Kaartje voor eenzame vader (92)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-25 08:24

Bedankt voor de felicitaties.
Ik ben ook zó benieuwd, ik kan er einde middag pas naartoe, want moet gaan werken nu, naar dan is de postbode iig al geweest. Geen idee of die op de fiets is of met de auto. Maar ach, kaarten wegen niet zo enorm zwaar en denk dat het als postbode ook wel een keer leuk is als je 40+ kaarten op 1 adres mag bezorgen. Ook die heeft wat te vertellen vanavond als hij of zij thuis komt.

BusyMissy

Re: Kaartje voor eenzame vader (92)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-25 12:47

Heb hem net gebeld met de vraag of hij al in zijn brievenbus had gekeken vandaag
Zijn antwoord was nee. Ik zeg dat moet je dan maar even doen straks want er komt nog een kleine verrassing met de post. Maar ik weet niet of de postbode al geweest is. Hij gaat het in de gaten houden.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 12:49

Jammer dat je geen camera op zijn snoet hebt staan als hij zijn postvak open maakt. :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 12:58

Mijn vader wilde ook niet kijken want nee er kwam nooit post op zaterdag _O- hoe groot was zijn verbazing toen gv met die enorme stapel kaarten kwam aanzetten :D dat gun ik je vader ook

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 18:41

Nu ben ik wel heel nieuwsgierig :D

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-25 19:05

Ongelooflijk, maar juist vandaag komt de post dus niet. Er is dus nog niets bezorgd. Heel jammer, maar dan komt de verrassing morgen, dan is hij ook nog 92 ;)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 19:37

Jakkes hoe kan dat nou -O- dat betekend dus drie dagen geen post daar? :?
Laatst bijgewerkt door karuna op 17-06-25 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 19:38

Ah wat zonde! Maar inderdaad, des te groter de verrassing morgen :)

shadowstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 20:31

Ze moesten nog even een vrachtwagen regelen voor al die brieven :+

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 20:34

De bezorger is door z'n rug gegaan. :D

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 20:39

Ah wat flauw zeg. Hopelijk morgen beter!

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 21:28

Wat jammer zeg! Hier is de post de laatste weken/maanden helaas ook erg onbetrouwbaar... Ik heb soms het idee dat ze om de dag komen. Sommige dagen heel veel en andere niets

ual_95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 21:48

Zal je net zien... maar nu duurt de voorpret nog langer! **\O/**

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 22:35

Hoe kan dat?
Wat jammer zeg

wortel115

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 23:05

Dat is jammer. Doet de post niet op vaste dagen bezorgen? Ik krijg bericht van het postkantoor als de postie niet komt op de vaste dagen. Maar een verrassing zal het als og zijn als alle kaartjes aankomen

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-25 23:52

Ik weet het ook niet. Normaal komt op dinsdag de eerste bezorging van de week. Maar zou natuurlijk kunnen dat er een bezorger ziek is ofzo?
Vandaag met mijn broers en aanhang en pa en ma uit eten geweest, want dat wilde hij graag. Maar dat gaf ook geen echt ontspannen verjaardagssfeer. Ma snapte het niet, die vroeg steeds of ze al naar huis mocht en wilde niet eten, pa werd daar een beetje geïrriteerd door en stapte aan het eind van de avond ineens op :'). Maar hij heeft in ieder geval wel lekker zitten smullen, wat kan die man eten.
Als ons volgend jaar nog een verjaardag gegund is gaan we toch maar iets anders verzinnen om te doen :+

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 00:29

Ah, jammer dat het etentje wat lastig was. Uit eten kan best belastend zijn in zo’n situatie.
Wij deden vaak -met mijn dementerende moeder- zelf koken of wat laten bezorgen. Dan ben je in je eigen omgeving en dat geeft vaak meer ontspanning. Morgen de kaartjes!! *\o/*

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 01:30

Kidde schreef:
Ik heb soms het idee dat ze om de dag komen. Sommige dagen heel veel en andere niets

Dit klopt gewoon. :)
Ene dag veel post, andere weinig, dat wisselt om de dag. Uitgezonderd de zaterdag, dan is het vrijwel altijd rustig.

