Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 09:46

Qua Tops en Flops kan ik misschien ook wel al wat uitwijden. Maar ik wil voorop stellen dat dit puur is als leidraad en ik echt met Alles blij ben. Het is meer ter inspiratie voor mijn toekomstige Santa om mij beter te leren kennen, omdat ik ook nog geen eerdere editie heb gedaan en nieuw ben. Dus dit zijn zeker geen musts, dat wil ik echt even gezegd hebben <3

TOPS
Ik ben echt gek op prullaria om het zo te noemen haha. Ik denk niet dat er snel iets is wat je kunt kopen wat ik niet leuk vind. Het is ook echt te veel om op te noemen, maar ter inspiratie (en wat denk ik wel veelal binnen budget goed te vinden is):

Ik ben echt een materialistisch persoontje :') Ik word bv heel blij van dingen zoals handgemaakte spullen, kerst ornamenten en andere kerst gerelateerde spullen, edelstenen (ook in sieraden vorm), mokken, stainless steel sieraden zowel goudkleurig als zilverkleurig, maar ook juist van die vrolijke festival vibe armbandjes e.d., siliconen molds met leuke vormpjes voor het maken van groentenmixen, toppers e.d. voor de hond alsook dingen voor onszelf om in te vriezen, postcrossing spulletjes (stickers, pennen, washi tape), sleutelhangers (voor aan tassen bv), voorraad potjes, nagellakjes, sokken. Verder; Ik ben gek op borrelen en streekproducten, alles qua chocolade en qua alcohol drink ik graag likeurtjes, en fruitige en zoete ciders (zoet all the way voor mij haha). Qua warme dranken ben ik gek op zowel koffie, als thee maar ook chocomelk bv. Ook ga ik graag in bad en vind ik bad korrels, bath bombs en olie altijd leuk.

Ik ben een echte Disney fangirl in hart en nieren, maar loop ook rond met spulletjes van My little pony (retro jaren '80 ben ik echt helemaal wild van), Care bears en Harry Potter :') *Als bijna 36 jarige, yup... Verder vind ik ook fantasy wezens leuk zoals draken en unicorns. Zoals ik al in de voorstel post ook al zei, puzzel ik graag. Ik heb een puzzel map waar tot 1000 stukjes in past. Foto puzzels begin ik wel minder snel aan. Ik leg voornamelijk disney puzzels, wasgij achtige puzzels en dus veel getekend zeg maar. Ook lees ik ontzettend graag, maar ik heb wel ook al heel veel boeken in huis (met name heel veel fantasy en romance, een deel non-fictie en een beetje classic en literatuur). Ik houd alles bij op Goodreads wat ik heb staan, dus kan dat altijd ook nog doorgeven later als daar behoefte aan is (ik lees vrijwel alleen nog Engelstalig, Nederlands zelden nog en heeft dus niet de voorkeur). Qua lezen liggen mijn voorkeuren echt ontzettend uit elkaar. Van informatieve boeken (met name over honden, koken, orca's, dino's, bekende personen wie ik interessant en/of leuk vind en zelfhulpboeken) tot fantasy en romance. Historische settings van eigenlijk alle landen wereldwijd, vind ik ook altijd heel tof en heb ik nog niet veel van.

Flops
Ik wil dit zo kort mogelijk houden omdat ik geen hoop beperkingen wil geven. Maar vind deze 4 dingen wel het vermelden waard:
    - Ik gebruik geen etherische oliën in huis alsook echte kaarsen ivm de dieren.
    - Rooibos thee vind ik jammer genoeg ook echt niet te pruimen (ik kan het maar gezegd hebben toch :') )
    - En liefst ook geen kleding ivm lastige maat door bouw en gewicht.
    - Ik heb een hele lastige huid ivm erge eczeem, dus ik ben een lastige mbt verzorgingsproducten voor de huid.

