Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Ze zaten vanmorgen in de slaapkamer.
Maar ze zitten nu alle 3 weer in de slaapkamer en mijn arm lig een beetje open nu hopen dat het niet gaat ontsteken.
Moet alleen naar de wc, maar durf de deur niet open te doen.
Rocamor schreef:Ik hoop voor jou dat je dan nooit hoeft te verhuizen of dat de kat nooit naar de dierenarts hoeft.
Ik vind dat je alles wel heel erg buiten jezelf legt en vooral erg weigerachtig om constructief mee te denken.
Welke oplossingen had je kunnen verzinnen om de katten tijdig veilig te stellen?
Welke oplossingen kun je verzinnen dat jij met je gevoelige longen niet in aanraking komt met stofnesten aka gordijnen.
Ik denk dat je leven een heel stuk aangenamer zal zijn als je meer in oplossingen denkt en minder in alle problemen die jij overal ervaart.
Jouw gezondheid even daargelaten want daar valt niet zomaar iets aan te doen.
Telpeva schreef:Dat zou ook fijn zijn ja, dat je er gewoon weg kan met de katjes. Fijner voor jou, veilig voor de katjes
Marcella schreef:Dan begint de moestuin weer.![]()
Zit ik niet zoveel meer thuis.
Met heb een frees, aggregaat en pomp na te kijken. En dan ook nog mijn eigen materialen.
Moet nog een kippenhok gebouwd worden.
Marcella schreef:Nee maar jij weet niet wat voor bende het is daar. Lig namelijk ook een partij piepschuim tussen.
Vraag mij af wat hij daarmee van plan was de piepschuim. Oh en heb de droogbloemen daar neergezet. Die zijn zeker giftig. Heb geen andere veilige plek voor.
Klein deel lig al in de auto voor stort. Kast deuren met glas die niet stevig liggen en kunnen gaan glijden.
cariena1 schreef:Ik zat ook in een renovatie met hond die de bouwvakkers opvreet die ging of in de bench of naar mijn ouders, niet overal een groot probleem van maken, katten vreten niet wat ze niet mogen vreten