Kinke schreef:Maar ik denk dat het probleem van de TS ergens anders ligt...haar man die niet voor haar opkomt en haar schoonouders die haar grenzen niet respecteren.
Dit. En dat zou ik ook niet waarderen. Het voelt zo machteloos.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anjali schreef:"Vroeger" ik ben van 1953, heb ik geleerd dat je een zwangere vrouw niet mag laten schrikken want dat zou slecht zijn voor de ongeboren baby.
belle_boef schreef:anjali schreef:"Vroeger" ik ben van 1953, heb ik geleerd dat je een zwangere vrouw niet mag laten schrikken want dat zou slecht zijn voor de ongeboren baby.
Stress van de moeder is nog steeds niet gezond voor de baby. De eerste 1000 dagen die belangrijk zijn voor het verdere leven starten al bij conceptie.
Sunnda schreef:Ik krijg hier enorme 'snowflakes' ideen van.
Wat een gedoe om een grap die niet zo jou stijl is.
ikkedus schreef:Sunnda schreef:Ik krijg hier enorme 'snowflakes' ideen van.
Wat een gedoe om een grap die niet zo jou stijl is.
Want? Mag je tegenwoordig je eigen grenzen niet meer aangeven?
Ik vind dit eigenlijk eerder een rare reactie. Je bent niet de enige die zo reageert overigens Sunnda. Maar hoe jij iets ervaart is toch waar het over gaat? Dat mag je aangeven en verder kan je er niet veel mee. Daar houdt jouw eigen invloedssfeer op.
pmarena schreef:Het is respectloos jegens het dier maar ook jegens je schoondochter. En je kleinkinderen trouwens, om die tegen hun moeder te gebruiken voor zo'n rotstreek![]()
Zo'n rotgeintje uithalen bij iemand waarvan je wel zou kunnen weten dat die het niet grappig vindt en die bovendien al maanden loopt te kotsen is gewoon echt niet okee
Sowieso waarom zou je een zwangere vrouw een dood beest vast laten pakken![]()
Wie weet wat er door dat doosje heen lekt
Zonnetje81 schreef:pmarena schreef:Het is respectloos jegens het dier maar ook jegens je schoondochter. En je kleinkinderen trouwens, om die tegen hun moeder te gebruiken voor zo'n rotstreek![]()
Zo'n rotgeintje uithalen bij iemand waarvan je wel zou kunnen weten dat die het niet grappig vindt en die bovendien al maanden loopt te kotsen is gewoon echt niet okee
Sowieso waarom zou je een zwangere vrouw een dood beest vast laten pakken![]()
Wie weet wat er door dat doosje heen lekt
Jij overdrijft net zo erg.
Een dode mol lekt niet.
DuoPenotti schreef:pmarena schreef:Als je kotsend door het leven gaat wordt dat wel erg lastig DP
1 voordeel je weet dat het tijdelijk is. "geneest" vanzelf.
Zwanger zijn en kwaaltjes is voor mij geen zieke vrouw. Tenminste niet zo ferm uitgedrukt. Sorry.