(bij postnl)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 04:32

Wat zuur zeg van de post...nu i het de laatste dagen sowieso ontzettend druk...zowel de pakketpost als gewone post.

Hopelijk heeft hij vandaag nog eens de dag van zn leven!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 05:24

Ze hebben dal en piekwijken zodat bezorgers met meerdere wijken de drukte meer over de week verdeeld hebben. En als ze onderbezet zijn krijgen de piekwijken voorrang om bezorgd te worden en dan gaat er van de dalwijk alleen de spoedpost weg (rouwpost en medische post zoals de trombosedienst).

Hopelijk vandaag een nieuwe kans!

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-25 07:35

rien10 schreef:
Ah, jammer dat het etentje wat lastig was. Uit eten kan best belastend zijn in zo’n situatie.
Wij deden vaak -met mijn dementerende moeder- zelf koken of wat laten bezorgen. Dan ben je in je eigen omgeving en dat geeft vaak meer ontspanning. Morgen de kaartjes!! *\o/*

Dat deden wij tot een paar maanden terug ook, maar ook bij mij thuis (waar ze de laatste anderhalf gewoond hebben totdat er voor hen samen een appartement vrij was) ging dit al niet meer, dus de laatste maanden halen wij alleen pa op. Maar pa wilde ma er nu persé nog een keer bij hebben, maar dat gaat dus gewoon echt niet meer. En op haar afdeling kunnen/mogen we niet eten vanwege de andere bewoners.
Ze snapt het gewoon niet meer en raakt snel van slag.

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-25 07:38

Met jullie uitleg over PostNL begrijp ik dat de post dus inderdaad niet meer iedere dag komt, wel fijn dat er een verklaring voor is.
Dan hebben we voor vandaag een nieuwe ronde met nieuwe kansen!
Ik houd jullie op de hoogte.

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 07:56

BusyMissy schreef:
rien10 schreef:

Dat deden wij tot een paar maanden terug ook, maar ook bij mij thuis (waar ze de laatste anderhalf gewoond hebben totdat er voor hen samen een appartement vrij was) ging dit al niet meer, dus de laatste maanden halen wij alleen pa op. Maar pa wilde ma er nu persé nog een keer bij hebben, maar dat gaat dus gewoon echt niet meer. En op haar afdeling kunnen/mogen we niet eten vanwege de andere bewoners.
Ze snapt het gewoon niet meer en raakt snel van slag.

:(:) Voor zowel je vader als moeder.
Jullie hebben het in ieder geval geprobeerd.

Vandaag een extra verjaardagsfeestje met de postbode, ik kijk al uit naar je post hierover :)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 09:50

Wat sneu zeg :(:)

Ik zou ook post krijgen gisteren maar niets ontvangen :=

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 09:56

De Post is hier drama tegenwoordig, krijg regelmatig iets niet of later.

Jammer dat het uit eten gaan minder fijn was voor je vader, hopelijk krijgt hij vandaag een hele bups kaarten om van te genieten.

Zelf werk ik ook in de zorg met mensen met dementie, en zie hoe moeilijk het kan zijn voor de partner en/of kinderen. Er is ondersteuning in te vinden, om zelf ook er beter mee om te leren gaan, vaak wordt daar geen gebruik van gemaakt maar het kan oprecht veel rust bieden en waardevol zijn :j

Dikke knuffel voor jullie, je probeert alles maar op een gegeven moment moet je het uit handen geven. En daar is, wat het gevoel ook zegt, niets mis mee maar getuigd ook van houden van: loslaten wanneer dit nodig is. Hoe cru het ook misschien klinkt.