Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:Als het papiertje waar je aan trekt tegen de muur hangt kom je met je vingers tegen de muur.
Als hij met het papier naar voren hangt niet, dan raakt alleen eventueel het toiletpapier tegen de muur aan.
Tinkermuts schreef:Maar ik ben blij met de tip vh poepmes, ik heb soms een "slagschip' die vast blijft zitten, moet ik eerst vegen en naar buiten om een stokje te halen, nu weet ik dat er gewoon gereedschap voor is![]()
Moon10 schreef:Tinkermuts schreef:Maar ik ben blij met de tip vh poepmes, ik heb soms een "slagschip' die vast blijft zitten, moet ik eerst vegen en naar buiten om een stokje te halen, nu weet ik dat er gewoon gereedschap voor is![]()
En waar laat je dat gereedschap dan? Aan een haakje naast je gastendoekje, in het mandje van de mensturatieartikelen of rechtop in een voorraadstapel toiletrollen?
J0anieke schreef:Ik heb ook nog wel een wc vraag..
Veeg je je kont:
a) zittend op de wc
b) staand/net iets hangend boven de wc
c) gehurkt voor/naast de wc
Polly schreef:Oh gatver
Doet me denken aan die keer dat mijn schoonzusje op haar werk kwam en de schoonmakers nog niet geweest waren .
Toen ze de vaatwasser open trok stonden daar de toiletborstels in
Deri schreef:Matheno schreef:Maar... Ik zie dat sommigen dus hun benen ver uit elkaar houden. Met een beetje sterke straal pies je dan toch zo over de rand ?
Daarvoor leun je iets naar voren
Ik stel mij juist voor, met de benen bij elkaar houden dat het dan over de dijbenen heen loopt
Polly schreef:Oh gatver
Doet me denken aan die keer dat mijn schoonzusje op haar werk kwam en de schoonmakers nog niet geweest waren .
Toen ze de vaatwasser open trok stonden daar de toiletborstels in
SjonnieZ schreef:Ik mis bij de belangrijke vragen nog de vraag: hoe veeg je achter, Voor of achterlangs.
Telpeva schreef:Tinkermuts schreef:
Ik ook, pies in mn broek vh lachen, een echt komkommer tijd topic
Deze mist eigenlijk ook in de pol![]()
"Hoe zit jij op de plee?"
"Niet"