Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Ben nu Limburgs zoervleisj aan het maken voor vanavond bij de friet
juval schreef:fjordjes schreef:Ben nu Limburgs zoervleisj aan het maken voor vanavond bij de friet
succes, die ga ik binnenkort ook proberen.
Ik vond mijn experiment goed geslaagd.Het smaakte prima. Vlees was lekker mals. NIet het echte draadjesvlees zoals ik van vroeger herinnerde, maar dat gaan een volgende keer wel lukken denk ik, dan zet ik de pan gewoon 's avonds laat vast aan.
juval schreef:fjordjes schreef:Ben nu Limburgs zoervleisj aan het maken voor vanavond bij de friet
succes, die ga ik binnenkort ook proberen.
Ik vond mijn experiment goed geslaagd.Het smaakte prima. Vlees was lekker mals. NIet het echte draadjesvlees zoals ik van vroeger herinnerde, maar dat gaan een volgende keer wel lukken denk ik, dan zet ik de pan gewoon 's avonds laat vast aan.
EedihcrO schreef:
Niniane schreef:Oh ik volg mee!
Heb mijn vriend een slowcooker cadeau gedaan (en uiteraard mezelf) en op advies van een collega Het Slowcooker Kookboek van Sabine Koning erbij gedaan en wauwie wat een smaken.
![]()
https://www.bol.com/nl/nl/p/het-slowcoo ... KMEALw_wcB
Boras schreef:EedihcrO schreef:
Ik ben sowieso fan van Eef kookt zo.
Ik heb deze chili vandaag gemaakt: heerlijk.
Ik had helaas geen cacao in huis, heb alleen kidney bonen gebruikt (vanwege een bruine bonensoep-trauma uit mijn jeugd) en een klein zoetje en wat mais toegevoegd. We aten er rijst en wat creme fraiche bij.
[ Afbeelding ]
Boras schreef:Niniane schreef:Oh ik volg mee!
Heb mijn vriend een slowcooker cadeau gedaan (en uiteraard mezelf) en op advies van een collega Het Slowcooker Kookboek van Sabine Koning erbij gedaan en wauwie wat een smaken.
![]()
https://www.bol.com/nl/nl/p/het-slowcoo ... KMEALw_wcB
Wat heb je gemaakt uit dit boek? Ik heb het ook.
fjordjes schreef:C_arola schreef:Hier vandaag een jachtschotel in de slowcooker gemaakt met sucade lappen, was een succes.
Ohh klinkt heerlijk, heb je een recept?
lieke2 schreef:Ik krijg door jullie weer een hoop inspiratie, maar heb dringend een nieuwe binnenpan nodig voordat ik weer goed aan de slag kan. Ik heb een crockpot expres. Wat zouden jullie aanraden, een RVS of een keramische binnenpan?