SHEIN

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Re: SHEIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 15:40

Overigens, ik koop regelmatig kleding bij Kik. Als er een winkel in de buurt zit, is het mogelijk wel interessant voor je om er eens te kijken. T-shirts voor 3 euro, broeken voor 7 euro.

Gewoon een tip, ik heb er pyjama’s, broeken, shirts etc vandaan gehaald.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 18:36

Yummy schreef:
Zet de plaats op luxemburg, is goedkoper.

Echt?! Meestal is hier juist alles duurder :))

Maar echt supergoedkoop zijn ze niet meer. Mijn dochter koopt ook veel via shein, maar dat gaat echt lang genoeg mee. Dus prima

Yummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 00:39

Getup schreef:
Yummy schreef:
Zet de plaats op luxemburg, is goedkoper.

Echt?! Meestal is hier juist alles duurder :))

Maar echt supergoedkoop zijn ze niet meer. Mijn dochter koopt ook veel via shein, maar dat gaat echt lang genoeg mee. Dus prima

Ja, hoe het werkt weet ik ook niet, maar het scheelde mij laatst 60 euro op een bestelling, had het op TikTok voorbij zien komen.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 08:13

Gaat de prijs niet weer omhoog als je het aflever adres op NL hebt staan?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 08:36

Tallie1979 schreef:
Overigens, ik koop regelmatig kleding bij Kik. Als er een winkel in de buurt zit, is het mogelijk wel interessant voor je om er eens te kijken. T-shirts voor 3 euro, broeken voor 7 euro.

Gewoon een tip, ik heb er pyjama’s, broeken, shirts etc vandaan gehaald.

Ik dus ook.

En tja, bij Shein weet je niet hoe de kwaliteit is. Bij de Kik kun je het wel voelen. Lastig, want zag wel wat leuks bij Shein. Maar dus tot op heden nog nooit wat besteld.
Broeken vind ik lastig, ik wil broeken met grote zakken. Mijn telefoon en sleutels moeten in de ene, mijn dikke portemonnee in de andere.

Yummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 10:18

Tancreda4 schreef:
Gaat de prijs niet weer omhoog als je het aflever adres op NL hebt staan?

Nee hoor, blijft staan. Al meerdere keren zo besteld.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 12:26

Vandaag een pakketje binnen gekomen, net weer een nieuwe bestelling geplaatst :')
Ik koop tegenwoordig al mijn kleding op SHEIN en nog zelden iets in Nederland in de winkels.

Liannetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 12:29

Kik vind ik veel enger.... Truitje al een keer uitgewassen... Toen kwam ik toch in een regenbui en ik was gewoon blauw van het shirtje terwijl die al uitgewassen was :S (Tegenwoordig is ie weg uit het dorp, maar dat was jaren terug) Ik vergeet dat nooit meer, heb in bad liggen weken om weer een beetje normaal te worden :S

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 13:05

Liannetje86 schreef:
Kik vind ik veel enger.... Truitje al een keer uitgewassen... Toen kwam ik toch in een regenbui en ik was gewoon blauw van het shirtje terwijl die al uitgewassen was :S (Tegenwoordig is ie weg uit het dorp, maar dat was jaren terug) Ik vergeet dat nooit meer, heb in bad liggen weken om weer een beetje normaal te worden :S

Sorry ik moest hier heel hard om lachen, zie je al als een smurf rond lopen :=

Ik heb in het verleden ook eens wat bij SHEIN besteld. Inderdaad goed kijken naar de reviews en maat tabellen.
Alsnog wat gehad wat toen niet goed paste, terug gestuurd en m’n geld netjes terug gekregen.
2 super mooie jurkjes gescoord en een shirt wat nu al paar jaar oud is en alsnog mooi is.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 20:22

Ik heb vandaag deze voor de hond besteld :')

Afbeelding

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:40

Liannetje86 schreef:

Ik heb 2 maanden terug van alles gekocht en het is gewoon prima kwaliteit. Heel tevreden over.

Je was dus even een smurfin? :') Niet leuk, wel grappig, zo lang je er niks aan over hebt gehouden.