Ik denk dat ik dan al veel heb gehad wel waar een Santa iets mee kan. En er is genoeg waar ik niet perse aan denk, maar het is alweer een hele essay geworden alsnog haha. En zoals eerder al gezegd; ik ben met alles blij en vind het juist leuk om verrast te worden. Alles word gewaardeerd <3 Tweedehands spul is dus ook altijd welkom :j

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 10:54

fransje23 schreef:
Krtek schreef:
!

Ik weet ook een hint, geen witte bonen in tomatensaus _O-

Bruine bonen dan? Chilibonen?

Haha, nee dankje die ook niet! :D

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 11:12

Roosch schreef:
Welnee joh gewoon een kaartje erin met "de groeten van Roosch."

Moeten we dat wel allemaal doen *\o/*

hahahatsjoe

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 11:21

Cursebreaker mooi verhaal, zo te zien kunnen we voor jou van alles wel kopen.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 11:33

Zertab schreef:

Ik doe mee :))

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 11:35

Zertab schreef:
Roosch schreef:
Welnee joh gewoon een kaartje erin met "de groeten van Roosch."

Haha, chaos! Witte bonen en een kaartje van Roosch :):)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 14:54

Vorig jaar waren er daadwerkelijk een aantal die "met de groeten van Roosch " erin hadden gestopt. Ik heb me bescheurd. :')

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 14:57

hahahatsjoe schreef:

Jaa, ik hoop dat mijn Santa zich idd zo vrij voelt om zich lekker uit te leven. Hier is al snel alles een schot in de Roos <3

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 15:44

cursebreaker schreef:
Qua Tops en Flops kan ik misschien ook wel al wat uitwijden. Maar ik wil voorop stellen dat dit puur is als leidraad en ik echt met Alles blij ben. Het is meer ter inspiratie voor mijn toekomstige Santa om mij beter te leren kennen, omdat ik ook nog geen eerdere editie heb gedaan en nieuw ben. Dus dit zijn zeker geen musts, dat wil ik echt even gezegd hebben <3

TOPS
Ik ben echt gek op prullaria om het zo te noemen haha. Ik denk niet dat er snel iets is wat je kunt kopen wat ik niet leuk vind. Het is ook echt te veel om op te noemen, maar ter inspiratie (en wat denk ik wel veelal binnen budget goed te vinden is):

Ik ben echt een materialistisch persoontje :') Ik word bv heel blij van dingen zoals handgemaakte spullen, kerst ornamenten en andere kerst gerelateerde spullen, edelstenen (ook in sieraden vorm), mokken, stainless steel sieraden zowel goudkleurig als zilverkleurig, maar ook juist van die vrolijke festival vibe armbandjes e.d., siliconen molds met leuke vormpjes voor het maken van groentenmixen, toppers e.d. voor de hond alsook dingen voor onszelf om in te vriezen, postcrossing spulletjes (stickers, pennen, washi tape), sleutelhangers (voor aan tassen bv), voorraad potjes, nagellakjes, sokken. Verder; Ik ben gek op borrelen en streekproducten, alles qua chocolade en qua alcohol drink ik graag likeurtjes, en fruitige en zoete ciders (zoet all the way voor mij haha). Qua warme dranken ben ik gek op zowel koffie, als thee maar ook chocomelk bv. Ook ga ik graag in bad en vind ik bad korrels, bath bombs en olie altijd leuk.

Ik ben een echte Disney fangirl in hart en nieren, maar loop ook rond met spulletjes van My little pony (retro jaren '80 ben ik echt helemaal wild van), Care bears en Harry Potter :') *Als bijna 36 jarige, yup... Verder vind ik ook fantasy wezens leuk zoals draken en unicorns. Zoals ik al in de voorstel post ook al zei, puzzel ik graag. Ik heb een puzzel map waar tot 1000 stukjes in past. Foto puzzels begin ik wel minder snel aan. Ik leg voornamelijk disney puzzels, wasgij achtige puzzels en dus veel getekend zeg maar. Ook lees ik ontzettend graag, maar ik heb wel ook al heel veel boeken in huis (met name heel veel fantasy en romance, een deel non-fictie en een beetje classic en literatuur). Ik houd alles bij op Goodreads wat ik heb staan, dus kan dat altijd ook nog doorgeven later als daar behoefte aan is (ik lees vrijwel alleen nog Engelstalig, Nederlands zelden nog en heeft dus niet de voorkeur). Qua lezen liggen mijn voorkeuren echt ontzettend uit elkaar. Van informatieve boeken (met name over honden, koken, orca's, dino's, bekende personen wie ik interessant en/of leuk vind en zelfhulpboeken) tot fantasy en romance. Historische settings van eigenlijk alle landen wereldwijd, vind ik ook altijd heel tof en heb ik nog niet veel van.

