Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Dazen dienen als belangrijke voedsel bron voor andere dieren, zoals vogels en andere insecten. Ook eten de larven van sommige dazen andere insectenlarven en pissebedden. Zo houden zij de ontwikkeling van andere plaaginsecten deels in bedwang. Er is geen sprake van bestrijding van dazen.
karuna schreef:Citaat:Dazen dienen als belangrijke voedsel bron voor andere dieren, zoals vogels en andere insecten. Ook eten de larven van sommige dazen andere insectenlarven en pissebedden. Zo houden zij de ontwikkeling van andere plaaginsecten deels in bedwang. Er is geen sprake van bestrijding van dazen.
Muggen zijn goede bestuivers, de mannen dan in ieder geval. En voedsel voor oa zwaluwen en vleermuizen
lalala_20 schreef:In deze tijd van het jaar zie je overal waarschuwingen voorbijkomen voor grasaren die gevaarlijk zijn voor honden. Nu vraag ik me af, paarden staan de hele dag in een weiland tussen de grasaren, ze eten ze zelfs op. Maar ik heb nog nooit gehoord dat paarden hier last van hebben? Hoe kan dat?
Britta31 schreef:Ik moet tijdens de vierdaagse in Nijmegen naar het Cwz ziekenhuis vanuit Groesbeek, maar hoe kom ik daar?Vanuit Groesbeek niet en ik moet in Nijmegen de N844 over,daar komen de wandelaars over en over Malden gaat ook niet.Alles is afgesloten.Heeft iemand een idee hoe ik er moet komen?