CharleyT schreef:foxy80 schreef:EvaC, minder kan ook, kom aub van dat dak af.
TS doet mijns inziens haar best voor haar dochter! Anders was dit topic er niet.
Tsja, alles gelezen hebbend doet TS vooral haar best voor zichzelf. ! simpele vraag Hoe kwam dochter in gesloten inrichting? Allemaal de schuld van de vader??? TS geeft een heel eenzijdig verhaal en ik heb daar geen goed gevoel bij.
Hoe dochter in de instelling is beland is niet relevant, en had niks te maken met vader.
Ik heb het enkel benoemd omdat vader juist toen om de hoek kwam...
@hutcherson: dochter twijfelt niet of hij haar verwekker is, zij krijgt dat telkens in haar gezicht gegooid van vader en aanhang als er iets mis loopt.
Hij heeft van de week via vriendje aangegeven het goed te willen regelen, hoezo dubbele signalen?
Edit: dat ik willens en wetens contact heb gehouden (of geprobeerd) is niet waar, ik heb 10 a 12 jaar geleden het laatste bericht gestuurd en geen reactie gekregen.
Dochter heeft 4 jaar geleden een bericht gestuurd en ook geen reactie gekregen.
Alleen het 1e levensjaar heeft hij een kleine rol gespeeld, daarna met de noorderzon vertrokken en 0 contact.
En wat mijn rol was waarom dochter naar een G.I heeft gemoeten: dochter ontspoorde en ging met dusdanig foute mensen om dat alle alarmbellen rinkelde bij de betrokken hulpverleners. Er is een mega lang traject aan vooraf gegaan, en vader was niet in beeld en heeft dus geen schuld aan de plaatsing van dochter, war ik overigens ook nergens beweerd heb.
Selectief lezen is best een kunst.
De relatie tussen mij en dochter is beter dan ik ooit had durven wensen, met dank aan het G.I traject en daarna thuis een intensief traject.