anca schreef:Rauka schreef:Ik realiseer me ineens hoe toepasselijk de gebruikersnaam van ts is
Wat flauw.
Ik denk dat de meesten van ons wel eens in een penibele situatie zijn geweest met trailer rijden( of zonder)
Ts is er van doordrongen dat ze door rood reed maar heeft de keus gemaakt voor haar paard en de voorganger.
Dat denk ik ook. Je zit er zo zonder dat je het wilt in.
Klopt helemaal. Dankjewel.
palousa_boy schreef:Het kan mij weinig interesseren als andere mensen vinden als ik te langzaam rij met een trailer. Laten we eerlijk zijn, als ik 110 zou rijden op de snelweg dan zouden ze nog vinden dat ik te langzaam ga.
Ik pas mn snelheid gewoon aan aan datgene wat ik vervoer. Dat mensen zich daaraan kunnen gaan ergeren dat is dan helaas hun probleem. Als ze zo veel haast hebben dan hadden ze eerder moeten vertrekken![]()
Wat betreft stoplichten hetzelfde, ik blijf gewoon op een rustig tempo doorrijden zodat ik of kan stoppen of wat gas bij kan geven. Met iemand voor mn neus houdt ik ook rekening met eventueel raar gedrag van diegene en blijft de afstand wat groter.
In het ergste geval moet ik stoppen en een paar minuten wachten..
Stoppen en een paar minuten wachten of langer is ook helemaal geen probleem ik heb nooit haast met de trailer. Raar gedrag van personen voor kan je incalculeren maar het komt altijd vanuit een onverwachte hoek.