Halara broeken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarjanB

Re: Halara broeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 14:11

Nou ik heb besteld, ben heel benieuwd! 1 staat wel pas leverbaar begin april

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 14:31

Ik kwam hem ook al een tijdje geleden tegen en toen ik dit topic vorige week zag dan toch maar besteld. :))

Ik vind dat ze leuke kleren hebben zo op het oog, na bestellen kwam ik nog veel meer leuks tegen.. :+
Eerst eens kijken hoe mijn bestelling is.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-25 15:52

Nou heb mijn bestelling net binnen. Hij zit inderdaad fantastisch, superzacht en comfortabel. Is wel dunne stof en de prijs-kwaliteitverhouding is voor een Chinese winkel wat twijfelachtig vind ik. Ik ben er wel blij, zeker voor de zomer. Ik heb de high waist jeans met de elastische band, de wijde. Hij zit wel superfijn. Maar het is erg duur voor wat je krijgt, zeker uit China.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 19:10

Ja dat probeer ik ook steeds te zeggen. Bestel nou niet via Halara maar via Alie of waar het dan ook te vinden is, want dat is overal :') Je nept jezelf gewoon door op Halara te bestellen. :P

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 19:17

Nja ik zoek nog steeds de tip voor een ander adres voor de soepele wijde broeken, en voor leggings/flared leggings met brede band (niet met een smalle band want dat snijd) en telefoon zakken :j

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 19:22

Cer schreef:
Nja ik zoek nog steeds de tip voor een ander adres voor de soepele wijde broeken, en voor leggings/flared leggings met brede band (niet met een smalle band want dat snijd) en telefoon zakken :j

SHEIN, TEMU, Amazon (daar kocht ik ze met telefoonzakken aan de zijkant)

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 19:25

Ik heb nog steeds niks soortgelijks kunnen vinden op een AliExpress hoor. Sommige dingen lijken er wel wat op maar hebben dan nog amper verkopen en sowieso ook geen eigen productfoto's. Je hebt dan echt geen idee wat je binnen krijgt. En bij andere dingen zie je aan de foto's dat het veel dunner materiaal nog is of dat het lelijk is afgewerkt.

En hoewel sommige kleding echt vrij dun is, is andere kleding van Halara echt weer heel dik. Wisselt echt per item en de trui die ik van de week aanhad zou ik eerder verwachten van een kwalitatief merk uit de winkelstraat dan van Chinese troep.

Goed ik heb geen aandelen maar ben gewoon enthousiast. :')

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 23:56

Celebi schreef:
Goed ik heb geen aandelen maar ben gewoon enthousiast. :')

Ik deel jouw mening hoor! Ik herken een hoop dingen dus ook echt niet die ik lees, ik ben tot nu toe heel tevreden over alles wat ik heb ontvangen. Prijs, kwaliteit en comfort. Maar misschien verschilt het heel er per product?

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 01:07

Ja dat sowieso. Heb een dun shirtje met lange mouwen die voelt echt heel dun en dus wat goedkoper aan. Maar de stof is netjes afgewerkt en stevig, iets wat je met dat soort dunne stofjes niet altijd ziet, dus prima. Maar qua kwaliteit niet te vergelijken met die trui die ik gekocht had. Die is echt heel erg mooi, super zacht en dik van stof. Een korte broek die ik besteld heb is ook echt heel mooi dik van stof, maar wel lekker stretchy. Zo'n sportbroekje die ik gratis kreeg is in verhouding weer veel dunner (logisch ook want normale korte broek versus sportbroekje), maar er zit per product echt wel verschil in dus en dat maakt het denk ik passend voor het gebruiksdoel bij die kledingstukken?

