komone schreef:Ik heb ook in het basisonderwijs gewerkt en ik leef met je mee qua flexibiliteit Supervixen.
Ik vond het werken met de kinderen erg leuk, en dan vooral het didactische deel, maar kreeg uiteindelijk toch te veel stress door al het extra administratieve werk, extra commissies waar ik in moest zitten en de mondige ouders.
Ik zat te denken over je opmerking over de hele dag achter een laptop zitten. Zijn er al flexibele banen genoemd waar dat niet zo is? Ik denk dat bijna overal de computer wel het standaard gereedschap is, maar van de hele dag naar een scherm turen weet ik ook niet of ik daar blij van wordt.
Ik heb opgeslagen: de huisartsenpostchauffeur, maar zijn er nog beroepen meer waar je niet aan het beeldscherm vastgekleefd zit?
Ik las ook wat mensen die veel presentaties geven, ik denk vooral als je aan verschillende projecten werkt. Dat lijkt me ook wel afwisselend werk.
Flexibele banen die ik ken waarbij je niet gekluisterd aan je pc zit is bijvoorbeeld iets in de handhaving en toezichthouding bij de overheid of een overheidsinstantie