Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimmie261 schreef:Vind je de nesquik niet lekker? Ik drink zelden chocolade melk, maar ik vind die dan wel lekker..
Lughnassadh schreef:`Morpheus81 schreef:Ik heb inmiddels antwoord van Nestle zelf:
Beste,
Bedankt voor je bericht waarin je vraagt naar Nestle hot chocolate. Natuurlijk help ik je graag verder.
Onze marketingafdeling heeft hiervoor gekozen omdat er meer vraag was naar de kleinere verpakking. Wellicht da dit in de toekomst weer zal worden aangepast.
Heb je nog vragen? Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via Facebook. Wij helpen je graag.
Met vriendelijke groet,
Romy van het Nestlé team
Ik moet altijd grinniken om dit soort sociaal gewenste reacties, Want ik geloof dit dus niet. Ze verdienen veel meer aan die zakjes en denk dat daarom die zakken er uit gaan.
kimmie261 schreef:Ik doe nesquik met melk, dat maakt de chocolademelk romig, maar er zit geen schuimkraagje op..
Rintah schreef:Voor op stal, een koffiecreamer/zakje koffiemelk werkt verbazingwekkend goed om het wat romiger te krijgen, met maar minimale smaakaanpassing
Lielle schreef:als je er nog iets mee wil doen, zou je het over de duurzaamheidsboeg kunnen gooien (al die kleine verpakkingen is veel meer waste) en het op social media kunnen zetten.
8nnemiek schreef:Dit is het merk wat ik altijd bij de Makro haal.
Ik wil je best wat poeder in een Ikea zakje opsturen om te proeven. Ik heb meer dan genoeg in huis. Maar ik denk dat deze ook wat wateriger is dan die van Nestlé..
[ Afbeelding ]
Ik doe er meestal wat slagroom doorheen.. maar dat deed ik bij die van Nestlé ook
Dahlia85 schreef:Als je sommige te romig vind is het misschien een idee er cacao bij te mengen?
DoretteK schreef:Ik ga vanmiddag naar de Plus, dan zal ik ook even voor je kijken!
grauwman schreef:Weet niet of je de variant van Buisman ooit eens hebt geprobeerd? Wij hebben deze standaard in de kast op stal staan
https://www.jumbo.com/producten/buisman ... -329761POT
Morpheus81 schreef:Heel erg bedankt voor het checken allemaal, lief dat jullie hebben willen kijken.
Cemlys, het nadeel van Melk met cacao en suiker vind ik dat er vaak zo'n vel op komt en dat vind ik echt zoooooo jakkie! Plus dat ik melk opwarmen best een gedoe vind. Ik heb geen magnetron.
SARINO schreef:Morpheus81 schreef:Heel erg bedankt voor het checken allemaal, lief dat jullie hebben willen kijken.
Cemlys, het nadeel van Melk met cacao en suiker vind ik dat er vaak zo'n vel op komt en dat vind ik echt zoooooo jakkie! Plus dat ik melk opwarmen best een gedoe vind. Ik heb geen magnetron.
Wij maken chocomel in de melkopschuimer van de Hema.