Bij mijn eerste bestelling zat een mooie grijze sjaal gratis. Ook echt super zacht en prachtig van stof. Denk dat de meer casual kleding kwalitatiever aanvoelt dan de sportkleding en dat is vaker zo denk ik?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 21:14

Deze broek van Shein doet me wel erg aan de broek van Halara denken:

SHEIN FlexDen Casual denim jeans voor dames, minimalistisch en modieus voor dagelijks gebruik
Ik heb geweldige producten ontdekt op SHEIN.com, kom ze bekijken!
http://api-shein.shein.com/h5/sharejump ... 1038044534

Afbeelding
Afbeelding

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-25 21:20

Ja maar heeft geen petite zie ik. En lijkt minder wijd.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 10:47

Cer schreef:

Ik heb een tip. Ninepine! Kost wat, maar dan heb je ook alles wat je wil qua legging. Ik heb erin gewoond tijden de covid pandemie.

_Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 11:37

Omg Ninepine is echt GE-WEL-DIG. Ik heb nu hun leggings al 6 jaar en nog steeds zitten ze goed/ schijnen niet door! Nog nooit hun andere broeken geprobeerd maar ben het helemaal eens met Iris82! :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 12:57

Het valt me nu pas op dat er een referral programma is. Wist jullie dat?

Ik heb mijn bestelling binnen en ben er echt heel blij mee. Heb d'r gelijk een nieuwe bestelling overheen gedaan.

De cookies zitten me wel dwars. Ik kreeg deze voor m'n neus en toen ik online wilde kijken kon ik hem niet vinden.

Afbeelding

Kan iemand deze vinden?

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 13:09

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 13:17

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 13:35

Ja die staat gewoon in de app, daar had ik de link eerst vandaan maar toen ik op mijn linkje klikte ging die gewoon naar de homepage dus heb de link aangepast naar een link naar de website. Ik heb het langere model besteld maar komt wel pas begin april aan vanwege dat het een pre order product was.

Die broek die heb ik inmiddels in 3 kleuren en ben er ook super blij mee. :j

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 19:37

Ik heb mijn 2 flared broeken binnen. Besteld op 10 maart.
Ik heb broekmaat 46/48 en had de xl regular besteld en die zit prima.
Leuke broeken, zitten lekker en waren ook netjes verpakt allebei, dus ik ben helemaal blij.
Hadden wmb iets hoger mogen zijn in de taille, maar het is op zich prima zo.
Ik heb echt wel flinke bovenbenen en een dikke kont, maar het zit prima.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 10:23

Heb je heel toevallig ook een foto die je wilt delen ikkedus? Ik ben wel heel benieuwd.

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 17:59

Nou of je blij wordt van foto’s van mijn varkenspootjes :o, maar bij deze 2 foto’s:

Afbeelding

Afbeelding

De tailleband heb ik maar even niet op de foto gezet. Wordt niemand blij van vrees ik. Hij valt wel tot op de navel zeg maar.

Na een dag dragen wordt de broek misschien zelfs wat (te) ruim. En echt stevig is de stof ook niet, maar het tekent niet en het draagt inderdaad heel lekker.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 14:12

Nou ik heb m’n bestelling binnen. Korte broek heb ik m’n bedenkingen over maar is toch voor bij huis en daar kan ie prima. Heb een soort legging met zakken aan de zijkant en een legging met ultra sculpt besteld voor het rijden. Die laatste heb ik gelijk aangehouden want die zit lekker aan m’n vocht pootjes (oedeem) en had nog een shirtje en die zit ook mooi. Ben benieuwd hoe de broeken bevallen met het rijden.

M’n vriend zegt alleen dat ik de legging niet naar de winkel aan mag _O-

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 19:13

dank je ikkedus! staat je goed!

mag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 20:56

Ik wil ook een halara broek bestellen, maar ik twijfel over de maat. Ik heb normaal lengtemaat 32 of 34.
Bij tall staat binnenbeen lengte 76. Dat lijkt me nog steeds kort?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-25 21:30

mag schreef:
Ik wil ook een halara broek bestellen, maar ik twijfel over de maat. Ik heb normaal lengtemaat 32 of 34.
Bij tall staat binnenbeen lengte 76. Dat lijkt me nog steeds kort?

Ja ze vallen wat kort, je moet dan de tall nemen.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-25 13:22

Ik heb de tall en ben ruim 1.73 m 'lang'.