heel blij van dingen zoals handgemaakte spullen, kerst ornamenten en andere kerst gerelateerde spullen, edelstenen (ook in sieraden vorm), mokken, stainless steel sieraden zowel goudkleurig als zilverkleurig, maar ook juist van die vrolijke festival vibe armbandjes e.d., siliconen molds met leuke vormpjes voor het maken van groentenmixen, toppers e.d. voor de hond alsook dingen voor onszelf om in te vriezen, postcrossing spulletjes (stickers, pennen, washi tape), sleutelhangers (voor aan tassen bv), voorraad potjes, nagellakjes, sokken. Verder; Ik ben gek op borrelen en streekproducten, alles qua chocolade en qua alcohol drink ik graag likeurtjes, en fruitige en zoete ciders (zoet all the way voor mij haha). Qua warme dranken ben ik gek op zowel koffie, als thee maar ook chocomelk bv. Ook ga ik graag in bad en vind ik bad korrels, bath bombs en olie altijd leuk.
Ik ben een echte Disney fangirl in hart en nieren, maar loop ook rond met spulletjes van My little pony (retro jaren '80 ben ik echt helemaal wild van), Care bears en Harry Potter

*Als bijna 36 jarige, yup... Verder vind ik ook fantasy wezens leuk zoals draken en unicorns. Zoals ik al in de voorstel post ook al zei, puzzel ik graag. Ik heb een puzzel map waar tot 1000 stukjes in past. Foto puzzels begin ik wel minder snel aan. Ik leg voornamelijk disney puzzels, wasgij achtige puzzels en dus veel getekend zeg maar. Ook lees ik ontzettend graag, maar ik heb wel ook al heel veel boeken in huis (met name heel veel fantasy en romance, een deel non-fictie en een beetje classic en literatuur). Ik houd alles bij op Goodreads wat ik heb staan, dus kan dat altijd ook nog doorgeven later als daar behoefte aan is (ik lees vrijwel alleen nog Engelstalig, Nederlands zelden nog en heeft dus niet de voorkeur). Qua lezen liggen mijn voorkeuren echt ontzettend uit elkaar. Van informatieve boeken (met name over honden, koken, orca's, dino's, bekende personen wie ik interessant en/of leuk vind en zelfhulpboeken) tot fantasy en romance. Historische settings van eigenlijk alle landen wereldwijd, vind ik ook altijd heel tof en heb ik nog niet veel van.
FlopsIk wil dit zo kort mogelijk houden omdat ik geen hoop beperkingen wil geven. Maar vind deze 4 dingen wel het vermelden waard:
- Ik gebruik geen etherische oliën in huis alsook echte kaarsen ivm de dieren.
- Rooibos thee vind ik jammer genoeg ook echt niet te pruimen (ik kan het maar gezegd hebben toch
)
- En liefst ook geen kleding ivm lastige maat door bouw en gewicht.
- Ik heb een hele lastige huid ivm erge eczeem, dus ik ben een lastige mbt verzorgingsproducten voor de huid.
Ik denk dat ik dan al veel heb gehad wel waar een Santa iets mee kan. En er is genoeg waar ik niet perse aan denk, maar het is alweer een hele essay geworden alsnog haha. En zoals eerder al gezegd;
ik ben met alles blij en vind het juist leuk om verrast te worden. Alles word gewaardeerd
Tweedehands spul is dus ook altijd welkom