Flops
Ik wil dit zo kort mogelijk houden omdat ik geen hoop beperkingen wil geven. Maar vind deze 4 dingen wel het vermelden waard:
    - Rooibos thee vind ik jammer genoeg ook echt niet te pruimen (ik kan het maar gezegd hebben toch :') )
    - Ik heb een hele lastige huid ivm erge eczeem, dus ik ben een lastige mbt verzorgingsproducten voor de huid.

Ik denk dat ik dan al veel heb gehad wel waar een Santa iets mee kan. En er is genoeg waar ik niet perse aan denk, maar het is alweer een hele essay geworden alsnog haha. En zoals eerder al gezegd; ik ben met alles blij en vind het juist leuk om verrast te worden. Alles word gewaardeerd <3 Tweedehands spul is dus ook altijd welkom :j

Ohh dit herken ik helemaal! Ik kan ook overal blij van worden..

Nog wel wat FLOPS:
- BONEN :')
- Gember
- Sinaasappel
en uuuh.. ja niet veel meer dan dat! Kleding hoeft van mij niet perse, sokken ook niet, hoe leuk ik het ook vind ik heb er al veeeeeel te veeeel.

Tops:
- Kerst gerelateerde cadeaus!
- Takkie
- Blond Amsterdam
- (Witte) chocolade..

Maar ik laat me vooral heel graag verassen en dingen uitkiezen door mijn Santa op basis van mijn eerdere voorstelpost! <3

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 15:48

cursebreaker schreef:
hahahatsjoe schreef:

Jaa, ik hoop dat mijn Santa zich idd zo vrij voelt om zich lekker uit te leven. Hier is al snel alles een schot in de Roos <3

Hier ook idd! Ik/wij vinden (bijna) alles leuk!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 16:11

cursebreaker schreef:
hahahatsjoe schreef:

^)

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 16:19

KimW schreef:
cursebreaker schreef:

TOPS

Flops

Ohh dit herken ik helemaal! Ik kan ook overal blij van worden..

Nog wel wat FLOPS:
- BONEN :')
- Gember
- Sinaasappel
en uuuh.. ja niet veel meer dan dat! Kleding hoeft van mij niet perse, sokken ook niet, hoe leuk ik het ook vind ik heb er al veeeeeel te veeeel.

Tops:
- Kerst gerelateerde cadeaus!
- Takkie
- Blond Amsterdam
- (Witte) chocolade..

Maar ik laat me vooral heel graag verassen en dingen uitkiezen door mijn Santa op basis van mijn eerdere voorstelpost! <3

Jaa leuk ook die tops! En hahaha ja bonen hoeven van mij ook niet per-se.... :')

--

Wat ik aanvullend ook nog leuk vind zijn leuke accesoires voor in de auto :') En dan met name voor mijn 'hondenauto' (ik heb een volkswagen Caddy waar ik met mijn hond lekker mee rond tuf overal naartoe). Ik vind (hond gerelateerde) accesoires dan leuk om de auto mee aan te kleden, dog mom artikelen, net als organizer dingen maar ook licht slingers of bloemen slingers heb ik bv nog op m'n wishlist staan om de bak mee aan te kleden :j

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 16:20

Roosch schreef:
^)

Hhahahahaha, sorry. I could not resist :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 16:22

Dog mom artikelen, ben je dan net zo gek als ik met mijn crazy cat lady accessoires?

