Baan Uwv klantenservice

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 15:18

purny schreef:
Bokkers kunnen ook gewoon antwoorden met het is er goed of rot...
Heel eerlijk gezegd hoef ik niet elk detail te lezen van bepaalde bokkers.

En ik denk niet dat iemand van een klantenservice van het UWV vrolijke mensen aan de telefoon krijgt.

Ik denk dat mensen bij een klantenservice over het algemeen geen vrolijke mensen aan de telefoon krijgt, want meestal bel je de klantenservice niet voor complimenten.

Ik schrik echt hoe hier over mensen die bij het UWV werken gedacht wordt en hoe die over één kam geschoren worden. Je zou eens dezelfde negativiteit over de mensen die bij het UWV lopen moeten verspreiden, dan is de wereld te klein. Ik weet wel dat het mijn doelgroep niet zou zijn, ben een aantal keer bij UWV evenementen aanwezig geweest en denk dat het niet de meest prettige doelgroep is om te woord te staan aan een telefoon.

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 15:27

Dankje Elsea, gelukkig heb ik andere ervaringen. Ik werk dan niet op de klantenservice, maar op een andere afdeling. En in die 6 jaar heb ik 1 keer iemand aan de lijn gehad, waar ik echt geen kant mee op kon. Wat goed gaat, hoor je vaak niet. Verder steek ik iedere dag mijn nek uit voor mensen die geholpen moeten worden en ja, daar zitten ook mensen bij die niet geholpen kunnen worden en dat kan verschillende redenen hebben. Uwv is een erg fijne werkgever, maar ik besef mij ook dat je op de klantenservice het eerste aanspreekpunt bent, dus je daar vast en zeker ook met lastigere gesprekken te maken hebt. Daar moet je mee om kunnen gaan.

Little_Gift

Re: Baan Uwv klantenservice

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 16:09

Nou ik denk dat iedereen die zo negatief doet hier, best blij mag zijn dat er mensen zijn die aan de telefoon willen zitten bij het UWV.
Waar zouden die mensen anders hun frustraties ventileren als niemand meer de telefoon opnemen zou?

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 16:18

Precies dat. @TS misschien kun je bij twijfel eens een dagje mee luisteren met een ervaren collega?

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 07:47

Is er niet zoals bij alle andere ( of tenminste veel) bedrijven een maand proeftijd ?

En uiteraard ook inwerken /trainen ?

Dan ziet ts zelf hoe het eraan toe gaat, wat verwacht wordt en hoe het "gemiddelde" gesprek gevoerd wordt.

En vanuit daar beslissen, blijven of weggaan.

Ik heb ergens gelezen hier in een antwoord, dat je weinig hoord over dingen , die WEL goed gaan.

En dat is nu de clou.

Natuurlijk zullen er gefrustreerde of ook boze telefoontjes komen maar ik vermoed dat het ook overgrote deel gaat om informatie.
Want de drempel om informatie in te halen per telefoon is toch kleiner als bij het UVW binnenwandelen.

Dus eerst eens het Solicitatiegesprek en dan verder kijken - zou mijn zet zijn, naar het lezen van al die antwoorden hier.

Liannetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 09:13

Bij geen één baan heb je alleen vrolijke mensen aan de telefoon ;) (Ik kan iig even niets bedenken :'))