Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Getup schreef:Yummy schreef:Zet de plaats op luxemburg, is goedkoper.
Echt?! Meestal is hier juist alles duurder![]()
Maar echt supergoedkoop zijn ze niet meer. Mijn dochter koopt ook veel via shein, maar dat gaat echt lang genoeg mee. Dus prima
Tallie1979 schreef:Overigens, ik koop regelmatig kleding bij Kik. Als er een winkel in de buurt zit, is het mogelijk wel interessant voor je om er eens te kijken. T-shirts voor 3 euro, broeken voor 7 euro.
Gewoon een tip, ik heb er pyjama’s, broeken, shirts etc vandaan gehaald.
Liannetje86 schreef:Kik vind ik veel enger.... Truitje al een keer uitgewassen... Toen kwam ik toch in een regenbui en ik was gewoon blauw van het shirtje terwijl die al uitgewassen was :S (Tegenwoordig is ie weg uit het dorp, maar dat was jaren terug) Ik vergeet dat nooit meer, heb in bad liggen weken om weer een beetje normaal te worden :S
Liannetje86 schreef:Kik vind ik veel enger.... Truitje al een keer uitgewassen... Toen kwam ik toch in een regenbui en ik was gewoon blauw van het shirtje terwijl die al uitgewassen was :S (Tegenwoordig is ie weg uit het dorp, maar dat was jaren terug) Ik vergeet dat nooit meer, heb in bad liggen weken om weer een beetje normaal te worden :S