Mijn kersttrui is alweer binnen.
Afbeelding

Van Wanderprints, ik vind eigenlijk bijna alles wel leuk van hun website. :')

Mocht mijn santa trouwens tegen een keukenweegschaaltje aanlopen voor een prikkie is dat een top voor mij! Ik weeg tegenwoordig al mijn eten af en een reserve voor onderweg is reuze praktisch.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 16:34

Ohhh die trui zag ik idd op je insta geloof ik? Dat is toch helemaal geweldig!! <3
Qua huisdier gerelateerde prints is deze website ook wel geinig; PetPrinted . nl

En jaa, ik heb idd ook vanalles qua truien en shirts mbt DogMom opdruk, net als verschillende petjes (Eentje met Dog mom erop, en eentje met TREAT DISPENSER erop... ik ga er goed op hahaha)

Oh ja, een keuken weegschaaltje is dan een leuke om te vragen. Dat zou mooi binnen budget kunnen.

Edit:
Arya laat de Treat dispenser cap wel even zien, dit is toch gewoon te leuk?

Afbeelding
Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 16:38

Haha, love it!! :))

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 16:41

Roosch schreef:
Dog mom artikelen, ben je dan net zo gek als ik met mijn crazy cat lady accessoires?

Mijn kersttrui is alweer binnen.
[ Afbeelding ]

Van Wanderprints, ik vind eigenlijk bijna alles wel leuk van hun website. :')

Mocht mijn santa trouwens tegen een keukenweegschaaltje aanlopen voor een prikkie is dat een top voor mij! Ik weeg tegenwoordig al mijn eten af en een reserve voor onderweg is reuze praktisch.

Doe mij zo'n trui met die katten! <3

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 16:46

Aangezien de bonen schijnbaar niet gewaardeerd worden moet het maar een blik kikkererwten worden!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 18:22

Net als vorig jaar plaats ik wekelijks een weekvraag. Het is de bedoeling dat iedereen die zich aan heeft gemeld deze beantwoordt.
Zo krijgt jouw Santa (extra) informatie én blijft het topic actief.

Citaat:
Weekvraag week 35
Ben jij een ochtend- of een avondmens?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 18:26

Tegenwoordig geen van beide meer. Ik ga vroeg naar bed en slaap lang. :')

Maar als ik moet kiezen zeker weten een avondmens.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 18:27

fransje23 schreef:
Aangezien de bonen schijnbaar niet gewaardeerd worden moet het maar een blik kikkererwten worden!

Of linzen die komen hier beter terecht :))

Ik wilde bij mijn introductie nog wat foto’s van onze prinsjes toevoegen:

Afbeelding

Beide dames in het favoriete deel van ons perceeltje in west Friesland

Afbeelding

En wij houden hier van een spelletje <3

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 18:28

marleen_88 schreef:
Net als vorig jaar plaats ik wekelijks een weekvraag. Het is de bedoeling dat iedereen die zich aan heeft gemeld deze beantwoordt.
Zo krijgt jouw Santa (extra) informatie én blijft het topic actief.

Citaat:
Weekvraag week 35
Ben jij een ochtend- of een avondmens?

Leuk dat jullie daar mee door gaan, dat vond ik vorig jaar wel fijn om mee te kunnen kletsen.

Ik ben wel echt een ochtendmens. Doordeweeks gaat m'n wekker vroeg, dus helaas kan ik in het weekend niet uitslapen. Zeven uur wakker worden voelt als uitslapen :')

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 18:29

Een avondmens! De kleine man gelukkig ook, hij is zelden voor half 9 wakker, heel luxe!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 18:31

Ik ben ook een ochtendmens! Werkdagen rond 6:45 op. Weekend vaak om 7:30 wakker. En om 8:00 toch meestal wel eruit.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 18:37

Ik ben een ochtendmens :j
Tegenwoordig sta ik meestal rond 6:30u op, daar hoef ik geen wekker voor te zetten.