Toevallig zit ik nu in de rommelkamer op te ruimen, of nouja: ik vertoon wat uitstel gedrag door hier op Bokt te zitten en dan ook nog dit topic tegen te komen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polarize schreef:Oh wat een heerlijk topic dit
Mijn rommelkamer is mijn atelier, al is mijn oplossing daar tot nu toe nog steeds "schuif alles in een bak of kast en dan lijkt het al heel wat" er zit zelfs een vaag systeem in![]()
Maar hoe meer materiaal ik verzamel, hoe erger het wordt. En het ergste is nog dat ik alles gebruik, dus ik kan niks weg doen
Telpeva schreef:Polarize schreef:Oh wat een heerlijk topic dit
Mijn rommelkamer is mijn atelier, al is mijn oplossing daar tot nu toe nog steeds "schuif alles in een bak of kast en dan lijkt het al heel wat" er zit zelfs een vaag systeem in![]()
Maar hoe meer materiaal ik verzamel, hoe erger het wordt. En het ergste is nog dat ik alles gebruik, dus ik kan niks weg doen
Haha, sameals ik het aan durf zal ik foto's maken van de mijne later. Ik heb een bureau en een tekentafel, maar... Ik als ik wat maak dan is het in de woonkamer op de bank. Ik zeg altijd dat dat is zodat ik tegelijkertijd tv kan kijken maar de echte reden is dat de werkoppervlakken die ik heb gewoon te vol liggen met zooi om lekker aan te kunnen werken.
Konstantine schreef:Ik vind het zeker heel netjes, Polarize! Gewoon de deurtjes dicht houden, niks aan de hand
Telpeva schreef:Ik heb nog precies niks gedaan aan opruimen.
Lukt het jullie beter?
ikke schreef:Konstantine schreef:Oh ja... Ik heb hier nog een vaatwasser in de schuur staan die op marktplaats moet. Die gaat er ook voor eeuwig staan vrees ik.
Nou, pleur 'm op Marktplaats!
rien10 schreef:Telpeva schreef:Ik heb nog precies niks gedaan aan opruimen.
Lukt het jullie beter?
“Iedere dag een”.
Bij mij werkt dat systeem goed. “Een” kan zijn:
Een kast opruimen. Of een lade, een plank. Een doos uitpakken. Een wasmand wegwerken. Een klusje doen. Een plant verpotten.
Als ik dan nog niet “een” ding gedaan heb aan het einde van de dag, kijk ik even om mij heen, zie een klusje en voila! “Een” gedaan. Voor mij werkt dit heel goed en super bevredigend. Ik ga nu mijn kledingkast opruimen.
Ik geef toe, omdat ik mijn nieuwe Maya rijbroek kwijt ben. Maar de reden maakt niet uit. Opgeruimd is opgeruimd.